Hey hallo allemaal, Wie heeft er nog meer zijn NOD in het weekend van 20 maart? En hoe schatten jullie je kansen in deze ronde? Ik ben gependeld op een zwangerschap deze maand. Ik zeg ik wacht het rustig af en doe mijn best . Liefs 'Nita
Hey Anita, Ik heb mijn NOD 16 maart dus paar dgn voor de 20e.... Heb net 202 cd gehad dus ben erg nieuwsgierig wat er in ronde 10 gaat gebeuren. Wie weet hihi. suc6 meid en hopelijk mag het raak zijn
Ik kom me ook even melden. Mijn nod is 17 maart......... En ook ik heb voor mezelf gependeld en er kwam maart uit! Ben benieuwd of het gaat lukken. Succes!
nou meiden als de pendels uitkomen gaan we een mini maart baby boom veroorzaken zeg maar. Laten we hopen dat het uitkomt. IK heb vanmorgen ook weer bij mezelf gependeld en er kwam uit dat ik deze ronde zwanger wordt en het een meisje is. Laat de sterren gunstig gestemd zijn deze ronde!!
He dames, Mijn nod is 22 maart,maar of dat klopt weet ik niet want zit nog maar in ronde 3, ga nu wel ovu testen gebruiken, omdat ik benieuwd ben of en wanneer ik m'n ei ga hebben! @typje 202 dagen Jeetje da's wel extreem lang,maar dat heeft met je PCOS te maken denk k? Krijg je binnenkort onderzoeken of behandelingen omdat je de MMM in gaat? Erg vervelend zo voor je!hoop dat je snel zwanger mag zijn!!! Liefs miek
idd 202 dgn is erg lang, gelukkig ben ik 16 maart ongi geworden dus spontaan een eisprong gehad. Wij zijn in febr de MMM ingegaan, en is er enige onderzoeken verricht, zoals bloed en zaadonderzoek. En inwendige echo's En het bleek dat ik PCOS heb. We moeten alleen nog even wachten op de zaadonderzoek want die is nog gaande... Laten we het hopen, dat het raak is in de volgende ronde We wachten toch al een poosje dus wat langer kan er ook nog wel bij Ovulatietesten ik ga het ook doen, wie weet... baat het niet schaad het niet
ik heb mijn NOD rond 14 maart. het eerst de eerste ronde dus ik ga er vanuit dat het niet meteen raak is.
NOD Lijst Anita85: 20 Maart Typje: 16 Maart Truusje77: 17 Maart Pindakoek: 14 Maart Miekje28: 22 Maart Roos84: 22 Maart Tricia82: 14 Maart MamavanJayden: 15 Maart Even een lijstje gemaakt
Het zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn als ik zwanger bleek te zijn...ben namelijk op 17 maart jarig
meiden ik zat zo'n beetje te rekenen. Maar willen wij nog een 2010 kind moet het wel nu zo'n beetje gaan lukken. Als ik nu zwanger zal worden zit ik al eind november! Grrr
NOD Lijst Anita85: 20 Maart Typje: 16 Maart Truusje77: 17 Maart Pindakoek: 14 Maart Miekje28: 22 Maart Roos84: 22 Maart Tricia82: 14 Maart MamavanJayden: 15 Maart Trubbel : 24 maart
Het blijft spannend. Steeds neem ik mij voor om hier niet meer te lezen tot 17 maart......... Ben benieuwd of we allemaal mooie berichten hebben rond 20 maart