Dagelijks een paar keer misselijk, af en toe krampen. Zwaar opgezwollen boobies Maar verder alles goe hoor! Hoe is met jou en de bolletjes?
Oh mooi zo!!!!!!!!!! Hopelijk blijft t zo relaxed! Hier gaat t best lekker wat vermoeider dan normaal maar verder eigenlijk geen bijwerkingen meer.
Ja rustig hier zit in de wachtweken...nog ruim een weekje dan mag/moet ik testen dus nu nog heel rustig!
buikpijnerig en helemaal op.... Kleine meis heeft me gewoon het bloed onder de nagels uitgehaald..meestal geef ik ze dan aan de papa en ga ik f was vouwen ofzo...ff rustig worden...maar nu was die papa eens weer een keer niet thuis... (stampvoettend) ik wil ook een keer iets leuks gaan doen!!!:x
Jah....binnenkort...ga ik eens lekker naar de sauna met vriendin hoor! (badpakkensauna....hihi) Trouwens...13dpo is niets voor mij hoor.....Ik denk dat ik dus de dag 15 mijn ei heb gehad...dus is het nu 17dpo....En ik had vanmiddag wat bruinig/gelig slijmverlies...dat is meestal het begin nog 1 dag of 2 hooguit en dan word ik ongi hoor.......
Begje ,voel je je op en top zwanger? Miran ,ik denk hier over-and-out ,heb rozeverlies en steken. Mannetje is lief voor me maar ik vind het kl** hij heeft zijn best gedaan en op de goede dagen ,voldoende maar dan heeft het niet mogen zijn. Amle ,heb je veel kwaaltjes? P.S.kan hier niet wegblijven ,zp-verslaafd of niet haha