Fl3x even hoop niet dat je zit te ontbijten maar er kwam net een best wel grote dikke witte prop los zeg maar wat is dat dan ???
Als het lekker dikkig is als soort drilpudding heb ik nl ook maar meestal is witte afscheiding normaal na je ei
Nouja heb maar niet gevoeld hahahahaha maar was echt een prop prop hahahaha jeetje eet smakelijk mensen wat een verhaal weer Nee heb continu last van misselijkheid, ongikrampen, veel plassen en last van euhm euhm gassen zeg maar... Pfffff en dan moet ik nu nog zolang wachten voor ik zekerheid heb
Goedemorgen meiden, Van harte gefeliciteerd Fl3x en Wolkje!!!! Hier nog niet ongi maar dat zal niet lang meer duren, bijna geen afscheiding meer en buikpijnnn..
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Flippo123 (22e ronde/26e maand, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 72 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 4 zwanger, 5 ongesteld, 9 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven -------- Fl3x op ROZE! en mezelf naast Djonna gezet. Temp is omhoog, vermoed dat ei is geweest! Hehe...
Fl3x ik durf er gewoon niet op te hopen... was wel grappig want alcohol verdraag ik dus ook niet meer van het weekend wijntje op zo na 1 stond ik al op me kop..... dat gebeurt me echt nooit!!!! Zou wel leuk zijn...zucht..droom, droom..droom
hihi - ja he pffffffffffft Ik ga zaterdag 27 of zondag 28e testen. En jij? Zit dan op 10 a 11 DPO en heb normaal LF van 9-11 dagen. Dus zou dan wel wat moeten merken lijkt me.... Hoop zo dat zei nu écht is geweest!! dat uitstellen telkens, word er gek van!
krampjes jaaaaa die kennen we, die kennen we Jeetje wat is dit saai zo zeg.. zit thuis en die lui zijn boven bezig maar kan gewoon niets doen hier schoonmaken heeft weinig zin met boren, planken afzagen etc....
Mag ik ook klagen hihihi...... Ik begrijp dus helemaal niks van mijn lichaam?!?!? Normaal na mijn ei gevoelige gespannen borsten en nu helemaal niet!!!! Ook na mijn ei gelijk last van wat witte dikke afscheiding en dat nu pas sinds gisteren?!?!? Heb wel ontzettend last van mijn baarmoeder krampjes en trekkerig gevoel en steeds pijn laag onder in mijn rug......dat weke gevoel wat je ook tijdens zwangerschap kan hebben......en ontzettend moe maar daar heb ik altijd wel last van als mijn nod nadert...... Zo even geklaagd!!!
Haha. Je mag hier wel schoonmaken. En moet nog veel voor m'n scriptie schrijven, waarvan ik morgen het concept moet inleveren. Doe jij de conclusies?
is goed Yup, stuur maar door heb ik in ieder geval iets te doen OMG ben misselijk bah bah!!! en dan die zaagsel lucht in huis....