NOD 16 t/m 31 juli 2020 door tot iedereen op roze staat.

Discussie in 'NOD forum' gestart door Browny89, 16 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    ik denk dat je piek nog moet komen
     
    Sterre* vindt dit leuk.
  2. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mikun ja dat is dan te laat ja. Ik heb hier bijvoorbeeld altijd 3 dagen vruchtbaar slijm, dus ik dacht als je dat ook hebt dan kun je buiten ovulatietesten wel een beetje plannen. Maar helaas. Spannende ronde dit!

    @Babywens95 wat een rommelige kaartjes haha :p Maar ik las in ons andere topic dat je oraal meet, dus dat verklaart het wel want dat is eigenlijk niet zo betrouwbaar. Denk bij bepaalde kaartjes wel dat je eisprong toch iets later is geweest. Je laatste kaartje is in ieder geval een stuk minder piekerig en dat is mooi.

    @Noralie87 aaah je banner klopt niet, daarom dacht ik dat je al wat verder zou zitten. Maar shit zeg, dat is ook niet leuk :( Zal duimen voor je dat het minder is morgen!
     
  3. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Klopt hoor! Maar eigenlijk pas sinds vorige maand dat ik me ook heel strict aan de meettijden houd enz omdat we er nu echt voor gaan. Eerst was er niet zo'n noodzaak om alles goed bij te houden :p En sinds vorige maand temp ik ook 2x meteen achter elkaar, juist omdat ik oraal meet en om die afwijkingen door afronden te vermijden. Dat werkte dus afgelopen maand ook heel goed! :thumup: Ben heel benieuwd naar deze maand.
     
    Sylva vindt dit leuk.
  4. Anne201

    Anne201 Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik denk dat mijn piek morgen zal zijn, uitgaande van mijn vorige cyclussen.
    Nou heb ik net 2 late diensten, en smorgens niet echt mogelijkheden om te seksen met de kinders die al om 6u langs het bed staan. Manlief om 12u vanavond maar even wakker maken denk ik haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Helicryse, Lizra, Sylva en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Ja je piek is er echt bijna! Ik ga morgen beginnen en dan ga ik deze app wat je stuurde uitproberen :thumup:
     
  6. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Voor gekozen om geen nou testen en alles te doen.. maar vorige maand veel kortere cyclus.. dus nu op de gok..
    Bij normaal 32 dagen zou morgen dus mn ei zijn heb wel sneller zin of makkelijker haha , de afgelopen 2 dagen.
    We doen t dus maar dagelijks maar vindt t toch lastig om straks aantal dpo s te bepalen..
    Van rechts voel ik me eisprong wel maar tot heden nog niks gevoeld..
    Nog maar even doorklussen en dan op t wachtbankje..
     
    Sylva en Mikun vinden dit leuk.
  7. Melici

    Melici Lid

    28 mrt 2019
    44
    48
    18
    Vrouw
    NOD-lijst 16 t/m 31 juli


    14 juli (1)

    Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 9
    Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3


    16 juli (0)

    17 juli (0)

    18 juli (3)
    MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk
    vavotje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14
    River87 -32jaar- 2e Kindje -ronde1

    19 juli (1)

    Maan234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

    20 juli (5)
    Lizra - 34 jaar - 3e kindje - 3e ronde
    Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde na ma
    Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - 3e ronde
    Sterre - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Melici - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde

    21 juli (1)
    Anne201 - dan 30 jaar - 4e kindje* - 2e ronde

    22 juli (0)

    23 juli (3)
    Linatje - 35 jaar - 5e kindje - 2e ronde
    Judith01 - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Lespoir - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde

    24 juli (0)

    25 juli (0)


    26 juli (4)
    Helicryse - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4
    Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Mikun - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Babywens95 - 25 jaar -1e kindje - ronde 3

    27 juli (1)
    Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 3

    28 juli (0)

    29 juli (0)


    30 juli (1)
    Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk

    31 juli (1)
    Loulou12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2

    Onbekend(1)
    Kussensloopje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3


    Totaal (23)
    Wachtend op de eisprong (21)
    Wachtbankje (1)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  8. Melici

    Melici Lid

    28 mrt 2019
    44
    48
    18
    Vrouw
    Ook ik zat in het vorige behoorlijk rode NOD lijstje. Fijn om weer mee te kunnen lezen/schrijven en ik wens iedereen dit keer roze toe!
     
    Sylva, linatje, Lootje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Sterre*

    Sterre* Bekend lid

    4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Een vraagje.. hebben jullie ook rugpijn rond je ovulatie? Ik heb mijn notities nagekeken en steeds rond mijn ovulatie krijg ik pijn in mijn onderrug. Weet alleen niet of dit nu voor of na de eisprong is. Jullie hier ervaring mee?
     
    Sylva vindt dit leuk.
  10. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ik had vanmorgen echt een dikke streep op de ovulatietest, maar nog niet perse dikker dan de controlelijn. Eind van de middag een iets dunner streepje? Zou de piek geweest kunnen zijn? En heeft vanavond gemeenschap dan zin? Vind het wel best weer spannend hoor of het goed gaat deze keer. Ik denk er veel aan...
     
  11. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Ik voel het nooit in m’n rug maar wel krampjes in m’n buik. Wat ik begrepen heb is dit groeipijn en gebeurd vlak voor de eisprong.
     
    Sterre* vindt dit leuk.
  12. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63

    Was de streep net zo donker als het andere streepje? Heb je een foto? Ik weet dat het bij mij soms kan schommelen. Dan is het net alsof het bijna positief is, maar dan word het daarna een keer lichter en daarna weer een knaller.
    Ik zou voor de zekerheid vanavond ook vrijen :rolleyes:
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  13. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    We gaan het vanavond voor de zekerheid gezellig maken :) En morgenochtend er weer een test tegenaan gooien. Even kijken of een foto maken lukt.
     
    Mikun vindt dit leuk.
  14. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Zie hier. Het gaat dan op de één na laatste, die van vanmorgen... Het was wel met de eerste urine trouwens. Weet niet of dit uit maakt. Sorry voor de vragen, maar dit is mijn eerste keer met ovulatietesten op deze manier.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Sterre* en Mikun vinden dit leuk.
  15. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    No worries hoor, ik help graag waar ik kan :D

    Die tweede laatste is echt bijna positief maar officieel niet helemaal, want hij kan een tikkie donkerder. Was jouw laatste test van vanochtend? Heb je vanavond ook eentje gedaan? Ze zeggen als je het in de ochtend doet, het liefst pas vanaf 10 uur, dus dat je beter niet de eerste urine moet gebruiken. Ik doe het ook altijd sochtends maar dan wel wat later op de ochtend.
     
  16. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie. De onderste is van vandaag eind van de middag. Die andere erboven van vanmorgen 8 uur. Dus wel vroeg. Ik denk dat ik de komende dagen gewoon verder blijf testen en het iig regelmatig gezellig maak met manlief :)
     
    Mikun vindt dit leuk.
  17. Sterre*

    Sterre* Bekend lid

    4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Ik zou als ik jou was ook nog even door testen. Lijken erg veel op mijn testjes! Ook donker en dan weer licht.. zou zo fijn zijn als je gewoon zekerheid had hè:)
     
  18. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Dank je! Ja, inderdaad. Een knaller zou fijn zijn :)
     
    Sterre* vindt dit leuk.
  19. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Ik heb nu al 3 dagen pijn in mn onderrug. Voel ook mn ei. Maar heb nog geen positieve ovulatie test gehad. Verwacht ik misschien overmorgen? Ik zag dat ik vorige maand 2 dagen pijn in mn rug had, dat bleek de dagen voor de positieve ovulatie test te zijn.
     
    Helicryse en Sterre* vinden dit leuk.
  20. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Grappig om zo inderdaad weer wat bekende tegen te komen :)
    Dankje, lief ! Ja helaas is dat met 9 weken misgegaan. En het duurt nu ook echt wel weer langer dan ik dacht. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is, en inderdaad dat alles goed mag blijven gaan. Doe jij mee?!

    Ik weet wel dat ik niet meer ongerust zwanger zal zijn zoals bij de eerste.

    Hopelijk wordt deze lijst heel erg roze. De laatste lijstjes waar ik in zat waren helaas echt te bizar rood.
     

Deel Deze Pagina