maandag as of dinsdag... ik zit echt te trillen want ik had het niet verwacht. en ik test dus al heel vroeg positief..
ehhh, constant naar de wc, constant hongergevoel, krampen in m'n buik, dacht eigenlijk dat ik ongi zou moeten worden, maar het voelde net niet als m'n ongi, als je snapt wat ik bedoel. Het is allemaal zo vaag dat ik dacht, laat ik eens gek doen, misschien als hij negatief is kan ik het wat beter loslaten en hou ik mezelf niet meer zo voor de gek.. tja...
NOD-lijstje 1 t/m 15 februari 1 feb - Maia, ronde 1, 2e kindje - ZWANGER! - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje 4 feb - Maart, ronde 2 , 2e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2de kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje 8 feb - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje 11 feb - Ricmar94 - Enomis,ronde 12+, 2e kindje 12 feb 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje
dank jullie.. sjips he... ik ga even laptop uitzetten want manlief komt zo thuis en die weet het dus nog niet want die zat al in de auto toen ik met m'n eigenwijze kop de test deed... en ik had beloofd dat we het samen zouden doen pas volgende week eigenlijk.. oeps tot vanavond!
Oooooow Maia, proficiat! Wat ontzettend leuk! Ik heb net een ovu-test gedaan en ik weet niet zeker of ie nou positief is of nog niet. Ik heb ze van sensitest en die heb ik nog niet eerder gebruikt. ik zal kijken of ik er een foto van kan plaatsen. Eerst even uitzoeken hoe dat werkt met een aaifoon. @alle meiden, ik zie dat jullie weer goed gebabbeld hebben vandaag! Ik ben net pas terug van mijn werk dus ik ben nu even bij aan het lezen.
Kijk dit is mijn ovu-test. Zouden jullie even willen kijken of deze al positief is? Ik weet niet of de testen van sensitest heel donker moeten worden of niet. Alvast bedankt meiden!
Volgens mij nog niet toch. rondje is toch altijd controle? of niet. http://www.sensitest.nl/foto/producten/g_sensitest-midstream-lh-neg.jpg
Het hartje is de teststreep volgens de gebruiksaanwijzing. Ik vind de gebruiksaanwijzing nogal vaag: als de streep lichtroze is dan negatief, maar dit vind ik niet echt licht. Gisteren stond er nl amper een streepje. Nou, ik klus vanavond gewoon en dan doe ik morgen vol goede moed weer een testje!