NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

jemig, wat is het hier rustig ineens :(

2. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    meiden ik ga er maar eens vandoor, er ligt hier heel veel rommel mij uit te lachen :( zal maar gaan [​IMG]

3. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik ben na de geboorte van mijn tweede dochter aan het Mirena spiraal gegaan en dat vind ik een uitkomst. Je nog maar een klein beetje ongesteld en soms ook helemaalniet. Ik had de laatst twee jaar alleen 1 keer per maand last van mijn borsten maar verder niets. Het is ook veel gecentreerder dan de pil. Het geeft alleen maar hormonen af in je baarmoeder, daar waar het nodig is zeg maar...

4. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Ik heb nu mijn 3de dag van vruchtbaar slijm, maar da's weer later, ff kijken wat mijn ticker zegt. Ach ja we hebben vannacht geklust en 2 dagen geleden dus dat is iig goed. Argh, gekke cyclussen is zooo vervelend :(
    Ennn mijn temp was heel erg aan het schommelen, zie mijn FF grafiek. Dit kan wel weer geen eisprong of een verlate eisprong betekenen. Maar als je geen eisprong hebt, dan heb je ook geen vruchtbaar slijm toch?

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Heb de mirena gehad. Geweldig! Gewoon 4 jaar lang niet ongesteld geweest!

@ nikita je temp schiet echt heel erg op en neer! Wow. Himalaja here we come. ;) Het kan izjn dat je ei verschuift. Als je denkt vruchtbaar slijm te hebben. Gewoon klussen!

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Wat een feestje he! Ik was helemaal vergeten wat een gedoe ongesteld zijn is. Hopelijk hoeven we binnenkort negen maanden niet ongesteld te zijn en daarna heel snel een nieuwe mirena erin ;)

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Echt wel! Kind er uit mirena er in!
    (ik weet nu nl al dat ik geen borstvoeding kan geven. Ze zijn nl nog al op ongekultiveerde slagerachtige wijze verkleind)

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou lekker dan :( , Ik kijk dus nu definitief af van verkleining. Dan maar leven met cuppie f en een zere nek rug.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Line, ik zag dat je in jan 08 zwanger was? Is dit poging voor nr 2?

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @line77 en muurtje: hier ook de mirena gehad, echt geweldig 3,5 jaar lang geen ongi gehad... omdat we hierna ws gelijk doorgaan voor nog een kleine als de tweede al lukt natuurlijk ;) neem ik er niet gelijk weer 1, maar daarna zeker weten wel. Ik moest er een half jaar geleden gewoon weer aan wennen dat ik weer ongi werd. :confused:

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    In januarie 09 was ze zwanger. De test in haar album isvan 8 januarie 09 ;) ..

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi Tante!

Het wil niet zeggen dat ik niet blij ben met de verkleining hoor! Ik ben er heel blij mee. Ik had cup G enne het eerste wat binnen kwam dat waren mijn borsten en ik won ook altijd met een borstlengte voorsprong en het eerste wat op tafel werd gelegd waren mijn borsten. Snap je m?
    Nee het is niet mooi geworden ivm dat ik slecht heel. Maar ze zitten nu wel op de juiste plek en ik heb veeeeel minder pijn aan nek, rug, schouders en borsten.
    En denk er wel bij na als je het overweegd er zijn tegenwoordig minder ingrijpende operaties dan vroeger. Ze kunnen alles veeeeeel netter maken.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OEEEEEPSSSS!
    Leesbril nodig! SOrry! en ze heeft al 2 kids! Zag ik net

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja dat zal best allemaal, maar nee doe het toch maar niet!
    MIschien als ik wat ouder ben dan wel.
    vind mezelf nog iets te jong om deze beslissing nu al te nemen :oops:

En ja dat heb ik dus ook :)

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Zo dames hierbij het weerbericht voor aankomende week:

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Tante Welke verf/kleur heb je gebruikt op de muur? Ik vind 'm geweldig! Ik heb nl ff naar je foto's gekeken.

@justfem GEWELDIG! mie like hot weer

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Als ik m'n banner volg.... Pffft nog 13 dagen... wat lang!
    Bleeee

18. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel
    4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie
    11: Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79
    20: meggytje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb
    23: Einneh & Susan27 & Kris34
    24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea
    27: Esther1983 & Rapoenzel
    28: Moosje25
    29:
    30:

TESTMARATHON

3 april:
    *Rebbel

5 april:
    * LadyJoey
    * Suekes
    * Tante Mars

7 april:
    * Justfem
    * Roos1987

11 april:
    * Suekes

13 april:
    *Muurtje

15 april:
    * Maartje84

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

121 dames voor de ROZE AUDI
    2 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

@ Smile: Welkom! Je staat op de lijst.[/quote]

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wow,

Een heel weekend niet op zwangerschapspagina geweest, en nu zijn er 2 zwanger!

Zag dat er meer dan 50 pagina's bij gekletst waren, heb iedere keer nog een poging gedaan om bij te lezen maar dat gaat me nu iets te ver!

Maar super gefeliciteerd dames, wel een beetje vroeg getest toch? Maar helemaal top........!

Hier beginnen de kriebels te komen......Heb ontzettend last van mijn borsten, ze doen zeer, zijn mega-groot en tja die bekende blauwe aders.....Maar ik blijf met beide benen op de grond, heb dit namelijk iedere maand, maar nog nooit geresulteerd in een zwangerschap.....

Wacht dus nog ff af, bestel al wel vast weer een pallet superlijm, want voor je het weet raken mijn voetjes los en heb ik geen lijm meer om ze vast te zetten!

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    hello ladies,

Chicken: WOW gefeliciteerd! Super meid, lekker genieten.

Ik had me voor vandaag weer eens voorgenomen om niet naar zw-p te gaan ivm te veel er mee bezig zijn maar kijk ik ben er toch weer. kan het gewoon niet laten....
    Vandaag beetje dipdagje, werd vanochtend wakker terwijl ik op mn buik lag, sinds ei kon dat dus niet meer ivm gevoelige (.)(.) lag dat niet lekker. Vanochtend lag ik dus ineens wel weer op mn buik en ik voelde NIKS! dus denk ik gelijk weer niet gelukt...
    Maar goed, ik zie dat het hier steeds meer over kwaaltjes gaat en ik zie steeds meer NODpolitie afhaken :)
    Ik probeer mezelf voor te houden dat ik pas zekerheid heb bij ongi of posi test en tot die tijd maak ik mezelf lekker gek.

Tante Mars: balen dat je nog geen uitslag hebt, en dan ook nog zo'n pijnlijke arm.. Prikte ze wel in 1 keer goed of moest het over. Dat had ik nl toen ik na mk bloed moest laten prikken. zat ik daar met tranen omdat ik net had gehoord dat hartje was gestopt, moesten ze me 6! keer opnieuw prikken.. Sorry mw u bent moeilijk te prikken -->Yeah right, je kan het gewoon niet!

Deel Deze Pagina