NOD Januari 2010 kletstopic

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kubus, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Heb weg gezapt.... had hem al een keer gedeeltelijk gezien.. en toen ook weg gezapt....

Ik kan er niet tegen als er iets is met baby's of kinderen......(ook al is het maar gespeeld)

2. Seth

Seth Niet meer actief

tis trouwens raar... als hij nog hoger gaat verdwijnt mn kruis... en als ik dan nog een hoge temp heb... verschuift hij naar gisteren....:(

Ga ik morgen ietsjes naar benee.. blijft het kruis staan..:(

Soms ook niet te volgen ff.... maar ach tis niet zo belangrijk wanneer mn ei komt... als het maar bevrucht wordt../is... en blijft plakken...:D

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    haa nou hier kan ik ook weer aan meedoen ik heb ook rond eind 1ste week van jan mijn nod

ooo nou ben benieuwd wat de Kerstman brengt :)

4. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen ladies!

Waar hangen jullie allemaal uit? :) Hier vanmorgen boodschappen gedaan en ga straks met mannetje lekker op de bank skispringen kijken! Rond 16:00 richting mijn ouders om alles in orde te maken voor surprise party voor mijn vader vanavond.. Heb er zin in! :D

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Hier kan ik er sinds de geboorte van Sven ook niet meer tegen,dikke tranen, maakt niet uit wat.
    Vreemd soort iets is dat.......vriendin van mij vertelde dat destijds maar ik dacht, ach dat heb ik niet ......dussss....

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alvast veel plezier!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook een kerst met dikke buik gehad, zat toen drie weken voor Sven zijn geboorte achteraf......
    Vorig jaar kerst kreeg ik vlak voor kerstdiner met fam. voorweeen, en drie kwartier onder de douche gestaan, voelde me echt belabberd......ben toen met trui en trainingsbroek toch meegegaan naar schoonzus......hihihihi......die zeiden al wat doe je hier, straks breken je vliezen.....gniffel.......heerlijk vond ik het wel, lekker knus thuis met mijn lieverd in de buik.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep dat is waar :p......ik heb hier ook een vriendin van me leren kennen, manentjes schelen 2 weken met elkaar, en hebben al een jaar intenst contact, wonen alleen ver bij elkaar vandaan, dat is dan wel weer jammer!

@temp. Hier blijf mijn temp nog steeds hoog terwijl ik allang op 36,7 ongeveer moest zitten....snap er niks van.
    Als ik andere zo hoor kan dat te maken hebben met mijn vmk....maar wanneer zakt mijn temp dan???

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    oops, was helemaal vergeten dit topic bij mijn abo's te zetten. en dan vergeet ik helemaal hier mee te kletsen. haha

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden...ik kom me hier aanmelden...ben gisterochtend ongesteld geworden... en mijn NOD is op 10 januari...ga nu eerst van 23 dagen uit...

Iedereen heel veel succes

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Korte cyclus zeg!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nogmaal knuffie meid!!!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :D......geeft niet hoor.......welkom!!!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    zal nu wel weer wat vaker meekletsen hoor :D
    zolang dat in mijn drukke programma past iig.

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Soms denk ik dat hij wel een te kort is...die van 21, 22 of 23 dagen kunnen nog wel (qua innesteling dan)

Dank je wel...je bent lief!
    We hebben trouwens dezelfde NOD :D

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gezellig Zethu:D

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou meiden...ik ga hier weer even wat doen!
    en daarna nog even naar de winkel

Tot later

18. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    BEG en ik wonen redelijk dicht bij elkaar dus dat scheelt hihi :D

19. Seth

Seth Niet meer actief

Goofychick...
    Mijn temperatuur van vorige maand (na die vmk) verliep ook anders als ik hem vergeleek met de maand ervoor...
    vorige maand veel hoge toppen...(een "kris-kras-kaartje) terwijl daarvoor... gewoon een mooie daling.. en daarna duidelijke stijging..... dus het kan wel hoor.....

Voel me hier niet lekker.... buikpijn... maar dan meer maag/darmen....
    vervelend... ga zo ff onder eenn warme douche staan....
    FF heeft trouwens mn ei weggehaald... maar heb zo'n klote nacht gehad, met de kindjes na de mex. griepprikken... eerst baby wakker... en daarna peuter lopen spoken...

Grappige trouwens dat ik ook een FF vip abonnement heb... en alles daar hetzelfde staat...en ik daar mn ei nog wel heb staan...
    (vreemd, he?)

20. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Hallo allemaal,

Wij gaan voor een derde kindje, deze maand is de eerste ronde:), ik weet niet precies wanneer mijn nod is aan gezien ik halverwege de strip ben gestopt.

Ik wil in iedergeval iedereen heel veel succes wensen deze ronde!

Deel Deze Pagina