NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Had ik ondertussen al door... :) #-o
    da's fals spelen... ;)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben later terug.. Ik ga de wilde beesten hier in huis voederen. Tot later!
    Succes verder! X

3. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik heb ze ook, het doet ook echt zeer, nog niet eerder gevoeld, weet ook niet wat het is, beetje ziek denk ik, heb ook hoofdpijn :(

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Geen id het kan zomaar, mijn kereltje stond gister onder het aardappel (ik kan niet koken) schillen te kotsen :( . Zo sneu daarna geen last meer gehad gelukkig(3x maagbloeding) dus wat huiverig hiervoor.

UHm ik ga ook maar eens de beestjes doen (poes, honden, ratten, vissen :) ) en dan echt achterhuis aan de gang.

5. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik ga der ook weer vandoor, zit al 3 dagen in huis te koekeloeren en het word er niet beter op! ga vanavond maar eens een boswandeling maken, misschien knap ik er van op.

Tante mars je houd het wel spannend hoor voor ons, hoop het zo voor je *duimduimduim*

nou misschien nog tot vanavond, anders tot morgen

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
  7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja ik had er gister veel last van en dan vooral krampen en hele erge hoofdpijn
    Vanmorgen was de hoofdpijn gelukkig weg

Beterschap ;)

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey das makkelijk :D

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Yep, je kunt je aanmelding en dan krijg je elke week een griepmeting, hoe meer mensen meedoen hoe beter natuurlijk! :D

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    maar ik moet gaan... moet weg....
    hopelijk nog even tot vanavond en anders tot morgen!

Gezellige avond allemaal! :D

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    PLezierige avond, Einneh :) .

Zijn er nog mensen ? of allemaal eten :)

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    He dames,

Ik ga ervandoor....Nog ff gezellie doen met vriendlief en dan naar het koor....Laatste repetitie voor optreden, dus ff mijn best doen.....

Tot morgen, dat 2 april ook maar veel roze mag brengen (en de rest van de maand natuurlijk ook!)

13. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hey Dames!

Ten eerste natuurlijk: Dicky Gefeliciteerd! Geweldig voor je!

Ik ben net weer terug van m'n werk. Hier nog geen duivels maar ik maak me geen illusies hoor, totaal geen rare klachten meer en bruinverlies. Wel heb ik nog steeds een vraag aan jullie. Ik had 'm al eerder gesteld maar is overheen gelezen denk ik.

Hoe zit dat nou met ovutestjes? Je kan zo'n test toch gebruiken als zwangerschapstest? En zo ja, betekent zo'n licht streepje dan positief? Of moet het streepje daarvoor even donker of donkerder dan 't teststreepje zijn?(net als bij het testen voor je eisprong) Ben gewoon erg benieuwd! (mijn ovutestje staat in m'n album, zwangerschapstestje was negatief daarna)

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    voor de meiden die ervandoor gaan, fijne avond! en eetsmakelijk voor degenen die eten gaan!

ik heb mijn gastel schoon, de oven is aan het opwarmen kan ik zo beginnen met koken :D
    en dan nog even soppen en stofzuigen..

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nope , een licht streepje kan ook zwanger betekenen.
    Maar mischien maak je te weinig Hcg aan en test je pas later positief op zw test

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ha! ZIt hier nog te wachten totdat manlief thuis komt. Moet zelfs nog bedenken wat we gaan eten....suggesties?

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hmm geen ervaring mee ninoshka..het zou wel heel mooi zijn natuurlijk! maar ik durf het niet te zeggen.. misschien over 2dgn nog een zw test?

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mijn manneke is weg, gamen bij een maat van m.. :) kan ik lekekr poetsennnnn

19. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ik heb net bij mijn moeder gegeten die had heerlijke groentensoep gemaakt!

20. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Oei, oei, tante Mars wat spannnennnndd! Heb je nu de NOD politie met lijmpistolen op je dakkie of niet? De foto in je album is net te klein om er wat op te zien, maar als jij toch echt iets ziet... En dat kan niet door de clomid komen he? Ik hoop voor jou op het Dicky effect, over 2-3 dagen wel een posi test! Zou wel mooi zijn na zoveel rondes meid, ik duim voor je.

Deel Deze Pagina