Het bewijs dat je een kind krijgt en niet neemt!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Aloha, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hier is een wondertje gebeurt.
    Exact 3 maanden na het overlijden van mijn vader tevens geweldige opa, dus met veel verdriet dat hij nooit mijn kinderen zal kennen is er ineens een positieve test door de pil heen. Ik vergeet nooit meer de dag dat ik mijn vader aangaf als zijnde overleden bij het gemeentehuis en er toen 'per ongeluk' in het trouwboekje van mijn ouders een klein briefje werd gestopt waar we thuis achterkwamen.. namelijk een geboorte aangifte voor een zoon. hoe bizar was dat moment en hoe zag je iedereen denken 'wie zal er zwanger zijn/worden' en jawel exact 3 maanden later heeft mijn vader zijn 1e kleinkind van mij zijn jongste dochter en zijn 5e in totaal. Kaboem wat een confrontatie dat mijn kleine frummel nooit die geweldige opa zal leren kennen, maar stiekem heeft hij hier vast voor gezorgd ik ben ervan overtuigd!

    Kortom wij zijn zwanger en gaan een gemengde periode tegemoet, toch vreemd dat het leven van het donkerste dal naar zo'n lichtpunt kan reizen in zo'n korte tijd..
     
  2. judibi

    judibi Bekend lid

    gefeliciteerd! en met zo'n prachtige beschermengel moet het vast goedkomen:)
     
  3. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    #3 Aloha, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
    Wat typisch dat je dat zegt. Bij zijn uitvaart die hij zelf heeft geregeld was alles gericht op kinderen waaronder een groot scherm met een boodschap namelijk ik zal altijd de beschermengel zijn van alle kleinkinderen. tevens speelde hij toen een nummer af genaamd geef de kinderen een wereld..
     
  4. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik zie in je onderschrift dat ook jij net iets heftigs hebt meegemaakt, wellicht is het een geruststellend idee dat hij bewust alle kleinkinderen noemde en niet alleen degene die al bestonden en die van hem waren..
     
  5. me1983

    me1983 Lid

    3 feb 2011
    14
    0
    1
    klantenservice medewerkster
    midden nederland
    Ahhh wat een mooi verhaal...

    Gefeliciteerd meid geniet ervan..
    En natuurlijk heel veel sterkte nog in de komende periode..
     
  6. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dankjewel!! jij ook gefeliciteerd!!!
     
  7. Scarabee

    Scarabee VIP lid

    12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ahhh nu moet ik huilen!

    Wat mooi zeg!

    Veel sterkte met het verlies..

    En natuurlijk gefeliciteerd!
     
  8. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Wat bijzonder!!
    En van harte gefeliciteerd!!
     
  9. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    en nu moet ik weer huilen! hormoontjes toch!
    Was ook bizar gister dat ik het mijn zus bij het graf heb vertelt en we daar stonden te huilen en lachen eigenlijk ook samen met mijn papa erbij dus

    en als dit geen jongentje is weet ik het ook niet!
     
  10. snelly

    snelly Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Prachtig meid je vader is trots op je waar die ook mag zijn. Hier het zelfde maar dan mijn schoonmoeder 08 dec is ze overleden. Na een kortstondig ziektebed van 7wk vlak daarvoor heb ik mijn 3e mk gehad. Nu weer 6wk zwanger. Ik zal het erg bijzonder vinden als het een meisje wordt. Maar ook tranen dat ze haar 9e kleinkind niet kan meemaken. Maar ik weet zeker dat ze alles ziet waar ze ook mag zijn.

    Je krijgt een dikke knuffel.
     
  11. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ook een grote verrassing dus bij jouw! Zo zie je maar dat alles dicht bij elkaar ligt. Jullie ook van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en natuurlijk ook op de dagen waarop iemand extra word gemist!

    Ik werd net gebeld door mijn huisarts om me te feliciteren met deze wonderlijke gebeurtenis ze was er stil van toen ze het te lezen kreeg vandaag via de assistente.

    Ik ben wel erg benieuwd wanneer ik officieel ben uitgerekend vanaf 1e dag menstruatie is dat 1 november en mijn vader is 23 november overleden dus voor hetzeflde geld..
     
  12. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Heel bijzonder meid, gefeliciteerd!
     
  13. Flippo123

    Flippo123 Niet meer actief

    Wat bijzonder.... wat dubbel en toch zo mooi...
    Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd...
    Je kan je kindje wel vertellen wat voor bijzondere opa hij heeft gehad :)
     
  14. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    allereerst gefeliciteerd!

    heel bijzonder, hier dus ook zoiets.... mijn vader is 1 aug 2009 overleden en wenste zich nog een kleinkind, wij zijn op zijn verjaardag(12-11) weer de MMM ingegaan, en uiteindelijk 1 jaar geleden zwanger geraakt, de uitgerekende datum zou 16-11 zijn, maar door mijn eerdere zwangerschap zou ik eerder ingeleid worden, namelijk laatst okt-begin nov. ben dus 1 nov ingeleid, maar Mika wilde dus absoluut niet komen, en uiteindelijk is hij 12-11, dus op de verjaardag van mijn pa, geboren! ik geloof echt dat het zo had moeten zijn!!
     
  15. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Dat is ook een bijzonder verhaal! Zo zie je maar dat alles loopt zoals het moet en we mooi daar geen invloed op hebben. Ik zei ookal tegen mijn moeder dat het me niets zou verbazen als mijn datum word aangepast en uiteindelijk ik op 23 november beval de overlijdensdatum van mijn vader. Hij was overigens 11-02 jarig en waarschijnlijk is rond die datum de bevruchting geweest. De positieve test kwam op de datum precies 3 maanden later. Benieuwd wat we nog meer meemaken voor bijzondere dingen!

    Maar nu vooral genieten!
     
  16. gaab27

    gaab27 Fanatiek lid

    30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Mooi verhaal :)
    Geniet geniet en geniet!
    Alles heeft zo zijn redenen in het leven.
     
  17. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

    Mooi verhaal, zit hier met tranen in mijn ogen, heel bijzonder!

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
     
  18. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    bedankt allemaal :)
     
  19. floorfilla

    floorfilla Actief lid

    27 feb 2007
    154
    0
    0
    zo zit ik hier ook me schoonvader is 6 feb overleden en 14 februari teste ik positief,wat voor ons ook een verrassing was ben ik door de pil heen zwanger geworden en toch zijn wel hartstikke blij,alleen jammer dat hij zijn 7de kleinkind niet kan ontmoeten.
     
  20. Aloha

    Aloha Fanatiek lid

    29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik herken het compleet ! je bent super blij met een zwangerschap ookal is die onverwacht en je bent ook nog in de rouw..

    zulke tegenstelling dood leven leven dood
     

Deel Deze Pagina