zit 1 dag voor mijn nod dus ja ik had wel verwacht dat als ik nu zwanger zou zij het wel zou zien het is onze eerste ronde dus dat moest wel erg veel geluk zijn natuurlijk.
Pindakoek@ Je vader helderziend, wat goed zeg, hopelijk heeft hij gelijk en mag jij ook je megatest in handen hebben eerdaags Tricia@ Idd erg onzeker, hopelijk heb je alsnog over een paar dgn de test in handen HIer@ Nog niks negatieve testen zw, ovu. En geen sprake van aankomende ongi. Wel hebben we gebeld met umcg over ect. uitslagen. Begin volgend week brief in huis spannend, dan kunnen we in elk geval weer verder
pff wat duurt dat wachten lang. Getsie. Voel ook van alles. Pendel blijft volhouden dat ik zwanger ben. Maar ben bang dat het een hele grote teleurstelling gaat worden volgende week. Wel plas ik me scheel....2x per nacht. Sjonge zonde van die minuten die je ook had kunnen slapen... Volgende week zondag kan ik testen maar ik weet ook niet of ik dat vol ga houden. Compromie met mezelf was dat ik, als het nodig is, volgende week vrijdag mag testen. Ben ik weer aardig voor mezelf he
Ook al zo'n plasmanie hihi...Hier ook man o man wel ieder uur loop ik naar het toilet. Hopelijk heb je volgende week een posi test in handen meid
dankje ik hoop het ook maar durf het eigenlijk niet te hopen. Dat weekend gaan we een weekendje weg. Dus als ik ongi wordt ga ik mezelf lekker verwennen met bailys! Durf het nu niet te drinken want stel....hihi
Heerlijk een weekendje weg, er even tussenuit en met je hoofd ergens anders zijn... Ik hoop het zo dat jullie wondertje zich snel meld En als de ongi eraan zit te komen, dan drink je er maar lekker 1tje op meid. Dan gaan we de volgende ronde er weer tegenaan knufffffffff
Onderzoek verliep iets minder dan ik verwachte kreeg minder slaap medicatie waardoor ik steeds wakker werd van de pijn. ook na afloop vreselijke buikpijn ( nooit eerder gehad) Vandaag alleen nog af en toe wat krampen ik mijn onderbuik.
@ Pindakoek & tricia82 al positief nieuws? @ anita85 & typje jullie hebben al heel wat symptomen zeg! ik heb zelf nog nergens last van. ik heb toen alleen op de eisprongdag en eventuele innestelingsdag wat steken gevoeld! verder alleen 2 puisten. 1 aan beide kanten van me neusgaten! erg florisant
Hey Meis, wannner ga je je banner aanpassen want je bent gewoon lekker zwanger Gefeliciteerd meid, ga je nog een cb digital doen??
Bedankt typje kan het nog steeds niet geloven..zit de hele tijd te kijken naar de testen, vooral die van kruidvat. Vriendlief en ik gaan het straks vieren zij hij net over de telefoon (is met zijn hobby bezig: auto's..) ben benieuwd hoe hij het wil vieren want ik mag natuurlijk geen drank meer haha. Ga van de week voor een duidelijkere test. Die test met de blauwe streepjes was van CB digital maar omdat dat stomme ding het niet goed deed (kwam zo'n boekje in het beeldscherm tot 2x aan toe) had ik de strip er maar uitgetrokken. Ik heb de banner aangepast!! Hoop dat het geen teleurstelling wordt..kan het nog steeds niet geloven en ben best onzeker, hoewel ik weken al loop met buikpijn...
ik had maandag van de steken in mijn buik. Was vervelend aan het doen met mijn collega's. En ik moest lachen en kreeg toch steken in mijn buik. Damn. Ook was mijn buikje behoorlijk opgezet. Maar ben een darm probleem kind. Zal dat wel zijn. Het kan geen innesteling zijn geweest omdat dat gister pas was. Tenminste wanneer ik zwanger ben dan. Pfff nog een week.....grrr
Innesteling kan toch ook later plaatsvinden..lijkt mij dat het niet precies een week na je ei hoeft te gebeuren Ik had ook erg last van steken rondom mijn buik....duim voor je meis
Gefeliciteerd Pinda! Leuk nieuws! Ik mag nog een aantal dagen wachten....heb een behoorlijk opgeblazen buik en opgeblazen gevoel. Maar dat kan natuurlijk zomaar omdat ik a.s week ongesteld zou moeten worden....duss...ik vind het allemaal maar spannend... Fijne avond!
Sinds vanmiddag heb ik buikkrampen, net zo'n gevoel alsof in ongi moet worden. Nu heb ik er ook steken bij in mijn buik. En nu net op de wc een heeel klein beetje heel licht roze op het wc papiertje. Voor ongi is het volgens mij nog veels te vroeg. Ik ben uitgegaan van het gemiddelde van mijn laatste 2 ongi's en dan zou ik op zijn vroegst pas woensdag ongi moeten worden. Ik hoop niet op nu al ongi. Pfff hormonen...
@Jerina, ik hoop zo dat je niet ongesteld wordt.. Hier toch ook twijfel... weer heel veel last van mijn darmen... mijn borsten beginnen "voller" te voelen... ben erg moe...maar of dit op een innesteling wijst???? Geen idee... ik ben verkouden, en als je ongesteld moet worden, krijg je ook vollere borsten.. Ik had me zo voorgenomen na mijn miskraam mezelf niet meer gek te maken...maar bij elke verandering denk ik..zou het dan toch???? En dan gelijk probeer ik die gedachte weg te bannen..want ik mag mezelf niet zwanger hopen... Afwachten duurt zo lang he.... Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.
nou meiden als ik dit zo lees zijn we allemaal einde van volgende week zwanger! Whaha zou wel erg grappig zijn aangezien we allemaal zo'n beetje deze maand gependeld zijn.
Dankjewel Hartediefje. Ik ben ook moe, maar ook verkouden. Weet ook niet of het daar alleen van komt. Afwachten, afwachten. Zou wel super leuk zijn als we allemaal positief testen. Duim duim duim