nieuwsgierig

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door noura, 25 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik kwam hier bij toeval terecht. maar het was hier nog leeg, en vroeg me af of er geen jonge moeders zijn. ik vind de term tienermoeders niet zo leuk, het klinkt alsof je iemand in een categorie plaatst.

    maar goed, ik ben nu natuurlijk geen 10ermoeder, maar bij de geboorte van mijn oudste was ik wel jong, en zag er ook nog eens uit als 15. (wat ik niet was) maar daar kreeg ik soms wel de nodige opmerkingen over. soms van wildvreemden op straat.
    daarom ben ik eigenlijk nieuwsgierig hoe het met de jonge moeders gaat?
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    en idd het is ook een categorie :) net als de alleenstaande mama's

    dat was ook de opzet van dit nieuwe onderwerp zodat de tienermama's makkelijk de weg naar hier kunnen vinden :)

    ps. we hebben bewust daarvoor gekozen omdat de meiden die er om vroegen het zo noemden, wanneer ook zij het willen veranderen kan dat altijd natuurlijk. :)
     
  4. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Nou ik ben nu wat ouder...

    Maar ik was 15 jaar toen ik zwanger raakte en 16 jaar toen ik beviel van mijn eerste zoon...
    Mijn 2de zoon kreeg ik toen ik 19 was :)
    En ik ben nu 22 in verwacht mijn dochter ook op 22 jarige leeftijd...
    En het bevalt me prima lekker jong moeder zijn :)
    En papa wordt in sep 24 jaar en ook hij vind het geweldig...

    Groetjes Brenda
     
  5. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik ben 18 en en was 17 toen ik zwanger raakte en beviel. Niemand kan aan mij zien dat ik zo jong ben, maar als ze het dan vragen en ik zeg dat ik 18 ben zeggen ze wel gelijk nou nou jij bent er vroeg bij.
    Wij hebben er zelf voor gekozen en we zijn ook heel blij dat we dit gedaan hebben :) Ik vind het te gek om zo jong moeder te zijn. Mijn vriend is trouwens wel ouder die is 26.
    Het is alleen jammer dat sommige mensen het altijd beter lijken te weten..vooral de opmerking ''Ach kind je bent nog zo jong dat kun jij nog niet weten'' word ik heel moe van maarja Betweters heb je altijd!
     
  6. munt

    munt Actief lid

    11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ik was nog net 18 toen esmee geboren werd.
    tis echt fantastisch om moeder te zijn.
    mijn man is een stuk ouder als mij.
    we zijn in nov 2006 getrouwd en een maand later werd ik zwanger twas gepland.
     
  7. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier nog een tienermama:d hihi klinkt wel een beetje alsof je nog 15 moet zijn ofzo...
    maaruh ik ben zwanger van onze eerste beeb:d en helemaal gepland... mijn vriend is 27
    groetjesss
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meiden maak even een nieuwe topic :) en stel jullie daar desnoods even voor

    er kan nog niemand moderaten hier hahaha foutje van de baas ;) heeft tie vergeten in te stellen

    ik sluit deze ok want vind een aparte topic leuker dan op deze door te breien

    succes in jullie hoekje :)

    hahaha ook sluiten kan natuurlijk niet oeffff , ben nog niet wakker denk ;)
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Het kan inmiddels!
    Meiden, heel veel plezier op dit onderdeel. Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen helpen.
     

Deel Deze Pagina