toen ik bij m'n zoontje positief testte was ik al de 5 weken voorbij (5 weken en 3 dagen of zo) en zoals iedereen weet heb ik helemaal GEEN geduld.. had net ervoor gewoon 'n hele lange cyclus gehad..
ik heb gelukkig nog geen test in huis!!! en morgenochtend zwemmen met me meisje, dus morgen ook niet halen want daarna komen me oppaskindjes. en vrijdag kan ik ook geen test halen. dus moet nog ff volhouden alleen zou ik zooooo graag aan manlief vragen of hij er 1tje haald
Wel goed hoor, hebben een goed gesprek gehad, duidelijk afspraken gemaakt en richtlijnen vastgesteld. En nu maar zien hoe het in de praktijk zal gaan.
Zodra het vruchtje zich heeft ingenesteld...maar een innesteling kan een tijdje duren....dus een testje is pas betrouwbaar rond je NOD....eerder echt niet want in veel gevallen gaat het voor NOD nog mis ook...en dan is de teleurstelling HEEL groot..... Dus meiden met testdrang: hup de rem erop, jullie zijn sterk, jullie zijn vrouwen met powerrrr!!! Eerder testen is zinloos want 9,99 van de 10 keer is ie dan (nog) negatief...en dus erg teleurstellend!!!!
ja, dat laatste, dat is altijd afwachten.... Toch fijn dat je zo'n goed gesprek had, terwijl je zo vaak hier te vinden bent
Hai dames.... Is het bij jullie ook zo heftig aan het sneeuwen...allllllleeeeees is spierwit hier zo. Het lijkt wel of we in een schudbol zitten die met sneeuw hihi.
Knuf van de baas, nou nee dank je de koekoek zeg Opslag zit er vooralsnog niet in, maar als het hier weer gaat aantrekken dan wel, en een salarisgroep hoger
ik wacht tot maandag!!! en dat gaat me lukken samen met jullie! dank jullie wel! nee het sneeuwd hier niet ligt ook bijna niks hier, jammer genoeg
Ja al zo ongeveer 3 weken Het is hier serieus al 3 weken wit (1x was in 1 dag alle sneeuw vertrokken maar de volgende dag lag het er alweer). En nee, ik zit niet op de noordpool...
Jaaaaa we wachten allemaal!! Samen kunnen wij heeeel goed wachten!!!! En dan....boem........pink-testing-boom!! Jaaaaa dat willen we