NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @Marlieke10: Ik kan me voorstellen. kom op he!

@ noppie: ik heb gereageerd en het is een lange pb geworden. Ik hoop dat je er wat mee kan. Laat me weten als ik je kan helpen. Na het lezen van je berichten naar andere mensen toe vind ik je een prachtmeid!

SMAK
    Jedid-Jah

2. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    wel makkelijk alle visite in 1 keer! :)

3. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal!

Heb vanmorgen mijn mannetje "ernstig" toegesproken, want we hebben nog helemaal niet geklust sinds ik niet meer ongi ben (vandaag 3e dag ongi-vrij) We hebben het allebei ontzettend druk en 's avonds helemaal afgebrand of veel te laat thuis. Heb gezegd dat er vanavond eerst geklust wordt en dat ik eerder niet ga koken haha! Gelukkig kon hij er ook wel om lachen.

Nu nog even afwachten of we de daad bij het woord gaan voegen...

4. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Ja!
    We zullen er ons werk moeten van maken deze maand! :oops:

5. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    wahah ik denk dat ik dat hier ook maar eens ga doen, al was ik gister ed schuldige kon om 21.30 mijn ogen al niet meer open houden en vandaag werken tot 22.00, maar morgen zijn we beide vrij dus...

ben werken, tot de volgende

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hi meiden,

Hoe gaat het hier. Ik schat mijn kansen voor deze maand helaas laag in :(

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    houd goede moed. :) Sorrie ik ben een beetje melig. Ik voel me goed en ben in staat tot gekke dingen. Ik zit net aan een vriendin het forum uit te leggen en te laten zien. Ondertussen wordt ik aangevallen door een van haar katten die mij erg heeft gemist. Ik heb door deze liefdesaanvallen een haar in keel. deze kat heeft de zomer in zijn bol. Ik ook dus das heel erg fijn.

8. Niet meer actief

Heel veel sterkte!

Dikke knuf Naatje

9. iris01

iris01 Lid

18 mrt 2008
    5
    0
    0
    adm. medewerkster
    apeldoorn
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze site en wil graag weten waar dit forum over gaat.

Groetjes Iris

10. Niet meer actief

Ik ben net terug uit het ziekenhuis, wer nieuwe gips gekregen voor een week :( . Bha ik baal ervan!
    Daarna zijn we langs het postkantoor gereden om mijn pakketje op te halen met mijn ovulatietesten. Thuis natuurlijk meteen gestest, een heel licht streepje, ben bang dat ik mijn ei gemist heb of ik heb een langere cyclus dan normaal :( Ik blijf tot vrijdag testen, als ik dan nog geen duidelijke streep heb stop ik er mee. Dan heb ik mijn LH piek gewist, dan was hij waarschijnlijk gister toen ik niet kon stesten om dat mijn testjes op waren.

Groetjes Naatje

11. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Hallo, ik schat mijn kansen ook laag deze maand, Hebben het allebei erg druke en geen tijd / zin om te klussen.

12. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    En hoe is het bij de Gyn geweest?

13. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zooo, ook ik heb de ovu testen in huis gehaald. Kom maar op met dat ei! Toch binnenkort maar eens via internet die testen halen... 32,95 euro voor 7 testen (clearblue) vind ik toch wel errug veel geld! Aan de andere kant wil ik mijn ei niet missen en heb het er dus dubbel en dwars voor over. :D

14. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    HET IS GELUKT! hahaha

Ik heb mezelf maar even op de lijst gezet...hihi

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo Iris,

welkom. Je had vast wel begrepen dat wij allemaal staan te springen om een kindje. Nou ja we klussen voor een kindje. Elke maand (hangt van de cyclus af) heb je een NOD dat wil zeggen Niet Ongi Dag. Dat is de dag dat je niet ongi, maar zwanger wilt zijn. Om elkaar tot steun te zijn in deze spannende maanden houden we elkaar met de grootste onzin, zin en moeilijkheden op de hoogte. Zo zijn de zwangerschapskwaaltjes bijna de gespreksstof van de dag. Ook het klussen :oops: wordt behandelt. Verder kun je alles waar je moeite, vragen of tips over NOD enzo hier kwijt.

We hebben een NOD lijst dus dan kunnen andere mensen zien wanneer we voor je kunnen duimen. Als je je NOD laat weten dan zet iemand het er wel op. Ik hoop dat je genoeg info hierover hebt.

Ik stuur dit ook in een PB naar je toe, want dan weet ik zeker dat je dit allemaal te lezen krijgt.

Liefs
    Jedid-Jah

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    haal je nog wel even de quote dingen weg. Simpel is het he! ooh en pas de teller aan.

17. Niet meer actief

NOD lijst april 2008
    1: Naatje30 & Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes & Vera77
    2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10
    3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen
    4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22
    5: Trees & Jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke
    6:
    7: Saloua & JedidJah & Lautje1979 & Mnq
    8: Cinneltje
    9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly
    10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein
    11: Re81 & Angela21 & Sisqa & silvana81
    12: RDJ
    13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & Fairy Tale
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre
    15: FreeWilly8 & Sjansie28 & coco1972 & klingel & Karina82
    16: Lola1982
    17: Noppie & Dani08 & yippieajee
    18: Natjuh026 &Pearl29
    19: Lb22 & Johanna1 & dib
    20:
    21:
    22: Jessica83
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

80 passagiers voor de roze bus!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

Testmarathon 1 april
    1.Naatje30
    2.Rosanna04
    3.Natjes
    Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste :)

Testmarathon 5 april
    1. Jent
    2. Mieke74
    3. Nessy

Testmarathon 6 april
    1.Vera77

Testmarathon 10 april
    1. Stoetel

Testmarathon 15 april
    1. Fairy Tale

Testmarathon 20 april

Testmarathon 25 april
    1. Jessica83

Testmarathon 30 april

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie

Ik heb de lijst al weer aangepast ;)

18. Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens, is echt duur! Ik heb nu ook een week met digi clear bleu getest, maar ben sinds vandaag met dipsticks van sensitest begonnen.

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    we zitten met al veel mensen op de lijst voor de bus. Ik keek net even bij maart, maar wat is dat een vervelende maand zeg. Laten we hopen dat april beter weet wat hij wil ;)

Succes met klussen meiden...

Jedid-Jah [=errug moei]

20. Niet meer actief

Hou de moet erin meid!
    Ik schat mijn kansen ook laag in, kan mijn ei niet vinden :( Maar klussen vrolijk verder en wie weet?

Liefs Naatje

Deel Deze Pagina