Hoi Essiee we kunnen wel samen wachten ik heb ook nog een hele lange week te gaan. De laatste 2 keer had ik al 5 dagen van tevoren rose en later bruinverlies. Dus als ik dat morgen of overmorgen zie weet ik genoeg. Eigenlijk hoef ik dus nog maar 2 dagen te wachten. Ik hoop echt heel erg dat het wegblijft. Mijn temp is nu wel keurig 36.8 al 4 dagen,mooi constant. Nou iedreen heel veel succes met wachten. De zwangeren gefeliciteerd En alle anderwe meiden heel veel succes in de komende ronde! Groetjes Linda
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Hster 03: Dimmel & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Kellox & Lovelymirrie & Nikitje 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen & Barbeestenboel & Mammieloves & Noukie 07: Happy1980 & Racebabe & Linda81 & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 & Blondie & paycootje & 4catsandagirl 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau & Gertje 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder & Heidimaus 11: Lafo & Boogschutter78 & Claudia21 & Hansje & Erannick 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 & Luna73 & Pixieprincess 13: Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Wies31 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & amy82 & Tezz & Sabien99 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko & Renate2511 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby & Kolibri 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife & Visje83 & Kim85 & Dayenne & Lovelylonnes 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale & Maudi 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Juulsrulez & Lola1982 & Pearl29 21: Afina80 & Britt28 & Twister & Miepie80 & marieke21 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Lot23 & Enise & Zoe1976 & Dolphin & Sam8 23: mamajanneke & Fenne1985 & Cassanie & Sann & Heidi77 & Bahar 24: marieke1610 & Karine & Jo13 & weethetwel & Lautje24 25: Barbie79 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje & Blondsteenbokje & Roshi & Silvana81 26: martjemar & Jale & Derona & Moedergans & Yuntje & guusje30 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 & Brenda1976 & Ice 28: Jent & Loesje77 & Hster & Fl3xgirl & Manon F & Daantje86 & Demi123 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 & Nikkie80 & Fiona23 30: Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee & Mone & Jammeke & Lies & Visjes & Anabella 31: Anastasia & Mickey06 & Dani86 & Linda81 & ienieminie & SheDevil & Anna28 & Nikkie80 & Jendo 211 passagiers voor de extra large ROZE BUS 112 ongi.... 25 zwanger.... 5 negatieve test... 1 twijfel....2 mk.... 7 onbekend Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 ongi 2. Saar 3. WishfulDreaming ongi 4. Talia ZWANGER!! 5. Bianca75 6. HoopGeluk ongi 7. Daantje86 8. Heidi77 ongi 9. Femmie1 Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans ZWANGER!! 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster 10. Fl3xgirl 11. Anastasia 12. Manon F 13. Jammeke 14. Daantje86 15. Lies 16. Jent @ Pluisje en afina dikke knuffel!
hoi! @ Enise & Lautje: balen.. knufffffffff @ diaantje: ja goed hoor, lief dat je vraagt en de hummer is natuurlijk retecool. Maar liever word ik hardstikke roze. En ach nee, ik heb een heel erg raar gevoel in mijn buik, dus denk dat ik gewoon morgen of overmorgen de op bezoek krijg. @ moedergans: GEFELICITEERD!! wat een heerlijk nieuws! @ fiona|: jeetje....wat een gezeik dan of niet..kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, zeker als het zo onterecht is. Bah..en nee je zeurt helemaal niet, gewoon lekker hier je verhaal neerpennen, dat is alleen maar goed. Wel goed dat je het hebt rechtgezet nu! @ Marleen: GEFELICITEERD!! , jeetje wat een verrassing of niet? Wel een geweldig leuke verrassing! @ Sann: meis...wanneer ga je testen? @ Britt: waardeloos zeg..bah en zo blijf je onzeker en blijf je testen..ik herken het helemaal Ik ben bang dat je toch ongi word een dezer dagen maar ik duim heeeeeeeel hard dat je misschien toch nog ROZE word en te vroeg getest hebt. @ Elpee, ik ga morgenvroeg natuurlijk gelijk checken hoe je test is afgelopen en heeeeeeeeeeeeeel hard duimen! @ mariek: jammer zeg, gelukkig blijf je volgens mij wel positief! @ Afina & pluisje..bah, voor jullie ook balen! @ essie: dat klinkt inderdaad heel bijzonder! Afwachten dus maar! Wauw, dat was weer een heel lijstje he! Hier dus vreemd gevoel in mijn buik...maar goed..grijns, dat kan van alles betekenen. Ik heb geen testdrang nog, dus wie weet betekent dat gewoon dat mijn ongi er aan komt of toch niet? whahahaha en zo maak je jezelf gek he
hahaha katsas erg he ja als mijn nod nadert ben ik ook zo onzeker van me lichaam je wilt zo graag he ja lief van je dat van me werk ik heb gelukkig zelf de boel weten recht te zetten dus er is ook een enorme last van me schouders af ik kon wel vanaf gisteren tot vanmorgen alleen maar janken en nadat telefoontje was het weer okay , weet je alle rottigheid komt altijd allemaal tegelijk maar goed ook ben je er ook in 1x vanaf soms zie je het gewoon niet meer zitten maar overal is wel weer een goede reden voor en alles komt ook weer goed dat zeg ik altijd tegen mezelf enhet is ook altijd weer ergens anders goed voor geweest de dagen gaan snel man ik zit meestal 9 dagen voor mijn 9 te denken ja zwanger maar nu ben ik te druk denk ik geweest met mn werk dat helpt wel zeg hahaaga nu nog een pizza eten heerlijk en dan naar me bedje morgen nog een dagje werken xxxxx
ja ik wil heeeeeeeel graag, maar ja wie niet hier he! Ja joh heerlijk dat je alles weer recht hebt kunnen zetten. Good for you! die pizza klinkt goed! DELEN!
zucht, krijg nu heel erge buikkrampen...autsch, voelt nog niet als ongi, maar zal de voorbode wel zijn he!
Zwangeren gefeliciteerd! Als ik volgende week donderdag nog niet ongesteld ben geworden mag ik testen... spannend...
Hallo meiden... Ik ben nieuwe hier...! maar ik heb een vraagje....! waarom zijn zo veel onderwerpen hier afgesloten...?
@ terisia: Allereerst natuurlijk {|= WELKOM! En topics worden om meerdere redenen afgesloten: - gedateerd (lang niemand op gereageerd) - vraag is beantwoord - vraag twee keer gesteld (twee keer topic met zelfde vraag van zelfde persoon) - er is al een topic over - verkeerde plek om topic te starten zoiets... dus vandaar! @fl3xgirl: JOEHOE \/ Heerlijk, en nu weer lekker brommeren... en pas op voor overstekende ale: vrouwen... en Geef gas bij en zn maat (daar zal niemand om treuren!)
lekker op de brommer heerlijk hoor als het zulk weer is wil ook weer een brommer gaan kopen heb helaas geen auto meer dus we moeten het nu met 1 auto doen dan is een scooter wel een fijne optie maar moet die niet met pecch staan!
ik kom ook weer eens even buurten hier! Alle zwangeren... proficiat en geniet ervan! ben zomaar eens een keer zenuwachtig voor mn NOD... en dat ben ik gewoon nog geen 1x geweest! ik voel ook niets.... normaal heb ik na mn ei zere borsten, nu niks nada noppes... nou ja vanmiddag heel even... verder geregeld krampjes zo boven mn schaambeen wat ik niet geheel kan plaatsen... Oeehhhh.... ben echt zenuwachtig nu, hahahha
Terisia: welkom hier! hee flex: wat goed dat je scooter weer heel is! ondertussen heb ik het net op msn over frikadellen speciaal en zo gehad en nu heb ik dus echt hongurrrrrrrrrrrrrrrrrr