NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf gaat beter met esmay ze heeft alleen nog maar rode vlekjes :) en slaapt wel weer gewoon

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :( damm en rotterdam raad ikzelf niet aan tenminste niet het ikazia.... heeeeele slechte ervaringen mee

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik ben al iets van 2 tot 2.5 jaar gestopt met de pil... en vanaf okt 2007 zijn we bezig... dus eerst goed ontpillen en toen zijn we begonnen...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijn, hopelijk zijn de vlekjes dan ook snel weg, dan is ze snel weer de oude...

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik weet niet precies waar ik nu zit (maar in ieder geval tussen delft en den haag in) weet niet hoe t daar heet :oops: haha zolang woon ik nog niet in zh...

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje :confused: al een aardige tijd
    je moet echt je poot stijf houden bij ze hoor!

voor zover je er wat aan heb http://zwangerschapspagina.nl/viewtopic ... highlight=

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
  8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    bha mn pc ligt dwars vandaag :( doet alles wat ie niet moet doen

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje claire,

ik keek even naar je pendels! als die kloppen, krijg je het druk over 9 maanden, spannend hoor! hihi :)

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hihi ik hoop t ! kom maar op met die ukkies 8)

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja tuurlijk, even druk wel, maar natuurlijk supergezellig en dubbelop genieten meteen! :)

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kinderkamer is al bijna zo goed als klaar 8) zou dan alleen een bedje erbij moeten kopen :)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    als dat het enige is, zou ik zeggen, la ma komme die kleintjes haha. zou wel geweldig zijn hoor! jullie zijn toch al lang bezig, of niet? dan wordt jullie geduld meteen dubbelop beloond! ik duim voor je!

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nou ja lang.... heb al mensen gesproken die er langer over gedaan hebben ;)

deze maand wordt t 4,4 jr (alleen de mmm al)
    T is een ware les in geduld hebben :oops:

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou jeminee, wat een tijd, dat vind ik lang hoor! écht knap, dan moet je super veel geduld hebben! *duim, duim, duim, duim, duim, duim, etc.*

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Dan vind ik het zoiezo belachelijk dat je HA EN je gyn zo dom doen
    Sorry hoor
    Je had al sneller en meer onderzoeken moeten hebben...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik vind artsen zoiezo dom pfff als ze zelfs niet weten hoe een zwtest werkt ben je bij mij niet geloofwaardig meer haha

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :confused: niet weten hoe een zs test werkt

was het een man ? :) :rolleyes:

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja klopt was met zwschap van esmay deed ie een test maar wist nie hoe het werkte ik zei nog jheb een blaasontsteking een test kan vlas nega aangeven maar nee hoor wilde niet luisteren hij was negatief maar hij gaf toch maar medicijnen die bij een zwschap konden haha en 11 dagen later had ik een posi test :D

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hello ladies....

@Claire meid dan ben je al vreselijk lang bezig.. zag je kamertje op je site.. errug mooi!... en euh.. groot genoeg voor de uikomst van de pendels..hihihihihi

Hier hetzelfde gevoel als bij de zwangerschappen tussen ei en test...zelfde als in nov.. kan t niet goed omschrijven..voelt anders dan normaal.. maar nu voelt alles sowieso al anders dan normaal...

mijn typische kwalen zijn.. vreschil bij borsten en gloeihoofd..en ik voel bij het fietsen dat het anders is onderin.. maar dat laatste komt ook pas later.. dus daar kan ik nu niks mee.. mijn (.)(.) zijn nog net zo als voorheen en ook is mijn hoofd geen kachel dus voorlopig voel ik me kiplekker..hihihi...

Natuurlijk hoop ik vurig dat t raak is deze maand, maar aan de andere kant is het ook niet erg als het niet zo is...en daar krijg je wel rust van hoor...t voelt gewoon zo lekker ontspannen (nog wel)....

Ik ben alleen al gelukkig om het feit dat het zou kunnen en dat manlief dat nu ook vind..

Naliey.. luister naar Claire... uch..ik heb gesproken...hihihihi.. nee hoor meis.. ik kan niet meepraten in jullie gevoel, maar lijkt me vreselijk als zo'n grote wens zo moeilijk in vervulling blijkt te gaan.. schoonzusje van mij is ook al 3 jr bezig.. zo vresellijk moet dat voor haar zijn.. tis een echte mama-mama...jullie snappen me wel... en dan gaat het om haar heen zo makkelijk.. tis zo moeilijk om haar weer het goede nieuws te moeten vertellen.. (was bij de jongste al zo zwaar..) en dan reageert ze ook nog dolenthousiast.. nou petje af en diep respect hoor.. dus ook voor julllie dames...

knuffff

Deel Deze Pagina