NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Wanda68
    Pfff ik heb het met je te doen hoor... Zulke opmerkingen kunnen echt branden, alsof je een kindje zo kan bestellen en je niet je best doet om zwanger te raken.. Elke maand voelt als een eeuw. Of het er nou 2,12 of 22 zijn. Het is elke keer weer een teleurstelling die je moet slikken en jezelf weer op moet rapen om met moed de volgende ronde in te gaan..
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  2. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Aaah @Wanda68 ik snap helemaal hoe je je voelt :(
    Lang moeten wachten voordat je wens in vervulling gaat en dan ook nog van die onbenullige opmerkingen zijn zeker pijnlijk.
    En het steekt zeker wel als anderen om je heen zomaar zwanger worden, zelfs ongepland.
    Ik kan je alleen een virtuele knuffel geven, en geef de hoop absoluut niet op, ook jij krijgt die 2 streepjes op je test!
    Zoals ik altijd deed, gooi al je verdriet eruit, baal, wees boos om vervolgens een diepe zucht te nemen en de moed weer bij elkaar rapen om verder te gaan. Alle emoties gewoon laten gaan werkte hier het beste.
    Dikke knuffel meid ❤️
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier dames? :)
    @DCG nu de eerstvolgende aan de beurt? :D van degenen die hier nog meekletsen bedoel ik dan.

    Hier gaat het wel goed. Buik begint me wel vreselijk in de weg te zitten (nu al:|)
    Schoenen aandoen en veters strikken is een hele opgave haha.
    Momenteel vakantie en na mijn vakantie nog maar 3 weekjes tot aan verlof :):thumup:het gaat zó snel, maar mij kan het niet snel genoeg gaan, zo nieuwsgierig naar ons meisje.
     
    Nora92, DCG en Wanda68 vinden dit leuk.
  4. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Oooh heerlijk!! Bijna verlof, het aftellen is begonnen :)
    Fijn dat het verder allemaal goedgaat! En dat die buik in de weg zit herken ik wel haha, hier ook een ramp met sokken en schoenen aandoen :roflmao:

    Hihi ja ik denk ook dat ik de eerste aan de beurt ben nu... wel spannend allemaal nu het zo dichtbij kom!
    Kleine meid is geheel onverwacht toch in stuit gedraaid! Ik krijg nu volgende week een extra echo om te kijken of ze is teruggedraaid... zo niet, moet ik naar de gyn om een keizersnede te bepreken en plannen, want de vk zei dat ik een versie lichamelijk niet meer aankan. Mijn buik is helemaal pijnlijk en beurs van alle (voor)weeen die ik afgelopen weken dagelijks heb.
    Vorige week begonnen de weeen met slechts 3min tussenpauze maar gelukkig zwakte het na iets meer dan een uur af.. vk stond erop dat ik voortaan niet langer dan een half uurtje aankijk, aangezien premature weeen sneller voor ontsluiting kunnen zorgen, ze had me nog gecontroleerd, gelukkig nog geen ontsluiting maar wel al behoorlijk verstreken. En nu met de stuitligging moeten we helemaal voorzichtig zijn, er mag nu absoluut niets spontaan doorzetten.
    Ze ligt trouwens niet eens met de billen maar met dr voetjes omlaag.... hopelijk draait ze alsnog terug, het nieuws op mogelijk geplande keizersnede overviel me echt behoorlijk!
    Maar we zijn overal klaar voor, box staat klaar, vluchtkoffer staat gereed, bed is omhoog, pampers en pap e.d. is allemaal in huis, dus we laten alles op ons afkomen en dan gaan we wel zien hoe het loopt :oops:
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    @DCG dat is nogal wat allemaal.. hopelijk draait ze nog terug. Maar indd, meer kun je ook niet doen. Laat het maar op je af komen, komt vast helemaal goed. :)
     
  6. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Ja zeg dat wel, het is net zoals bij mijn zoontje weer een hele rollercoaster! Maar ik ben allang blij dat ik de magische veilige termijn van 34 weken heb behaald, elke week extra is mooi meegenomen. Ze zal nu in elk geval niet meer naar Utrecht hoeven als ik wel ga bevallen :)
    En of het nou een natuurlijke bevalling wordt of een kz, ze moet er sowieso uit en dan staat veiligheid voorop. We gaan het meemaken ;)
     
    Nora92, Wanda68 en Spectre vinden dit leuk.
  7. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @DCG jeetje die dame van jou maakt het je niet makkelijk! Rustig aan!
     
  8. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ow wat een heftig nieuws dan!
    Ik duim mee dat ze netjes terug gaat draaien :rolleyes:

    Hier verwacht ik morgen mijn eisprong. We kunnen bijna weer op het wachtbankje :D ronde nummer 13, fingers crossed :thumup:
     
    Julias, Spectre en Nora92 vinden dit leuk.
  9. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @DCG
    Oh jemig wat onverwacht zeg! Hoop dat ze nog even een koprol maakt en er gewoon goed voor gaat liggen. Fijn dat je de 34 weken hebt gehaald! Duim voor je dat ze nog lekker blijft zitten.

    @Spectre
    Pfff ja die ongemakkelijkheid kan ik me nog goed herinneren. Heb nu nog lol van mijn sketchers zonder veters whaha.

    Nora is morgen alweer 3 maanden oud. Tijd vliegt! Ze ligt constant in een deuk om alles. Kan al lekker zitten met steun. Praat je de oren van de kop en wil alles pakken en in haar mond stoppen. Heerlijk vrolijk meisje.
     
    Julias, Wanda68 en Spectre vinden dit leuk.
  10. wjvm

    wjvm Actief lid

    10 jan 2016
    342
    247
    43
    Hey dames!

    Lang geleden dat ik hier ben geweest, dacht zal is even kijken!
    Al een aantal baby's geboren en nog een aantal die nu aan de beurt zijn om te bevallen super leuk!!!

    En nog steeds een aantal die nog wachten op het mooie roze streepje! Onder andere ik ook nog steeds!!

    We zijn deze cyclus naar het ziekenhuis gegaan, en ze gaan nu toch even verder kijken.
    We hebben nu echo's gehad of me ei goed groeide, die was mooi groot morgen ochtend progesteron prikken, en dan menstruatie afwachten. Nieuwe cyclus tussen 9 en 13e dag hsg en 2 dagen erna afspraak gyn om alles te bespreken.

    Mijn bmi is te hoog dus ze Wilde eerst niet echt helpen, maar ik werd boos dat ze eens naar een totaal plaatje moeten kijken van irmand en niet naar die BMI cijfers! Want iemand kan ook slank zijn met hoge BMI ...
    Dus gelukkig zijn nu de 1e stappen wel gezet.

    Ondertussen al aantal maanden verder denk 21 of 22 zoiets.

    @Wanda68 ik zag je berichtje lief dat je het vroeg! We gaan samen verder! Tot ons roze streepje kom.
     
    Nora92, Wanda68 en Spectre vinden dit leuk.
  11. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Hoi dames, ik kijk hier nog af en toe :) Nu zag ik dat ik op de lijst staan en dacht ik even een update aan jullie te geven. Na mijn 3e miskraam in januari was ik weer in maart terug zwanger. Helaas liepen de testen niet goed op en twee weken na de positieve test weer een miskraam :( In de zomer ben ik naar Gent gegaan, alle onderzoeken gedaan en alles lijkt in orde. Ik heb nu wel medicatie gekregen die een eventuele bevruchting/zwangerschap zou kunnen ondersteunen. Dus nu wachten op eisprong en erna beginnen met pilletjes slikken en spuiten :rolleyes: Ben benieuwd!

    Voor alle dames die inmiddels bevallen zijn - van harte gefeliciteerd!
     
  12. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja sneu neuzen gaan door! :D

    Jeetje wat heftig zeg.
    Ik ga meeduimen dat jullie snel een plakker hebben ❤️
     
  13. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Dank je wel ❤️ Ik zal voor je ook duimen! :thumup:
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    Heftig zeg van je miskramen. Hopelijk werkt de medicatie en mag je snel terug blijvend zwanger zijn
     
    neelatje vindt dit leuk.
  15. wjvm

    wjvm Actief lid

    10 jan 2016
    342
    247
    43
    Goedemorgen dames,

    Hoe is het hier?

    Mijn uitslag van het bloed progestron was niet goed... 1,4 dus blijkt geen eisprong te hebben gehad... ;(
    Inmiddels ook ongesteld geworden dus morgen bellen voor me hsg.
    Voelde me de afgelopen dagen echt kut, nu hsg afwachten en dan weer naar de gyn.
     
  16. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ow dat is vervelend zeg :$
    Ik wens je veel succes met de hsg ❤️
    Ik heb weleens gelezen, dat dames er vlak na vruchtbaarder zijn

    Hier gaat het wel oké, nog steeds verkouden en wachtend (hopend) op symptomen van een innesteling.
     
  17. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Hé dat is shit... Merk je daar iets van kwa mindere menstruatie of iets?

    @neelatje wat heftig al die miskramen. Hopelijk helpt de medicatie!

    Hier inmiddels begonnen met ivf.. We doen het lange traject, dus nu eerst een maand aan de pil. Over 2 weken beginnen met decapeptyl spuiten. Vind het super spannend en ik hoop zo dat het wel via ivf gaat lukken. Ik ben er na zo lang aardig klaar mee :oops:
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    @Marjo88 heel begrijpelijk dat je het spannend vind. Ik hoop dat dit dé oplossing is voor jullie en het snel mag lukken
     
    Wanda68 en Marjo88 vinden dit leuk.
  19. wjvm

    wjvm Actief lid

    10 jan 2016
    342
    247
    43
    -spannend!!! Hoop dat het nu snel gaat lukken



     
  20. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    @DCG hoe is het bij jou? Is de kleine meid nog teruggedraaid uit stuit ligging??
     
    Wanda68 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina