Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Kolibri & Wies31 & Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise & Juulsrulez 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 & Lot23 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie & Sann 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel 25: Barbie79 & Ice & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Bahar & Brenda1976 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Groentje 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 & Jes1 & Linda81 & ienieminie 184 passagiers voor de extra large ROZE BUS 46 ongi.... 9 zwanger.... 7 negatieve test... 1 twijfel....5 onbekend Testmarathon 10 augustus 1. Claire ongi 2. Adriana1982 ZWANGER!! 3. Ilona21 twijfel 4. Roxanne ongi 5. mss Ace ongi 6. Wies31 7. Silvana81neg 8. oOMissCOo 9. Groentje ongi 10. Hster ongi 11. Diana81 ongi 12. Linda neg 13. Wieffie neg 14. Yuna28 15. Daantje82 ongi 16. Beastie Testmarathon 12 augustus 1. Luna73 Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe neg 5. Tirtilisko ongi 6. Roos80 7. Racebabe ongi 8. Marieke15 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje ongi 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys 5. Newstepinlife Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk 7. Daantje86 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia @ Paycootje gefeliciteerd en ik heb je erbij gezet! @ Boogschutter en linda dikke knuffel!
dames, ik voel me echt ziek.. heb net alles eruit gejankt! ik heb namelijk pijn in mn onderbuik (voelt aan als menstruatiepijn) maar best hevig af en toe gelukkig is het nu wat minder geworden om dat ik steeds een warme kruik tegen mn buik heb aangehouden ben vandaag de hele dag alleen.... tot morgen! ik voel me zo eenzaam op dit moment en ik mis mijn man en ouders (die zijn met vakantie) ik ben TE emotioneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.. ik had mn man gebeld, en eve uitgejankt bij hem! hij kan helaas niet naar huis komen omdat hij nu heel erg druk is met zaken! ik heb respect voor de dames die de zwangerschap alleen moeten doorstaan, ik stel me best aan maar goed ik haat het om ALLEEN te zijn ik heb honger...... maar geen kracht om eten te maken! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ga maar afsluiten voorda ik gekke woorden ga gebruiken groetjes mammieloves die eenzaam is en pijntjes heeft
ooh meis wat vervelend dat je je zo voeld, ik hoop echt voor je dat het snel afzakt meis, dikke knuff
ik had geen geld op zak en toen ik thuis was was alles al dicht. mammieloves wat ontzettend naar zeg.
Langedijk Ligt net boven Alkmaar, in dat dorp wordt zo'n beetje 80% van de zuurkool gemaakt die te koop is in NL.....de polder om Langedijk staat ook vol met witte kool.
Ik rij regelmatig door Langedijk, sterker nog: ik heb een VK gekozen daar, en inderdaad: Als het kooltijd is..... ruik je dat altijd goed!
Pffff wat is het weer ontzettend spannend hier, en had weer zoveel om by te lezen! @Daantje: aaah meis, wat ontzettend K*T K*T K*T! Gewoon niet eerlyk, het is je ZO gegund, bah wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden! Een dikke digi knuff meid, en ik gooi wat hcg uit mn verzamelemmertje jouw kant op, zodat je een extra voorraadje heb voor volgende maand! @Mamajanneke, Blondie en Linda: voor jullie natuurlyk ook een hele dike knuff! @Gertje & Paycootje: WOOHOOOOOOO!!!!!! Joepie, 2 erby!! Van harte meiden!! @Ilona: spannend zeg, blyf voor je duimen meis! @ Kim & Tezz: welcome hier, veel klus en klets plzier! Hier goed slym haha, dus mn ei zal morgen of zaterdag wel komen lekker aan de klus dus......
Aha! Weer wat geleerd vandaag! Volgens mij ben ik daar ooit naar zo'n ouderwetse veiling geweest dan. Of het was ergens anders daar in de kop (alles boven Alkmaar vindt ik de kop Moet ik binnenkort maar eens heen, die landschappen vol kolen fotograferen! Gaaf! Al die rijen... *ja, ik ben gek *
trouwens eve nog een vraagje, is het normaal dat je in het begin veel slijmverlies hebt? ik heb er last van!
idd broekerveiling... vind er zelf geen ruk aan net als de kaasmarkt van Alkmaar daar gaan alleen toeristen heen @nikita23.... Ow, welke? ik heb er al een gekozen.. voorgenomen om te kiezen dan hé @Go4baby... kom uit deze omgeving en we zijn nog net niet de echte boeren van noord-holland die zitten nog hoger...boven Schagen Zeg als je deze kant opkomt in een weekend wil ik best met je op stap hoor. Lijkt me leuk!
Mag ik van de lijst af? Ik ben niet ongi geworden, maar ben naar de ha geweest en het kan bij mij alle kanten op. Ik heb last van rommelende darmen, vandaar steeds mijn buikpijn. De kans dat ik alsnof positief test acht ik heel klein. Volgens de ha kan het heel lang duren eer ik ongi wordt, ik kan ook nog gewoon een eisprong krijgen binnenkort, dus wij gaan gewoon weer aan de klus. Dus ook even geen banner...!
Hhahaha niet over je longen nemen!. er staan hier altijd borden langs de weg omdat tijdens de rooi tijd veel klei op de weg ligt ivm de trekkers.....op de borden staat dan "pas op, koolcampange, kans op gladheid! ".... wij maken er altijd KOOLCHAMPANGE van En een vriendin van ons heeft in die tijd van het jaar een baby gehad en had toen een bard in haar tuin 'Pas op, babycampange, kans op schattigheid'
Zon in Broek op Langedijk. Zij zijn met z'n tweetjes, die je de hele zwangerschap afwisselend ziet. Je hebt dus tijdens je bevalling altijd een verloskundige aan je bed die je kent. Verder hebben ze een hele goede website, welke mijn vertrouwen gewonnen heeft. Als laatste punt staan ze ook open voor onderwaterbevallingen en de baarkruk. Ik weet nog niet of ik daar gebruik van ga maken, maar door een aandoening in mijn bekken is een van die opties misschien wel makkelijker voor mij. Verder kon ik geen fijne VK vinden bij mij in de buurt. Ik woon in Alkmaar en alle praktijken zijn groot, of ze hebben veel mannen. Ik vind dat niet fijn.
Ja, daar gingen we met een afdelingsuitje heen! (maar wel een beetje 65+ ding) Ach, we hebben daar vlakbij rondgevaren in een bootje en heel hard smartlappen gezonden. Dat was wel weer erg leuk. Bleek achteraf wel een stilte gebied te zijn geloof ik... Op stap naar de koolvelden? hihi! Nou, als ik die kant op kom laat ik het je wel even weten! Met een echte 'inboorling' moet ik dan wel de mooiste plekjes kunnen vinden (moet nog een serie maken over landschap en 't boeren land)! Laat 't je wel weten. Wanneer gaan ze oogsten? September? Moet ik wel op tijd zijn...