NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja ik herken je gevoel helemaal! Bij mijn zoontje was ik echt een leek in alles, toen wij 2jr bezig waren heb ik clomid gekregen en was in ronde 4 al zwanger. Nu al 8 kuren verder en alleen maar problemen! Eerst de hevige allergische reactie op clomid zonder zwangerschap en nu met letrozol lijkt zwanger worden niet het probleem maar het zwanger blijven wel...
    Het is en blijft toch gissen waar het nou aan kan liggen, maar domper na domper begint toch ook wel op te breken hoor...
    Inmiddels kunnen we qua kennis door voor gynaecoloog, nou ik wou dat ik nog maar net zo’n leek was als 8jr geleden, zonder enig benul van alles, het was toen mentaal toch makkelijker dan nu!
     
    Marjo88 vindt dit leuk.
  2. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Super frustrerend ook voor jou..helemaal omdat letrozol dus goed aanslaat maar je niet zwanger blijft... Hoe kan dat dan he, waar ligt dat aan. Gewoon domweg pech of is er iets anders?!? Ik kan mij er wel wat bij voorstellen dat het 8 jaar geleden mentaal makkelijk was.
    Ik vind ook de hele weg nu naar zwanger worden niet eens meer leuk en spannend als in het begin, het is nu gewoon één grote frustratie.. En dat vind ik ook wel moeilijk. Had het mij zo anders voorgesteld :oops:
     
    LilyB vindt dit leuk.
  3. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Temp is gezakt helaas! 36,7 ff heeft ook ei dag eerder gezet. Test negatief maar nog geen menstruatie. Die valt vast te verwachten met zo’n lage temp. Daar bereid ik me op voor.
    Bijgevoegd even Mn kaartje, coverline is ook weggehaald en Mn rode vakje ook, das ergens wel gek of doet ie dat altijd als je wat laat bent met ongesteld worden?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Heb ik weer haha test mislukt
    Echt.... hoe dan!!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hmm ongeldig? Ik zie iets Maarja wat he!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ja deze is ongeldig helaas. :(
    Vloeistof ophoping waardoor het lijkt of er een streepje staat.
     
  7. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Meeeeh :(
     
  8. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nieuwe doen!!!
     
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja idd, vooral als het vantevoren allemaal makkelijker ging... ik vind er ook echt niks meer aan, precies zoals je zegt, het is één grote frustratie! Ikzelf had wel verwacht dat zwanger worden niet vanzelf zou gaan, maar dat de weg nog langer en moeilijker zou zijn als bij mijn zoontje had ik ook niet aan zien komen hoor.. dat we dit rotjaar maar snel af kunnen sluiten en 2020 het voor ons sneuneuzen gaat worden!
     
    Marjo88 vindt dit leuk.
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Eulalia wat balen dat je temp naar beneden is :( ik heb geen idee waarom FF de coverline weg heeft gehaald, misschien omdat je vandaag ongie had moeten worden? Gaat ie misschien een nieuwe coverline berekenen? Ik durf het echt niet te zeggen...
    En je test.... jeetje echt vreemd en zo slecht van kv2v5!! Het lijkt idd of er een steep staat, maar je ziet dat de vloeistof is opgehoopt, dus helaas ongeldig... ik zou ook een nieuwe doen...
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hier is de temp nog hetzelfde gebleven als gister, 36,9 had em nu al iets lager verwacht maarja de final dip zal morgen wel zijn dan... heb sinds gister ook echt hevig menstruatiegevoel, dus maak mijn borst nat haha morgen zal het feest weer gaan beginnen :cool:
     
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.017
    17.036
    113
    Vrouw
    Balen !! :(
     
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.017
    17.036
    113
    Vrouw
    Ik krijg vaak geen meldingen van hier.... zo raar.

    Maar goed, ik zit nog lekker op t wachtbankje.. nouja lekker niet het juiste woord, vind er vrij weinig aan :p
    Heb weer de gewoonlijke progesteron klachten. Ik denk er niks meer van :) maar ik hoop het wel. Zou zo'n mooi kerst cadeau zijn:cry:
     
    myka27, Enigma, LilyB en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik duim heel hard voor je!! Hoeveel dpo zit je nu?
     
    Spectre vindt dit leuk.
  15. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.017
    17.036
    113
    Vrouw
    Lief dankje ♡ ik heb geen idee, denk 4 a 5 dpo
     
    LilyB vindt dit leuk.
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Spannend hoor.... duurt altijd zo lang he op de wachtbank :(
    Hoop op een geweldige kerst ❤️
     
    Spectre vindt dit leuk.
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hier zojuist schrikbarend veel melkachtige afscheiding, voelde het er gewoon uitlopen! (Sorry :oops:)
    Ben dit niet gewend zo één dag voor nod... wel echt flink menstruatiegevoel maar dit heb ik al enkele dagen! Ook nog flink pijnlijke boobs... zo blijft de twijfel toch weer groot pffff o_O
     
    Marjo88 en Spectre vinden dit leuk.
  18. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Toch maar weer een testje doen? ;)
     
  19. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Haha heb ik vanmorgen al gedaan :roflmao: witter dan wit :|
     
  20. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik heb ook expres nog geen testen besteld. Zie het volgende week wel ergens.. Heb niet echt een gevoel van dit keer is het raak. :o:
     
    LilyB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina