Reza- Nee ik twijfel niet echt bij jou. Maar mijn gevoel is niet zo sterk als bij anderen. Doet er ook niet echt toe want ik maak dat lijstje alleen voor de lol. En het is leuk als ik meer dan de helft van de tijd goed zit. Kimmytje- Nee geen voorgevoel bij mezelf. Ik denk dat ik het bij mezelf gewoon echt effectief lichamelijk moet voelen voordat ik zeg dat ik een vermoeden heb. Heeft iemand trouwens weleens van fertility testen gehoord? Hier kan je ze van het merk first response kopen maar weet niet of er in NL en BE ook zoiets is. Je kan die test doen op CD3 en na 30 minuten kun je dan zien hoe het met je ei reserve en hormonen gaat.
@ Tyndall, wel, laat ons hopen dat je voor jezelf ook een goed gevoel krijgt EN gelijk hebt! Twijfel je bij mij? Hihi ik ben ongeduldig deze maand! Nooit van gehoord van die testen. Heb jij ze al gebruikt? Slaapwel Reza, ik duik er sewwes ook in
Jippie, ik sta er op! Ben ik twijfelgeval? Volgens mij ben ik die testen weleens tegengekomen bij online drogisterijen ed.
Ik sta er weer niet bij zie ik Haha! Dan hoor ik vast bij diegene waarbij je het fout gokt! Ik ben heel benieuwd hoeveel er weer kloppen! Leuk om te zien!!
Wheeeee wat goed Djonna!! Nieuwe dames welkom en laten we hopen op veel roze! Ik ben net thuis en moet toegeven dat ik niet echt het fut heb om alles terug te lezen. Slaap lekker reza en kimmytje
Kimmytje- Ja ik heb ze weleens gebruikt om te zien wat er op kwam te staan. Ik had ze gratis gekregen bij zwangerschapstesten. Deze maand voor het eerst echt op cd3 gedaan en er kwamen 2 dikke strepen wat inhoud dat het niet al te best gaat met de reserve OF hormonen Ik hecht er niet teveel waarde aan maar maak me er onbewust toch wel een beetje zorgen om. Liefkleintje- Ik heb nog aan je gedacht Maar durf er niks van te zeggen en wil je niet op het lijstje zetten zodat je naam er maar op staat. En ik hoop dat je zwanger raakt en dat ik dat gewoon niet aangevoeld heb.
ik wil ook wel op je lijstje, ben gek op voorspellingen... 17 aug, 4e ronden clomid, 1e kindje (miskraam na 10 weken vorig jaar aug) groetejs jan10
Jan10- Om een of andere reden als ik jouw naam zie moet ik altijd denken aan de naam Pascal... Enige connectie? Wij zijn vanavond onveracht uit eten geweest. Mijn man zijn baas is hier voor een bliksem bezoek en wou mij ook graag eens ontmoeten. Dus we zijn mee uit eten geweest. Wel bijzonder hoor
Tyndall ik sta niet op je lijstje :'( snik snik bij mij geen goed gevoel???? Zucht kan ik eindelijk zwanger worden heb jij het gevoel niet nahh niet eerlijk
tis voor de fun meiden zon lijstje hou je er niet op vast!! tis gewoon leuk om te kijken hoeveel ze het goed heeft bij haar voorgevoel!! alleen een zwangerschapstest geeft duidelijkheid niet gemeen bedoeld hoor Nou mensjes ik zie jullie de 21e wel weer want ik ben weer weg !!
Tyndall's "Roze to be" lijstje Kimmytje Debke83 Mmuisje Isis857 Wensje2 Dees Gesina Susy Jackey Reza83 Yupgup Rittjuh Missy86 Loontje4 Whitesaber Er zijn er een paar waar ik echt heel sterk het idee van heb dat ze zwanger zijn en sommigen waar ik aan twijfel maar toch in het lijstje heb gezet. Let's see... Lijstje moeten we niet kwijt raken!! er in houden!! hahaha
Eventjes weggeweest en hopla... alweer heel wat pagina's bijgekeuveld hier! Gezellig! Oooh, ik sta er niet tussen. Ach ja, we zien wel. Voel me niet toppie vandaag. Al heel de ochtend lichtjes misselijk. Nog een dikke week en ik kan testen! Hopen dat dit een erg ROZE MAAND mag worden voor iedereen!!!
heeft iemand van jullie de dianapil geslikt???? Ik heb hem nu 2,5 jaar geslikt.. daar voor een jaar gestopt, vanwege kinderwens, waardoor het heel snel raak was.. en daarvoor had ik de mic 30 nu vraag ik me af, of me cycles meteen goed is na de dianapil....
Goodmorning!! Djonna: Je zit op je werk, dus daar hoef je je niet te vervelen haha.. Al bijgelegd met je vriend? En nog geklust? haha. Kimmytje: Salamilucht bestreden? , en hoe is t met je 'pens'? Liefkleintje: Hier ook, ik hoef maar te kijken en hoppa, meneer heeft zin.. Alleen is dat de laatste tijd bij mezelf wat minder.. Maar das meer van hormonale aard.. Zal ook wel kunnen komen omdat mn ei later was deze maand.. Mei2011: Spannend! Ik duim voor je en doe je best niet te vroeg te testen ... En ja,,, mannen.. PFFFFF haha.. Inmiddels ben je voor het eerst bij de gyn geweest of niet? Wat gaat er nu gebeuren? Sjtal: Als je nog maar net bezig bent, kan je beter eerst de natuur ff een kans geven voor je gaat tempen.. Het kan onbewust best druk en stress geven als het ff minder gaat.. @@@ Hier: Gister gebeld door de Jumbo, ik had er in juni een solli maar ze keurde me af.. Dus bij de mac gaan werken.. Nu willen ze me zo spreken!! En dat is hier gewoon in de wijk! En de mac in een andere plaats.. Duimen jullie voor me????? Maar wel een probleempje.. Wat zeg ik tegen de mac als de jumbo me wil hebben? Kzit nog in mn proeftijd dan kan je toch zo weg? (ff ander onderwerp dan zaadjes en eieren )