NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik noem het een natuurtalent djonna hihihi als mannen het niet doen wie dan wel.....WIJ!!!! Hihihi

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

mannen mogen uberhaupt niet klagen want zijn die elke maand ongesteld?? Moeten die met een zwangere buik rondlopen en meesjouwen, en dan zometeen dat kindje eruit krijgen en dan heb ik het nog niet over de overgang ;)

3. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies!!! En dan nog dat wij elke dag voor de kast staan wat moeten we aantrekken....zal ik me haren vast of los doe wat voor make-up zal dragen....wat zullen we gaan eten vandaag enz enz hahaha

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Roosje we zijn eruit eigenlijk hebben vrouwen het dus gewoon heel erg zwaar ;)

Hmm probeer een link neer te zetten lukt niet :( hoe doe je dat ???

5. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kopiëren plakken?

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Van wat? Gewoon plakken, ctrl+V?

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

8. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha!!!! Lig dubbel hier!!!

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Herkenbaar he :p

10. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Hij is leuk djonna!
    Wil iemand me er nog bihzetten voor de 26ste??? Derde ronde derde kindje....

11. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja niks is goed haha heel herkenbaar....... Hmmmmm misschien toch maar wat minder gaan klagen hahaha. Gelukkig ben ik niet zo'n klager, volgens mijn mannetje dan hij zegt wel je kan af en toe een mopperkontje zijn..... Hahaha hij kijkt wel uit denk ik nee hoor ben eigenlijk altijd goed gehumeurd en altijd makkelijk soms mopperen maar dat mag 1 keer per maand vind ik......

12. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
  13. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    Zo toe straks t bericht geplaatst dat ik nergens last van heb........maar nu toch wel!!!!borsten zijn weer gevoelig en ik was me toch net een potje misselijk alsof ik om ging kiepen

14. Djonna

Djonna Niet meer actief

Roosje alleen doen we het 1x per maand 2 weken lang :p

Hier ook niet echt een mopperkont, maar soms zijn er van die momenten dat je maar blijft mopperen.. moet zeggen dat ik deze maand een aardig kort lontje heb... ben al een paar keer uit me stekker gegaan om eigenlijk niets :)

Ben alleen maar moe en wil slapen hahahahaha

15. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames ik ga even wat doen, gisteren beneden alles gedaan vandaag is boven aan de buurt.....dan is alles schoon voor het weekend dan hoef ik vrijdag niet meer zoveel te doen!!!

16. bcloud

bcloud Niet meer actief

Goedemorgen dames:)

Allemaal lekker geslapen?

Ongi dames: :( succes in de volgende ronde!

Ik zag ook weer wat zwangeren: Gefeliciteerd!! :D het gaat lekker de roze kant op, geniet ervan!

Hier zit ik inmiddels op 11 dpo, het voordeel is dat ik gewoon geen testen in huis heb :D (weet niet of dat nog lang gaat duren:p) ga vanmiddag maar eens naar kruidvat!

Morgen om 11.30 dan EINDELIJK na lang wachten naar de gyn, met mn tempkaartjes! Eens kijken wat ze erover te zeggen heeft.
    En hopelijk dan verder kijken wat we gaan doen..

Mn kaartje is deze maand wel anders dan vorige maan (zie album), het blijft nu boven de coverlijn, en vorige maand dikke dippen..

@Djonna:
    Verveel, verveel, verveel:p bah bah ook een hekel aan...
    Branderige borsten heb ik elke maand :(, nu ook.. Ze zijn ook wel wat donkerder.. Dus bij mij is dat absoluut geen trigger meer of het wel of niet raak zou zijn ... Wel jammer :(..

@Beccy:
    Spannend dan, ik ga vanmiddag stiekem een testje halen denk ik:p.. Ik twijfel nog of ik niet gewoon tot morgen afwacht, ben ik zoooo slecht in!

@Reza83:
    Zoals ik net al zei heb ik elke maand het borstenprobleem. Hoe zit dat bij jou? Normaal ook last van?

@Senna1985:
    Joepieeee! Spannend... Succes bij de dokter..

Hier vandaag ook in de verveelstand... Morgenaaf pas weer werken.

17. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier druk met de voorbereidingen voor de vakantie, dus had ff 1,5 dag niet kunnen lezen, maar ben nu weer bij!:)
    Meiden op rood...balen hoor, kop op meiden!:) *knuf*
    Meiden op roze, jahoe! Dat er maar veel mogen volgen. Bij je laatste foto zag ik m duidelijk fl3x, fijn voor jullie!
    Gister hebben we m'n man z'n kwakkie ingeleverd bij het ziekenhuis. Nu maar hopen op een goede uitslag. :)
    Mijn ei was 3 dagen eerder dan normaal. Zit vandaag dus al op 14 dpo, dus stiekem toch wel weer getempt:) (ondanks dat ik van de gyn moest stoppen..) en hij was 37,2..ahhh. En toch durfde ik nog niet te testen. Dus pak m'n laatste testje even in in de koffer.
    Vannacht gaan we lekker op vakantie voor 2 weekjes. Lekker naar de zon! Hopelijk komt er heel veel roze bij in deze tijd. Ik duim voor jullie allemaal! Succes met wachten...want wat duurt het weer lang;)
    Hopelijk komt de zon hier in NL ook gauw!

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Moontje echt ik verveel me gruwelijk en ben kotsmisselijk bah bah bah hopelijk voor een goed doel...

Hier gaat elke keer die compressor aan van die vaklui zit elke keer rechtop...

Hoe snel kan je dan testen na je DPO zeker geen 5 dagen erna he??? zucht...zucht...

19. bcloud

bcloud Niet meer actief

De eerste pos test is weleens op 10dpo, maar dat zegt nog niets als die dan pos of neg is... Vorige maand vage testjes gehad en toch ongi geworden. Dus mijn gouden tip: nooit testen voor nod... En ja t is moeilijk, ik heb gewoon geen testen in huis :) (gaat trouwens vanmiddag verandering in komen:p)

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik heb nog 1 test in huis... maar ga hem niet gebruiken hoor moet volgende week dinsdag naar de gyn en dan zit ik op 12 DPO ach misschien kan hij me wat vertellen....

Mijn hele lichaam geeft aan zwanger... maar goed dat doet dit lichaam wel vaker.. maar nu valt het zelfs mijn kerel op dat ik wel vaak naar mijn buik grijp... hmmmmmmm wacht..wacht...wacht....

Deel Deze Pagina