O Jingels wat spannend [-o< Vast moeilijk om er nu niet de hele dag aan te denken, succes met deze dag en nog veel meer succes voor morgen.
Dank je, ja het valt niet mee erica. Ninet voor jou is het ook enorm spannend, ga je morgen ook testen?
nee heb niet nog een keer getest, elke keer denk ik dat ik ongesteld word en dan zet het niet door.. heb nog steeds last van bruine afscheiding, gister werd het roze dus ik dacht hehe.. maar nee.. vandaag weer bruin.
Ik heb vanochtend getest, en het was echt een minimaal 2e roze streepje. Maandagochtend test ik nog een keer, ik denk dat mijn hcg-gehalte aan de lage kant is. Dus feliciteer me nog maar even niet, ik wil eerst absolute zekerheid. Mijn moeder vertelde me dat zij pas een week of 2 na uitblijven van haar menstruatie positief testte, dus het is een familiekwaaltje Ik hou gewoon nog even een slag om de arm.
Oe, dat blijft spannend jingels! Ik hoop dat ie maandag wat meer duidelijkheid geeft. Ondanks dat ik gisteren een ontzettend hormonendagje heb gehad (gebrek aan energie, misselijk, huilbui...)...zet de ongi nog steeds niet echt door! Grrr...
jingels...licht streepje is toch echt een posi test hoor meisje... IK kom je maandag wel feliciteren..maar wrijf al wel in mijn hadjes...TOP!
Jingels: Spannend meid. Ik kom je maandag ook feliciteren, want streepje is streepje zoals Ninetje al zegt. Ik heb vanochtend nog een test gedaan voor de zekerheid en ik ben toch echt zwanger.