toch even een kijkje genomen... Valentijnsdag mag ROZE kleuren (en niet ROOD!!! kleur van de liefde, yeah right, niet op DIT forum ) Wij gaan vanavond lekker eten en heb 'n kleinigheidje voor m'n mannetje. Er gingen toch dames testen vandaag? Kom op! het is al 11u11 SUC6 ladies, Ik blijf voorlopig op groen. xxx
@ Loes, hartelijk gefeliciteerd! Oh wat fijn voor je op 'n dag als deze, jullie zullen wel in de wolken zijn Geniet ervan!
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje & Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Gwn & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje 26: Miracles & patriciavang 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Helma30 & Esther1983 & Senna04 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 TESTMARATHON 12 Februari * Shyness * Klein Chrisje [-o< 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 182 Dames voor Pink Baby Dust 14 Zwanger , 65 Ongesteld , 11 Negatieve test , 3Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 1 Vlindertjes[/quote]
@Loesje.. wat SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR>.... gefeliciteerd meid.. een voorbeeld voor velen..hihihihi Geniet ervan.. @The lady... je hebt helemaal gelijk.. vandaag is ROZE DE kleur... en Loesje is zojuist begonnen.. wie vollugt... Susan.. hoe is de test gegaan?
Zo, plaatje gefixt hoor, Loesje84. GEFELICITEERD! Wat fantastisch joh! Geniet er lekker van en strooi nog wat HCG deze kant op vooral alle dames die het zo hard nodig hebben Trouwens... je bent ook heeeeeel toepasselijk nummer 14 op de lijst op deze mooie valentijnsdag!
Ik zou niet een cyclus op de gok nemen Valt me op dat heel veel vrouwen dit doen en dan als de eisprong later is die maand helemaal in paniek raken,extra stress als ze ongi worden Mijn tip voor vandaag: Als je wilt weten hoelang je cyclus is ga ovutesten! In het begin van de cyclus kan je nooit (ik herhaal nooit) een goeie berekening maken van de lengte Wacht je posi ovu test af en ga daarna berekenen hoelang de cyclus is Bv:Als je posi test op dag 11 tel er dan +- 14 dagen bij op,MAAR hou bij hoelang je LF (luteale fase) is die maand zodat je een exacte berekening kan maken voor volgende maand (al moet ik zeggen een LF kan verschillen)
Een heeeeeeele grote thanks ladies! Ik begin het nu pas te beseffen nu ik jullie reacties lees. Bizar gewoon. Net een week in de MMM en zwanger. @gwn, bedankt voor het fixen En inderdaad nummer 14. zo had ik het nog niet bekeken . hahahahaha O ja ik zal uiteraard even wat strooien: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Hopelijk help dit en gaan jullie vandaag allemaal massaal ROZE. Dikke kus
dat moet haast wel t lot zijn Loesje.. nog een keer GEFELICITEERD @Susann.. vertel vertel... @ladyjoey.. t blijft spannend meid... @hier.. ow wat gaat de tijd toch traag... ik krijg ook testkriebels.. zit steeds te denken.. nog 8 dacgen.. dan zit ik over 4 dgn 4 dgn voor nod.. ik teste in nov toen ook positief.. zou nu ook kunnen dus dan is t nog maar 4 dgn wachten....whahahaha... maar ik geef er NIET aan toe..ik wacht netjes nog 14 hele dagen... pffff *zucht*
Nou hier geen hapy Valentine, nog steeds een nega test. Balen. Wil nou zo'n digitale gaan halen en maandag morgen weer testen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik meende dat die wat gevoeliger waren als die testen waar je over heen moet plassen van 2 voor 10 euro. Vanmorgen wel geklust en daarna een tampon ingedaan dacht misschien brengt het klussen de ongi een beetje opgang mocht die eraan komen maar nee hoor. Nog steeds afwachten dus.
ah susan, wat lastig he, wie kan dit nog begrijpen? Ik las onlangs over vrouwen die nooit posi testen met urine en wel met bloedtest, maarja, dan moet je natuurlijk weer net één van die vrouwen zijn en dat is misschien meer "hoop" dan realiteit. Ik weet echt hoe je je voelt, zelfde schuitje. Ik hoorde dat een bloedtest in nederland niet zo snel gedaan wordt? Hier in belgië doen ze het zelf als je niet om vraagt (bij een "flauw gevoel", niet ivm zwangerschap) dusja... het heeft zo z'n voor- en nadelen he. suc6
@susan.. die digitale hebben juist meer hcg nodig.. die nieuwe digitale met indicator zijn wel gevoelig schijnt.. geen ervaring mee.. die 2 voor 10 euro vnd ik bagger.. die geven me net iets teveel vage nega en posi uitslagen.. ik zou een kv 2 voor 4.99 halen of een normale cb + test... dikke knuff meis..
en een bloedtest.. oh dat zou hier ook wel handig zijn zeg.. die krijg je hier idd niet snel.. daar moet je flink om zeuren...
en nu ga ik echt de laptop opruimen anders doe ik werkelijk niets vandaag... ik heb buikkrampjes en steken..hoop op een mooie stevige innesteling...! tot vanavond allemaal en veel succes en een mooie valentijnsdag...
Ja dat vind ik raar, waarom doen ze dat niet gewoon? wat maakt het uit? Je betaald er toch voor? Ik ben als de dood voor naalden dus als mijn dokter afkomt met bloedprikken ga ik door het lint, maar voor dames die echt zo in onzekerheid zitten zou het toch wel fijn zijn. Nu weet je ook meteen de reden waarom ik niet bij de HA ga ivm mijn 13 dagen overtijd *schijtlaars*
Die innestelling heeft wat extra HCG nodig Hier speciaal voor jou: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
@Bruisje, Ik had eerst die 2 voor 5 euro maar vond dat in een bekertje plassen en dan met een pipetje erin maar niks. Nou dan toch die maar even weer halen, die gaf wel sneller nega aan dan deze. Had woe een test met een super licht plusje, en vanmorgen ontbrak er een stukje van de min. Beide met die 2 voor 10 Morgen maar weer even teten dan, word er nu zo langzamer hand wel gek van. Zelfs mijn vriend vind het niet leuk meer worden hij is zo benieuwd...
Dat is balen... maar hoop doet leven he, er is altijd een nieuwe maand! Je banner? ging je zooo ver overtijd? x