Nij Linge Gorinchem

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door yasmin30, 9 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmin30

    yasmin30 Actief lid

    30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Hoi
    Ik ben op zoek naar ervaringen met de kliniek Nij Linge in Gorinchem.
     
  2. Ninn

    Ninn Lid

    8 feb 2014
    72
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb pas mijn intake gehad. Vond het niet zo veel voorstellen, info gehad, echo gemaakt, bloedgeprikt. Vriendelijke arts en assistentes. Het is erg kleinschalig, wat ik persoonlijk wel fijn vond.

    Ik mocht vier later terugkomen voor een follikelmeting, toen voelde ik me minder serieus genomen door een andere arts, had niet echt het idee dat hij zich had ingelezen en naar me luisterde. Vond hem eigenlijk een beetje bot.

    Ik weet niet of je samen met je partner gaat of gebruik wilt maken van een donor. Ze werken alleen met donoren van Cryos en ESB, niet met Nederlandse donoren. Het eerste gesprek hadden ze het wel over Nederlandse donoren via de donorbank van Nij Geertgen en dat ik daar ook voor kon gaan (scheelt enorm in prijs). De tweede afspraak is duidelijk verteld dat dit niet kan. Voor mij tijdverspilling en zonde van het geld, want nu moet ik naar een andere kliniek en daar ook eerst weer op de wachtlijst. Vond dat een beetje misleidend.
     
    AJLeyRi vindt dit leuk.
  3. yasmin30

    yasmin30 Actief lid

    30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Bedankt voor je reactie.
    Ik ga samen met mijn partner. Door mijn leeftijd (40) wil ik gebruik maken van icsi. Ik moet nog afwachten hoe het zaad van partner nu is. 20 dec onderzoek. Maar eigenlijk wil ik gwn icsi doen. Heb al wel kids op de natuurlijke manier. Maar het duurt me nu te lang. Ben sws al ruim een jaar bezig.
     
  4. yasmin30

    yasmin30 Actief lid

    30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Heel vervelend dat ze dat niet gelijk gezegd hebben.
    Je geeft aan dat het geldverspilling was. Krijg je niet alles vergoed van de verzekering?
    Ik hoorde dat als je een restitutiepolis hebt dan je dan alles vergoed krijgt.
     
  5. Ninn

    Ninn Lid

    8 feb 2014
    72
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik vond ze een beetje onduidelijk over de kosten van de intake. Het zou onder een subsidieregeling vallen bij mij, maar bij een medische indicatie niet. Ik had dit jaar helaas een naturapolis. Ik heb nog geen rekening gehad, dus hoop dat het meevalt. Ik weet ook niet of die follikelmeting onder intake viel en daarom durf ik niet meer naar mijn derde afspraak te gaan (bloeduitslagen), omdat de kosten voor 3 gesprekken dubbel zo hoog zijn als voor 2 Ik weet ook niet of ik een medische indicatie heb, want hoewel de echo goed was, zijn mijn bloeduitslagen (kan ik zelf al inzien in online dossier) dat niet.

    Ze raden inderdaad aan altijd een restitutiepolis te nemen.
     

Deel Deze Pagina