Jeetje Loeki2! Wat onregelmatig en vervelend voor je. Ik had geen idee dat het zoveel invloed kon hebben! Ben trouwens wel super pikkelbaar (niet zo leuk voor vriend..haha) @ Zorra: Bedankt voor de tip. Was al van plan even te wachten met een nieuwe test, zijn best duur die dingen. Denk dat ik ze ook maar via internet ga bestellen. Is voordeliger toch...? Ben ook sinds ik gestopt ben met de pil regelmatig misselijk. Zo verwarrend al die verschijnselen! Dan denk je dat het symptomen kunnen zijn van zangerschap maar kan het ook weer ontpillen zijn....
Hoi Meiden, SNIK ...helaas moet ik afscheid van jullie nemen! Mijn zijn vandaag gekomen! Echt balen!! Maarja.....op naar de volgende ronde Meiden....ik blijf voor jullie duimen [-o< !! xxx Anthonia
@Mickey: Ja dat ontpillen heeft voor heel veel meiden hier al voor veel onzekerheid en veel testen gezorgd. Je kan dus idd misselijk zijn door het ontpillen en zoveel andere symptomen die ook bij een zwangerschap horen, echt heel vervelend. Geeft denk ik veel onrust. Hopelijk is het bij jou wel een zwangerschap en niet dat vervelende ontpillen. Via internet testen bestellen is idd een stuk voordeliger! @Anthonia: Wat rot nu voor je, echt balen . Ik hoop dat je in de volgende ronde meer succes hebt. Wanneer is je volgende NOD?
Ahhhhhhhhh vervelend joh!!! Ben ik dan de enige nog maar met mirre uit het topic innesteling voor wie het nog wel kan? Ooievaar ook duiveltjes in aantocht las ik... Balen!! Kussie om te verzachten!
neeh..ik heb wel een druppie gehad maar dat was na het vrijen dus weet niet of t innestelings bloeding was...denk t niet. Het was de vraag of je buikpijn kon hebben van de innesteling en dat hadden we dus allemaal...topic is gesloten omdat het op een nod topic ging lijken... Ik heb overigens tot 2 keer toe na t vrijen ineens een veegje bloed...normaal nooit maar goed...kan ook weer van alles zijn. Maar ik geloof dat ik nog de enige ben met mirre samen die dus nog in afwachting zijn... Liefs
Het wordt hier nu weer spannend voor een aantal dames, veel succes meiden. Tja, ik moet nog 2 weken wachten want mijn ei moet nog komen, maar laat niet lang meer op zich wachten......... Het gaat hier wel erg snel hoor.........
Spannend? Ik zit op hete kolen, ik was er zo van overtuigd dat mijn temp vandaag ineen zo storten dat ik nu helemaal gedesorieënteerd rond loop. Ik WIL helemaal geen hoop hebben, maar heb het stiekum toch...
Hai hai, hier is er nog eentje van die topic van van de week! Hier blijft het ook nog spannend, nog 1 dag wachten, want ik ben altijd keurig op tijd (of iets te vroeg) ongesteld. OF DEZE KEER JUIST NIET HE!!! o nou rolt mijn kat over mijn lapt kyodltgo[p.. Dus ik ben ook zeer ongeduldig aan het afwachten/voelen/nadenken/niet nadenken etc etc.
@Loekie2, spannend meis, die rot temp ook he? Maar de trap wordt mooi zag ik. @Zorra, dat jij je nog kunt inhouden zeg!!! Ik was al naar de Etos gesjeesd. @Ninetje, wanneer is precies jou NOD? gr. jessica
Ach, zoals al eerder werd opgemerkt, als de toch komt heb ik iig een mooie trap 2e laag grondverf zit er op, weer 3 uur wachten ... ach daar ben ik goed in geworden moeten we maar denken
@Ninetje: oja dat topic had ik idd gelezen. Je baarmoeder word wel beter doorbloed als je zwanger bent dus.....Of maak ik je nu helemaal zenuwachtig hahahaha. We kunnen niks anders doen dan afwachten en hier wat steun vinden. @Jessica: Voor jou dus ook spannend zeg, als je altijd ook zo op tijd bent word het morgen vast en zeker niet meer leuk om naar de wc te gaan. Ben je gewoon bang dat je bij het afvegen wat ziet, toch? Ik probeer te wachten tot het weekend (mn testen zijn ook nog niet binnen, hihihi) en jij? @Patje: Voor jou is het dus weer klustijd, is nu een stuk beter om te klussen, niet meer zo warm.
Loeki doet aan bezigheidstherapie Heb ik ook wel nodig want word dus langzamerhand wel beetje boel zenuwachtig. Heb net al 6 overhemden weggestreken en mn baby gupjes verzorgd (zoooooo schattig) maar het blijft maar malen in mn hoofd
Hé zorra, doe je vandaag nog iets anders dan op het forum zitten? Ik kan me ook herinneren dat ik dat soort dagen had, leit me zo meeslepen, maar toen ik toch ongi werd storte ik helemaal in... heb 3 weken een time out genomen, alleen lezen en NIETS posten, moeilijk hoor...ben zo benieuwd naar je test knap dat je het vol houd hoor.
Ik moet mezelf af en toe van het forum lostrekken, anders komt het niet goed. Vorige maand zag FF allemaal zwangerschapstekenen in mijn grafiek en is was er zo vol van, toen ik dus toch ongi werd was ik zo verschrikkelijk kwaad. NU ziet FF niets in mijn grafiek en dat is maar goed ook, want ik laat me niet weer gek maken.
@Zorra, ik heb geen testen in huis. Nog niet eerder hoeven aanschaffen. Als ik morgen geen heb dan ga ik in de pauze van mijn werk naar de Etos, en dan evt. vrijdagochtend testen voordat ik naar mijn werk ga.