ik ben al iets van 2 tot 2.5 jaar gestopt met de pil... en vanaf okt 2007 zijn we bezig... dus eerst goed ontpillen en toen zijn we begonnen...
ik weet niet precies waar ik nu zit (maar in ieder geval tussen delft en den haag in) weet niet hoe t daar heet haha zolang woon ik nog niet in zh...
jeetje al een aardige tijd je moet echt je poot stijf houden bij ze hoor! voor zover je er wat aan heb http://zwangerschapspagina.nl/viewtopic ... highlight=
jeetje claire, ik keek even naar je pendels! als die kloppen, krijg je het druk over 9 maanden, spannend hoor! hihi
als dat het enige is, zou ik zeggen, la ma komme die kleintjes haha. zou wel geweldig zijn hoor! jullie zijn toch al lang bezig, of niet? dan wordt jullie geduld meteen dubbelop beloond! ik duim voor je!
nou ja lang.... heb al mensen gesproken die er langer over gedaan hebben deze maand wordt t 4,4 jr (alleen de mmm al) T is een ware les in geduld hebben
nou jeminee, wat een tijd, dat vind ik lang hoor! écht knap, dan moet je super veel geduld hebben! *duim, duim, duim, duim, duim, duim, etc.*
Dan vind ik het zoiezo belachelijk dat je HA EN je gyn zo dom doen Sorry hoor Je had al sneller en meer onderzoeken moeten hebben...
ik vind artsen zoiezo dom pfff als ze zelfs niet weten hoe een zwtest werkt ben je bij mij niet geloofwaardig meer haha
ja klopt was met zwschap van esmay deed ie een test maar wist nie hoe het werkte ik zei nog jheb een blaasontsteking een test kan vlas nega aangeven maar nee hoor wilde niet luisteren hij was negatief maar hij gaf toch maar medicijnen die bij een zwschap konden haha en 11 dagen later had ik een posi test
hello ladies.... @Claire meid dan ben je al vreselijk lang bezig.. zag je kamertje op je site.. errug mooi!... en euh.. groot genoeg voor de uikomst van de pendels..hihihihihi Hier hetzelfde gevoel als bij de zwangerschappen tussen ei en test...zelfde als in nov.. kan t niet goed omschrijven..voelt anders dan normaal.. maar nu voelt alles sowieso al anders dan normaal... mijn typische kwalen zijn.. vreschil bij borsten en gloeihoofd..en ik voel bij het fietsen dat het anders is onderin.. maar dat laatste komt ook pas later.. dus daar kan ik nu niks mee.. mijn (.)(.) zijn nog net zo als voorheen en ook is mijn hoofd geen kachel dus voorlopig voel ik me kiplekker..hihihi... Natuurlijk hoop ik vurig dat t raak is deze maand, maar aan de andere kant is het ook niet erg als het niet zo is...en daar krijg je wel rust van hoor...t voelt gewoon zo lekker ontspannen (nog wel).... Ik ben alleen al gelukkig om het feit dat het zou kunnen en dat manlief dat nu ook vind.. Naliey.. luister naar Claire... uch..ik heb gesproken...hihihihi.. nee hoor meis.. ik kan niet meepraten in jullie gevoel, maar lijkt me vreselijk als zo'n grote wens zo moeilijk in vervulling blijkt te gaan.. schoonzusje van mij is ook al 3 jr bezig.. zo vresellijk moet dat voor haar zijn.. tis een echte mama-mama...jullie snappen me wel... en dan gaat het om haar heen zo makkelijk.. tis zo moeilijk om haar weer het goede nieuws te moeten vertellen.. (was bij de jongste al zo zwaar..) en dan reageert ze ook nog dolenthousiast.. nou petje af en diep respect hoor.. dus ook voor julllie dames... knuffff