hahah Zwangere begleidsters??? naja wie weet .. zit rond me vruchtbare periode dusseeee ff me NOD afwachten 26 mrt... en wie weet kan ik me aansluiten en anders dan idd. patientje hahah maak ik het ook eens van de andere kant mee! maar wiw weet ... mijn ervaring in gedragswetenschappen kan wel eens van pas komen haha X anka
Anka , ik bedenk me net ineens iets Ik heb echt een superformidastischcool idee Kun je onze begeleidsters niet gaan opleiden : En ik ben er van overtuigd dat onze begeleidsters af en toe ook begeleiding nodig hebben . Zij zullen genoeg met ons mee maken en dus moet er in elk geval een luisterend oor voor ze zijn En wat te bedenken van de support die ze nodig hebben om deze zware taak goed te blijven doen Omdat jij al ervaring hebt met psychiatrie ........... Zo is dat Harley , onze zwaarden blokkeren gewoon de weg En dan gaan we met zn alle in 1 keer door naar de december mama`s Groetjes Joyce
JAAAA zo gaan we het doen! Dit wordt onze maand! Alle musketiers in een klap zwanger! Ook degenen die nog voor hun ei zitten! Dat zou een record zijn!
Als dat gaat lukken moeten we het guinnis book of records bellen Lijkt me echt een goed plan En zo houden we het clubbie nog helemaal compleet ook 8) Ipv verdeeld in verschillende topics ( dec.mama`s , jan.mama`s enz enz ) Groetjes Joyce
Oh oh mannetje is thuis! Het is uit met de rust! Hij wil aandacht hihi. Morgen naar de kapper maar ik kom nog wel even kijken. Alvast welterusten musketiers! En succes met onze recordpoging!
Hallo dames, Ik baal echt! Ik ben voor het laatst eind december ongesteld geweest, na 5 maart ben ik weer een paar dagen ongesteld geworden (na een kuur primolut) maar dit had ik bij wijze van spreken met 1 tampon afgekund, ik had echt heel weinig bloedverlies. De huisarts had mij verteld dat mijn cyclus na deze kuur waarschijnlijk weer regelmatig zou zijn. Nu ben ik weer 9 dagen overtijd en ik voel nog helemaal niets dus ik verwacht dat de rode nog even wegblijven. Ik baal hier wel van want ik heb nu veel minder kans dan een ander, ook wordt ik een klein beetje onzeker want ik vraag mij af of dat ik wel een eisprong heb. Ik weet dat ik aan het ontpillen ben en dat dit waarschijnlijk de oorzaak is maar toch, ik wacht nog een paar weekjes en dan breng ik toch maar weer een bezoekje aan de huisarts. Zo ik heb ff lekker mijn hart gelucht, bedankt meiden. Veel liefs van Senna
Ik ga nu ook lekker naar mn bedje , morgen weer vroeg op Voordeel van werken daar en tegen is wel weer dat de laatste dagen lekker voorbij vliegen ghegheghe Senna , tis balen he als je zo aan het ontpillen bent . Ik hoop voor je dat de nu snel komen en je weer verder kunt . Heel veel succes En je hart luchten mag hier altijd Groetjes Joyce
Senna, balen dat ontpillen! Succes!! Joyce, ik heb je een pb-tje gestuurd. Ik kan trouwens ook niet wachten totdat mijn NOD daar is. Jij bent zelfs nog een dagje eerder. Ik ga voor je duimen.
Jee jullie zijn weer aardig op dreef Kan ik terecht voor een spoedopname : Zit in een zware dip helllluuuup takel me eruit..... Ik wil een spoedcursus zwanger worden...hebben jullie daar al protocollen voor...Heb 24 uur per dag 1 op 1 begeleiding nodig!
Bah Senna, wat vervelend voor je! Ik hop dat je snel duidelijkheid krijgt. Zo alweereen dagje verder, zo kruipt de tijd voorbij... Volgens FF heb ik nog niet geovuleerd, ik ben er van overtuigd dat het wel zo is, op dag 14. Ik vind het toch niet zo ideaal at FF, brengt je alleen maar ik de war. Zo ik ga werken, fijne dag iedereen! (4 dagen na ovulatie)
moet vandaag ongesteld worden tot nu toe, ik zeg het niet te hard. is nog niks te zien. blijven hopen dus
Vandaag is mijn NOD, tenminste als mijn cyclus een keer hetzelfde zou zijn. Laatste keer was die 30 dagen. Buikkrampen zijn er al goed, als ik het word doe dan maar vandaag komt er tenminste regelmaat in.
heb hier hetzelfde probleem, gister zakte mijn temp met 0,2 en vandaag schiet ie even hard weer terug! word er niet goed van!! wat kan 1 dag nog lang duren om te gaan testen! volgens FF heb ik trouwens mijn NOD de 14e maar ja, anders test ik zelf gewoon helemaal niet maar laat ik het aan de gyn over! net als joyce is er dan 1 probleem: ik hoor de testen al roepen!! HELP!
Goedemorgen meiden Hoe gaat het met het wachten hier? Wie van jullie gaat het als eerste testen ben heel benieuwd of jullie allemaal zwanger zijn deze maand en lekker met elkaar door kunnen gaan naar de december mama's zou wel gaaf zijn natuurlijk Ben benieuwd naar ons dienstrooster en wie zijn tot nu toe patient? hihi
Ik heb donderdag de 13e mijn NOD..... en wil (dat wil zeggen als ik niet ongi geworden ben natuurlijk ) op Goede Vrijdag gaan testen!!! Ik hoop dat het voor ons écht GOEDE VRIJDAG gaat worden Groetjes Mona