Toch moet ik wel zeggen dat ik het elke ronde moeilijker vind worden. Wij zitten nu inmiddels in ronde 9 en het valt inderdaad niet mee als je iets zooooo graag wilt, maar je moet het accepteren, je kan er toch geen invloed op uit oefenen!
Hej Juf Maris: Heb je al getempt of ovu testen gebruikt, het kan namelijk zijn als je naar de HA gaat om te zeggendat jullie al n jaar bezig zijn dat ie je weer naar huis stuurt om te tempen voor drie maand.
Holy crap!Wat een zware belediging! haha ja niet normaal wel? Maar ik kan nu niet de rest lezen want mijn kleine zussie is hier hihi Ik moest met haar een ID kaart aanvragen Wat zo dom is ze moest perse mee terwijl ze autistisch is en totaal over rooie gaat... Sommige mensen hebben geen sympatie...
ze staan erin.. de gewone foto is ook heeeel onduidelijk hoor.. moet zelf ook heel goed kijken.. in t echt is ie wel te zien.. negatief staat er nu ook in .. die is wel duidelijker..
ik g ade onderkant bij langs zie ik daar iets keurigs dan kijk ik om hoog en dan zie je een vage streep hoor! *edit Ik heb ook een bril ik zie mar 30% met links en 70% met rechts maar ik zie m wel :O zelf me kereltje ziet m .. En die ziet niet snel een streepje haha
en euh.. die normale (heb zelf nog ff gekeken) moet je idd wel ff vergroten.. anders zie je idd niets.. ook in paint in nega zie ik m duidelijk... maar hij is mij nog te vaag.... dus ik wacht nog ff met heeeel blij zijn..
ik heb mijn beeld naar alle kanten gedraaid, maar zie nog steeds niks, eventjes bril poetsen misschien dan wel...
urine was ook erg licht.. zal straks nog s kijken als ik donkere urine heb.. wat kan een mens gestoord doen zeg.. sjonge.. pff (en dan heb ik t over mezelf he..) ik had gewoon moeten wachten... stom ongeduldig mokkel.... *zucht*
He dames is ga er vandaar even eten en dan toch maar boodschappen doen. Groetjes en tot later vandaag