Hoera .. Ongi over Ja vreemd zo goed als is nog nooit korter dan 7 8 dagen geweest.. Net eerste tablet Clomid weer gehad. Dames Succes...
Jupsz, gaat alweer snel ach kan ook niet anders deze week gaat ook super snel . Zondag jarig heb er voor het eerst in drie jaar echt zin in!! Eindelijk een tuinmeubel waar we lang om hebben gezocht, nu nog op hogen en straten lol. Word nog wat allemaal binnen 6 dagen. Druk Druk Druk.
@ Tante, Ben normaal ook nooit zo van het verjaardag vieren. Dit jaar eigenlijk ook niet, maar aangezien we in ons nieuwe huisje zitten, toch ook maar gedaan. Volgend jaar zorg ik dat ik gewoon weer op vakantie ben hihi
haha . Ik heb zo'n hekel aan die drukte he en dan al die kinderen van zijn zus die mee komen bluhhhhhh niks aan. Ze maken overal zo'n bende van met die kleef handen moet ik er weer achter aan met de poetsdoek ... En ja ben dan net twee dagen klaar met Clomid, dus ben al opvliegerig dan lollll.. Ach hoop dat dit de laatste keer is dat ik me verjaardag vier met ons 2en volgend jaar hopen op een klein wondertje erbij ..
@ bed verschonen, ik heb daar geen vaste dag voor , kijk altijd dat het zeker 1 keer per week gebeurd, maar kan ook wel eens eerder zijn zoals nu ongi is over en dan MOET ik altijd een fris bed. fris bed om te klussen haha
zelfde als gisteren, oftwel 3/4 druppels donkerbruine afscheiding maar nog steeds geen echte ongi...... dus spannend nog steeds
Tante dat hoop ik ook voor je het is je zo gegund. (realiseer me nu dat ik niet meer voor mijn 37e moeder wordt)
Ik hoop het ook voor je tante!! Dan zal je zien dat jou kind net zo'n bende maakt (ook al denk je nu van niet hihih)