NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    GTST is er niks bij :roflmao::roflmao:
    Ben benieuwd of je nog lang moet wachten op je ei.... hopelijk komt ie snel! :thumup:
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  2. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Hier ook nog rustig, ben pas vrijdag 7 dpo.
    Nu wel last van progesteron kwaaltjes.. Voornamelijk mijn borsten doen pijn en misselijkheid. Maar ik weet inmiddels dat het daarvan komt.

    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, denk dat ik deze ronde wel gewoon afwacht. Geeft net wat meer rust denk ik.
     
    Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Lang leve de progesteron.... :|
    wachten met testen hoeft niet per se rust te geven maar kan me voorstellen na afgelopen maand dat je liever afwacht....
    Hopelijk word je geduld dit keer beloond ;)
     
  4. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    @DCG hmmmmm die daling is niet leuk, maar wel een soort van zekerheid. Al hadden we liever anders gezien ;)

    @Eulalia jij houdt het nog even spannend. Als die testen morgen komen, dan kunnen ze alleen maar een duidelijke uitslag laten zien

    @Lisa890 wauw wat een schrik. Dit soort dingen wil je niet, gelukkig dat de progesteron het allemaal weer wat rustiger maakt
     
    Lisa890 en LilyB vinden dit leuk.
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Achja, we weten nu in elk geval waar we aan toe zijn ;) zo zie je maar dat een veelbelovend kaartje ook niets hoeft te zeggen...
     
    myka27 vindt dit leuk.
  6. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Mindfuck! Door al die positieve hoop dingetjes
     
    LilyB vindt dit leuk.
  7. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Omg... sliert slijm met roze/rood daarna niks meer!
    Mijn man holt vandaag naar de kruidvat haha er is natuurlijk een kansje dat dit gewoon een voorbode is van menstruatie Maarja dat heb ik nooit zo.
    Aan de andere kant als dit innesteling is op 12 dpo test ik vanavond natuurlijk nooit positief. Maar fok it, morgen komen er 25 ultra sensitive zwanger en kids testen binnen. Zo kan ik toch niet werken jongens...
     
    Marjo88, LilyB, myka27 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113

    Je maakt het spannend!
    Ik snap dat het werken zo moeilijker gaat, ik hoop echt voor je dat je straks hier een positieve test mag showen. :D
     
    LilyB vindt dit leuk.
  9. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ow ow dames, dit is niet goed voor mijn hart! Ik zit steeds met spanning te kijken hier :roflmao::roflmao:
     
    LilyB vindt dit leuk.
  10. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Wat spannend
     
    LilyB vindt dit leuk.
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ooooh @Eulalia wat spannend!!! Ik duim heel hard voor je ❤️
     
  12. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    @Eulalia super spannend dit!! Hoop voor je dat het roze slijm is van een innesteling :)

    Aankomende donderdag heb ik een afspraak bij fertiliteit om te bespreken hoe we het iui traject gaan doen. En aangezien ik mijn menstruatie met oud en nieuw verwacht, kan ik meteen in het nieuwe jaar beginnen! Hopelijk brengt iui ons iets goeds :rolleyes:

    Ik zat nog te denken en wat te lezen maar wat nou als ik vijandig baarmoederslijmvlies heb.. Hoe testen ze dat?
     
    Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ooh spannend donderdag dus!! Hoelaat mag je?? Wij moeten om 14:00, ik ben ook reuze benieuwd....
    Het zou idd fijn zijn dat jullie meteen in het nieuwe jaar mogen beginnen!! Dat 2020 maar veel moois mag brengen :)
    Ik denk dat ze vijandig bms kunnen testen met een soort uitstrijkje, dan kunnen ze de ph bepalen (maar weet het niet zeker, dus forgive me if i’m wrong).....
     
  14. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Blanco! Maar geen bloed geeft moed!
     
    LilyB en Wanda68 vinden dit leuk.
  15. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Te vroeg getest, sowieso als het slijm van een innesteling was. We duimen meeeeeeeeee voor een positieve test :thumup::thumup:
     
    LilyB vindt dit leuk.
  16. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Voor jullie dus ook super spannend! Ik hoop dat ze met iets komen waar je iets aan hebt, in positieve zin!
    Ik moet om 11.15. Ben ook heel benieuwd!
    Hoop voor onze sneuneuzen dat 2020 een mooi vruchtbaar jaar is (met gezonde, blijvende zwangerschappen) :rolleyes:

    Hmm oké... Dat hebben ze nog niet bij mij onderzocht.. Ik ga het donderdag eens opperen, wie weet... Maar iui gaat sowieso gebeuren dus dan maakt het inprincipe niet meer uit of ik het wel of niet heb :)
     
    Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  17. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Dat is de instelling!! :D
     
    Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    En als dat verse bloed van innesteling was dan kun je pas overmorgen wrs positief testen ;) we blijven nog even doorduimen!!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  19. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Maar ik verwacht ook niet dat dat het probleem is hoor, aangezien je al 3 kids hebt ;) maar ik snap idd wel dat je vanalles gaat opzoeken hoor en gaat denken “oh, dat kan het ook nog zijn”... het is gewoon zwaar kut als zwanger raken niet vanzelfsprekend is :(
     
  20. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ja is ook zo.. Maar ergens zit een twijfel of er misschien toch iets veranderd is na de laatste bevalling. En dat het daarom niet lukt. Je zoekt gewoon naar een reden omdat dat makkelijker te accepteren is, ofzo?? o_O

    Is zeker zwaar kut... En de miskramen van jou ook :(
     

Deel Deze Pagina