hmm, ik was ff Facebook farmville aan het spelen.... Liane, niets laten horen nog niet......hopelijk is ze gewoon ziek en ligt op bed nietsvermoedend te slapen!
nou is iedereen weg snik wilde net vertellen dat ik zat te googlelen op zwangerschapsverschijnselen, ochtendziek, gevoelige tepels pff, dat heb ik al sinds maandag ochtendziek, en sinds eergisteren hoeft me kerel niet aan me tepels te komen, terwijl ik never nooit gevoelig ben daar, maar goed ik heb zo gevoel dat je zulke dingen "wil"zien ofzo, dus zal wel griepje hebben haha
heb ook tot 2 maand aan toe zodra me ei kwam zere boobs ezovoort.. en nu nergens last van ei geweest of iets te laat alweer helder slijm daarnet.
Meiden ,ik wens iedereen die we niet meer zien tem maandag een GOED WEEKEND toe! De rest zie of hoor ik morgen , ventje is apetrots op zijn nieuwe tv en digitale looks ervan Me tired ,ben men klopje aan't krijgen ,nog een droogkastje opvouwen en morgen home alone met 2 kids die ik lekker als ze hyper zijn voor de tv ga plaatsen (beetje onverantwoord)maar aan hyperdepiepergedoe heb ik morgen als de hell vanonder losbreekt geen zin Liefs Lila
oef euh... update... Euhm we hebben nog niks van Liane vernomen na doktersbezoek, een paar zijn gtst kijken, paar naar bed, en ik heb jeukende boobs word er gillend gek van
ja klopt dat scheelt maar 2 dagen mystik lady.. ja subke zit me ook niet lekker dat liane nog neit is geweest...
misschien is ze gewoon lekker in bed gekropen met een goed boek na de ha, ze moet snel van de koorts af en opknappen
Oki ,hopende dat alles ok is met Liane!! Maar het kan best zijn dat ze opgenomen kan worden voor verdere tests? zeker met koorts ondergewicht en zwangerschap ,geen goede zaak als vkwetende. Hoop op goed nieuws Liane en beeb! Miran ,mijn duimpjes staan roodgloeiend ,ik wil u niet zien komen naar maart ,de deur staat daar toe manlief was erg bedroefd ,kwaad ,ambetand ,arme man ,zo erg dat ik er jeuk van kreeg om hem ff buiten te zetten