tsjah.... het blijft niet leuk..maar als je snel zwanger word is volgend jaar de 3e jaarwisseling zonder zwanger te zijn
Maar jij krijgt een super mooie baby in 2010, echt waar!!! En laten we eerlijk wezen, als je in mei zwanger was geworden hadden wij elkaar niet leren kennen
Knuffie BEG, zag wat berichtjes voorbij komen dat je niet lekker in je velletje zit......hoop dat het zonnetje bij jou snel weer zal gaan schijnen en dan het liefst met een roze strik eromheen.
meiden, ga weer even bankhangen kijk wel wanneer ik me weer gezellig voel om uitgebreid te komen OH-en hier doeiiiiiiii
Ach ja...heb 1 kerst met flinke dikke buik gehad...en was niet leuk.. Kon niets lekkers eten...want was misselijk...en op de weg naar huis op de snelweg moeten stoppen omdat ik mijn longen uit mijn lijf moest kotsen... Verder moe, rugpijn, harde buiken ahahaha...dus niet zo gezellige kerst voor mij...
herkenbaar... als ik nu ++ test.... zal mn vent wel weer mopperen.... Zijn hier natuurlijk al twee kersten en jaarwisselingen in het water gevallen.... Van dochter was ik officieel 1-1 uitgerekend....... Verder heb ik het hier netjes geregeld... in januari is altijd voetbalkamp.... en kan hij nooit mee.... of ik was zwanger... of er is een verjaardag...
NOuja... je weet t niet.... kan altijd opeens vroeg zijn... Ben hier benieuwd na morgen..... of het kruis blijft staan... heb een beetje zitten goochelen... en kan zijn dat hij naar gisteren verspringt.... maarja.... toch nog maar ff geklust natuurlijk...
Zoo... Dat was een nare aflevering van House zonet op tv... Allemaal zieke babies :x @Seth: ik hoop dat je temp hoog blijft!