jawel gisteren negatief maar weet helemaal niet of ik 28 dagen cyclus heb of langer vermits het eerste ronde is. daarom is afwachten de enigste optie
Alle zwangere die ik nog niet gefeliciteerd had VAN HARTE!!! Geniet ervan. Kei leuk al dat roze op de lijst! (hopelijk volgen er nog veel meer) Ik heb net toch maar een zwembad gekocht!(een kleintje) Ik vond het veel te warm in mijn achtertuintje. Dus nu kan ik lekker poedelen. Zeker als het volgende week zo mooi blijft (en hopelijk blijft mijn ongi weg)
haha ik ga me hier ook maar inschrijven voor de afval club misschien dat dat helpt ben gewoon in een jaar tijd 15 kilo aangekomen net naar de G star geweest en het is een wonder ik kreeg een truitje van me ventje hahah misschien vind hij mijn kleding keuze niet zo leuk hahaha of te goedkoop maar iig ik ben weer een kleding stuk rijker enne het is nog steeds bij die eene halve drup gebleven dus dat word morgen ook weer spannend .
Jaaaaa wij hebben ook zwembadje in achtertuin (305 cm doorsnede) Ik hang al de hele middag in een stoel en met mijn benen in het water, heerlijk! Mannetje heeft er vanmiddag helemaal ingelegen en schoonpa ook. Vind het toch wel een uitkomst in mijn achtertuin Ik ga dus weer even verder hangen
wij hebben helemaal geen plaats voor een zwembadje, mischien een kleintje van 1,5m bij 1,5m maar groter ook niet!
Ben er weer! Wish 2b, gefeliciteerd, heb je op de lijst aangepast. Wij eten vanavond zalm/ kipschnitzel met aardappeltjes en peultjes
Hey meis!! Ja tuurlijk had ik een verrassing zoooo leuk gevonden, en soms had ik ook wel beetje hoop, maar veelal toch echt een heel zeker gevoel dat het niet zo was. Maarja maakt niet uit!! Wat het ziek zijn betreft, ik hoop niet dat ik dit nu iedere maand ga krijgen vorige maand in precies dezelfde dagen ziek en zodra de ongi er was was ik het kwijt. Ook nu ben ik echt weer voor 97% opgeknapt. Diarree is weg, misselijkheid weg, botpijn weg, alleen nog de normale kwalen van een ongi Vreemd dus, maar ik ga het even in de gaten houden en anders richting ha, bleh. En snap je helemaal ben ook wel blij dat we de maand niet geheel verloren laten gaan, maar ik ga gewoon nergens vanuit dan valt t straks misschien juist wel heel erg mee Jij hééél veel plezier op de kermis!!! Mermaid heel veel plezier in de efteling!! We waren aan t twijfelen om ook te gaan morgen aangezien zus en schoonbroertje niet meegaan en we dus een ander keertje naar phantasialand gaan, maar we hebben toch gekozen voor Movie Park in Duitsland. Was wel grappig geweest je tegen te komen haha. We gaan even eten, kom daarna nog ffies terug voor verder lezen/reacties
Ik heb net tonijnsalade gemaakt en eten er lekker verse broodjes bij. Heb eventueel ook nog knakworstjes mochten we er trek in hebben en eieren, dus we kunnen kiezen. Echt geen zin om te koken met dit weer!
ik had de hele week een luie bui, dus nou moet het wel wat gezonder, afgelopen week: chinees, pizza, mac, kant en klare lasagna en ikea hihi
hallo meiden hoe gaat het hier? Mijn amandelen staan enorm gezwollen, heb vanmiddag nog twee uur geslapen en nog steeds keelpijn. Ik vrees dat ik dus gewoon ziek aan het worden ben en de kwaaltjes niks te maken hebben met een mogelijke zwangerschap maar met ziek zijn