ja zag ik ook. vind erg verdrietig voor die meiden .. is nu even een heel spannend tijd voor iedereen met hun echos
jep voordat ik zwanger wilde worden heb ik er een extra laten zetten en 10 keer de normale hoeveelheid foliumzuur geslikt (nu weer de normale) Het scheelt veel vroeger had ik wel 30 kuren per jaar voor mijn nieren, longen, oren e.d. nu geen een meer
veel plezier smallville! IMD, dat is best een goede idd! Zoals je ziet duurt het bij ons al eventjes, dus misschien toch even overleg met gyn ivm foliumzuur! Meiden ik ga even doorwerken en dan over een half uurtje alweer naar huis! Niet teveel kleppen heh!
Duurt LANG tot testdatum. Hoe luxe het wachtbankje ook is, ik sta ongeduldig te trappelen. Miss Ongeduld..
MilkHd schreef: hubbie speelde ook WoW, maar heb er zelf nooit aan durven beginnen (bang verslaafd te worden) jedid antwoord: Ik ook Milk... even een stom feitje, maar game verslaving heeft angstig veel overeenkomsten met sexverslaving... gyino antoord: AAAHHH nu snap ikw aarom het soms tot 3 uur 's nachts duurt voor hij in bed komt en dan geen zin meer heeft. ja op deze manier komt er dus helemaal geen beeb. oke ik besluit nu dat all computers de deur uit gaan............................. uuuh komt er op terug dat betekend ook dat we dus niet meer op het forum kunnen he?
@ jedidjah shit ben ik helemaal vergeten ](*,) heb natuurlijk 2 bedjes nodig , nah die kopen we er wel bij gaat het alweer een beetje met je ?
met mij gaat het goed hoor gister avond en nu nog steeds heel erg last van me ei voel hem echt heel erg , hahha zou het komen doordat hij groter is ? hoe gaat het met jou meid ?