NOD club 7 t/m 13 feb 2019 - door tot roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door LaQueen, 6 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019

    7 februari (0)

    8 februari (1)

    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1

    9 februari (0)

    10 februari (0)


    11 februari (0)

    12 februari (0)

    13 februari (0)

    Totaal (0)

    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  2. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    #2 LaQueen, 6 jan 2019
    Laatst bewerkt: 6 jan 2019
    Dag dames! Ik zag dat nog niemand deze NOD-lijst had aangemaakt, dus ik ben alvast zo vrij geweest. Hopelijk sluiten er in de komende week veel mensen aan en gaan we dit topic over een paar weken weer roze-gekleurd afsluiten met velen om vervolgens naar de bevaldatum-topic van 16 t/m 31 oktober 2019 te verschuiven. ❤️

    Even voorstellen: Ik ben dus LaQueen en wij gaan vanaf nu (januari 2019) eindelijk voor ons 2e kindje. We hebben al een fantastische dochter die zo in februari alweer 2,5 jaar is. Toen ze 9 maanden was, begon het bij mij alweer te kriebelen (moet je nagaan, met dat gevoel heb ik 20!! maanden rondgelopen en met de maand leek het erger te worden, rot hormonen, haha). Mijn partner was er toen nog niet aan toe, maar wel wisten we dat we graag een groter huis wilden met oog op de toekomst. Beter nu verhuizen, want dochter gaat nog niet naar school. Het werd een nieuwbouwwoning, maar startbouw werd constant uitgesteld. Het was eerst de bedoeling dat we in december 2018 de sleutel zouden krijgen en dan wilden we vanaf juni 2018 starten voor baby 2. Helaas werd het uitgesteld en zou het vervolgend in maart ongeveer worden opgeleverd, waardoor wij dan vanaf september wilden starten voor baby 2. Ook dit ging niet door en nu zijn ze eindelijk gestart en is de oplevering medio juni/juli 2019. Nu kunnen we eindelijk beginnen, want we gaan ervan uit dat we halverwege oktober toch wel verhuisd zijn. Ik ben zoooooo blij dat we eindelijk kunnen beginnen!

    Ik heb mijn implanon vanaf oktober laten verwijderen en toen heb ik mijn cyclus eerst afgewacht. Eerst was het even aankloten, na 14 dagen alweer bloed. Vervolgens ei gevoeld op CD19 en na een cyclus van 32 dagen ongesteld. Deze keer op CD16 mijn eisprong gevoeld en ik verwacht woensdag 9 jan of donderdag de 10e mijn menstruatie. Dit keer dus een cyclus van 29 dagen, gok ik. Daarom nu mijn NOD op de 8e gezet. Ervan uitgaande dat ik ongesteld word a.s. donderdag en weer een cyclus van 29 dagen zal hebben. Zo niet, dan kan ik natuurlijk de datum nog wijzigen. :D
     
    Rian89, Babyaapje, Marjo88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019

    7 februari (0)

    8 februari (2)

    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1


    9 februari (0)

    10 februari (0)


    11 februari (0)

    12 februari (0)

    13 februari (0)

    Totaal (2)

    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  4. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi LaQueen,

    Fijn dat je weer ervoor kunt gaan.
     
  5. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    IEZ! Ik zou willen zeggen, leuk dat ik je weer zie! We zaten samen in het augustus 2016 clubje. Maar.... na je onderschrift gelezen te hebben is het vooral heel verdrietig jou hier te moeten treffen.:( Ik vind jullie echt super dappere mensen! ❤️ Hopelijk zijn jullie gauw zwanger van een gezond kindje.
     
    mom2be21 vindt dit leuk.
  6. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh ja je naam kwam me bekend voor en nu zie ik je onderschrift idd.

    Ja, heel erg verdrietig, ik zit nog midden in het rouwproces, maar door omstandigheden willen we toch een poging wagen in de hoop dat het nu wel goed gaat.

    Dank je wel.
     
  7. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    Logisch! Daar zijn gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jullie. En ik hoop keihard met jullie mee!
     
  8. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel.
     
  9. Evi92

    Evi92 Bekend lid

    7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    #9 Evi92, 7 jan 2019
    Laatst bewerkt: 7 jan 2019
    NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019

    7 februari (0)

    8 februari (2)

    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1


    9 februari (1)

    Evi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5

    10 februari (0)


    11 februari (0)

    12 februari (0)

    13 februari (0)

    Totaal (3)

    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  10. Evi92

    Evi92 Bekend lid

    7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    Ik zal me ook even voorstellen: Evi, 26 jaar oud, 5e ronde, 1e kindje, 9 februari NOD.

    Sinds juni 2018 spiraaltje laten verwijderen, daarna nog even aan de pil omdat ik niet zwanger wilde zijn op onze bruiloft. Augustus 2018 gestopt met de pil. Vrij snel ongesteld geworden. Mijn cyclussen zijn nog onregelmatig: 34 (zo lang omdat ik ziek ben geweest) 29 31 28 en 32 dagen. Afgelopen maand wel ovulatietesten gedaan maar daar kwam niet echt een duidelijk beeld uit, streepjes waren er wel maar ik kon er niet achter komen op welke dag hij het sterkste was. Deze maand wil ik gaan proberen om te tempen. Hebben jullie hier ervaring mee?

    Net vandaag ongesteld geworden, cyclus van 32 gehad. Stiekem baal ik wel een beetje dat ik weer ongesteld ben geworden want ik had wel hoop omdat mijn cyclus zo lang was.., maar ik weet dat ik niet mag klagen, vooral als ik jou verhaal lees iez..

    Dus we gaan er weer met volle moed tegenaan :)

    Als ik uitga van mijn langste cyclus zal mijn NOD dus 9 februari zijn.
     
  11. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Welkom Evi92, je mag gerust klagen hoor. Ik heb ook lange cycli, mijne varieren tussen 32 en 36 dagen. Dat vraagt een lange adem.

    Vandaag ben ik op nacontrole geweest voor mijn laatste bevalling. En ik heb aan de gyn doorgegeven dat we nu toch weer gaan proberen. Eerst gaf ze aan dat ik direct kon proberen, maar toen mijn man aan haar vroeg wat hun normale advies is zei ze dat beter is om 6 maanden te wachten. Nu twijfelt mijn man of hij deze maand er al voor wilt gaan. Dus het is maar de vraag of ik hier blijf. Zodra hij eruit is laat ik jullie het weten of ik hier blijf of niet. In ieder geval beiden veel succes gewenst alvast.
     
  12. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    Welkom Evi! Ervan uitgaande dat je eisprong 14 dagen voor je menstruatie is geweest, heb je dan met een cyclus van 32 dagen je eisprong denk ik op dag 19 gehad. Voel je verder helemaal niets? Of kan je slijm ontdekken? Eventueel kan je tijdens het douchen je baarmoeder ook controleren voor meer duidelijkheid. Elke maand is er eentje te veel, dus klagen mag!

    Misschien omdat het bijna een voldragen zwangerschap was en jouw lichaam even weer moet herstellen? Ik zou gaan voor hetgeen wat goed voelt. Was het een dringend verzoek of gewoon advies? Dat maakt natuurlijk ook wel verschil. Hopelijk kunnen jullie een keuze maken die goed bij jullie past. Voor het verwerken is het misschien juist wel fijn om met jullie wens door te gaan, maar dat kunnen jullie beter beoordelen dan ik.
     
  13. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019

    7 februari (0)

    8 februari (2)

    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1


    9 februari (1)

    Evi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5

    10 februari (0)


    11 februari (0)

    12 februari (0)

    13 februari (0)

    Datumloos (1)

    MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15

    Totaal (4)

    Wachten op eisprong (4)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  14. Evi92

    Evi92 Bekend lid

    7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    Dankjewel Iez! Het is natuurlijk ook wel lekker om hier af en toe te klagen... :)
    Succes met de beslissing of jullie het meteen weer gaan proberen of niet. Moeilijke beslissing aangezien je niet echt een duidelijk advies hebt meegekregen, lijkt me? Voor allebei wat te zeggen natuurlijk..

    LaQueen, is het zo dat de eisprong (bijna) standaard op 14 dagen voor je menstruatie zit? Ik dacht dat dat verschillend was maar als ik kijk in de app (Clover), die gaat inderdaad ook uit van 14 dagen voor de menstruatie. We hebben afgelopen maand wel vanaf de week na mijn menstruatie (ongeveer vanaf 15 december) tot en met 2 januari bijna om de dag steeds geklust dus daar zou het niet aan kunnen liggen zou je denken... :) Maar er zijn natuurlijk nog veel meer factoren waardoor het niet gelukt zou kunnen zijn... Nieuwe ronde nieuwe kansen!
     
    iez en LaQueen vinden dit leuk.
  15. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Evi92: je eisprong kan ook later zijn. Dat weet ik uit eigen ervaring omdat ik jarenlang heb bijgehouden met van die ovulatietesten. Juist met zo'n lange cyclus kan het dus ook later zijn.
     
  16. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    @Evi92 Je wordt altijd ongeveer 14 dagen NA je ei ongesteld. Tenzij je luteale fase (LF) korter of langer is.
     
  17. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019

    7 februari (1)
    Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7

    8 februari (2)

    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1


    9 februari (1)

    Evi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5

    10 februari (0)


    11 februari (0)

    12 februari (0)

    13 februari (0)

    Datumloos (1)

    MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15

    Totaal (4)

    Wachtend op eisprong (5)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  18. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Hallo lieve dames, fijn om hier aan te schuiven. Kom uit het groepje nod lijst 11 t/m 16 januari. Vandaag ongesteld geworden. Geen schok hoor, ik had niet veel hoop deze maand. Gewoon geen zwanger gevoel. Wel al in ronde 7, en dat vind ik wel spannend. Ik word duidelijk niet makkelijk zwanger. Wat ik echt heel moeilijk ga vinden is als ik straks eind april “ 36 jaar “ moet gaan opschrijven. De klok tikt en ik hoop zo dat ik ooit moeder mag worden! Ik wens iedereen hier heel veel succes en geluk deze maand xxxx
     
    Vlindertje95, Babyaapje, Marjo88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    Balen zeg, maar wel fijn dat je zelf al duidelijk had dat je niet zwanger zou zijn. Ik hoop dat de teleurstelling dan anders is dan wanneer je allemaal kwaaltjes denkt te hebben. Heel erg veel succes weer deze ronde! En Hey... 7e ronde betekent nog maar een half jaar gehad hè. Te bedenken dat je er gemiddeld 12 maanden voor moet uittrekken. Niet de moed verliezen!
     
    Evayesmamatobe vindt dit leuk.
  20. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor dit hart onder de riem. Ja ik ben inderdaad nog maar halverwege het jaar waarin 80% zwanger wordt, daar zeg je me wat!
     
    LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina