Yo! Ik heb als het goed is mijn NOD op 28 september. Wel flink balen voor mij deze ronde want vriendlief en ik zien elkaar maar één keer in mijn vruchtbare periode. We wonen niet samen namelijk en door mijn werk is het niet mogelijk om elkaar vaker te zien deze week. (Blij als we alle rompslomp achter de rug hebben en we eindelijk kunnen gaan samenwonen einde van dit jaar) Wachten wordt dus wel errug spannend deze keer. Ik ga er eigenlijk al van uit dat het ook deze ronde niet gaat lukken maar vriendlief zegt dat we vooral maar positief moeten blijven. Wie heeft er nog meer NOD rond deze tijd? Aoife
Ik ben net gestopt met de pil en nog niet voor het eggie bezig. Maar als mijn cyclus doorloopt zoals het met de pil was (dus 28 dagen) dan moet ik rond 1 oktober ongi worden. Maar ja, we zijn nog niet bezig dus dat telt denk ik nog niet echt. Hoop wel voor je dat er gelijk een goeie tussen zat en dat je zwanger bent! -x- Kweenie
Hoi, Onder NOD September vind je vast nog meer meiden die rond die tijd zitten. Ook kun je links in het menu kijken in de NOD lijst. Deze gaat op slot