ik test deze keer op mijn NOD 10 juni, maar mijn banner klopt dus niet maar 10 juni is net 14 dagen na mijn ei
Dat heb ik nu ook 2x gehad hihihi Maar vind wel dat het rust brengt op de een of andere manier. Of je nu positief of negatief test
sorry nog een vraagje.. ik met al mn vraagjes hahaha hoeveel mg foliumzuur slikken jullie? ik slik nu 1 mg maar heb in mexico nieuwe gekocht want deze zijn bijna op.. maar dat is 5 mg.. is dat niet erg veel?
eej daantje, gelukkig dat er niks heel ergs is! je bent zeker wel opgelucht! Vandaag weer wezen werken, op mn vrije dag, maja. geeft ook wat afleiding.. Ik verlies nog steeds/ alweer bloed.. Niet echt bruin, meer donkerrood slijm... Zeg maar alles alleen in slijm, snappie? Met af en toe een veeg roze.. Wel super weinig, 1 inlegkruisje per dag is meeeer dan genoeg (maja, dat vind ik niet zo fris..) Ik ben er klaar mee, ik wil of nu echt ongi worden, of het moet ophouden. Herkennen jullie dit?
ik neem ook 4mg per dag het brengt idd rust, of je nu negatief of positief test en daarvoor doe ik het ook ik heb die testen van hier op de site, zouden gevoelige zijn dus als ik 2 dagen voor NOD negatief test, weet ik hoe laat het is taliaa, het zou bloed kunnen zijn van je eisprong voor je ongi lijkt het mij een beetje vroeg?
pff is het nog geen 10 juni kan niet wachten tot ik eindelijk kan testen, heb vanaf mijn eisprong constant lichte buikpijn gehad onder in mijn buik is dat normaal?
ja, ik dacht ook eisprong, maar ik had t dit weekend ook al, en mijn vorige ongi was alleen maar bruinverlies, dus er klopt helemaal niks meer van.. Dus.. maar afwachten, denk dat de dok ook niks kan doen, wel?
@Vivian; ja, heb ik afgelopen 2 maanden ook gehad. Wordt bij mij voor m'n NOD nog wat erger en is dan na 2 dagen over tot m'n volgende ei.
he meisje, ik wist niet dat je nog zou testen 10 juni met de verwarring vaderdag belgie/nederland ben ik even de kluts kwijt leuk, nog een lotgenootje erbij ik kan ook bijna niet wachten tot 10 juni... ga dat toch maar doen denk ik hm hm hm
@vivian, die lichte buikpijn heb ik dus ook steekjes in mijn liezen, een vooral langs 1 kant van mijn onderbuik vorige maand had ik dat ook maar later in mijn LF dus ik verwacht eigenlijk gewoon mijn duiveltjes (hoop het nog altijd van niet maar ik wil mezelf ook niet gek maken)
mm klinkt dus als gewoon nod pijntjes maar wat ik dan zo raar vind is dat ik dat nog nooit gehad heb, wel echt kei erge buikpijn maar das pas een of 2 dagen voor mijn nod en nu heb ik het al vanaf mijn eisprong
hopen maar dat het een positief signaal is dan! ik duim dat je nog kan meetesten op 10 juni en POSITIEF!
@claire thanks meis ik word soms helemaal knettergek van mezelf als ik ook maar iets voel dan hoop ik al dat het goed nieuws is, maar kan er gewoon niets aan doen ik wil het zo graag maar op deze manier ben ik wel ieders keer als de duivels komen een paar dagen depressief We testen gezellig samen en dan maar hopen op beiden positief he
wie weet wat het is..hopelijk positief teken... ga maar even wat doen.. mn meisje slaapt ok nog steeds. dus zit mar wat te surfen op het internet maarja zo duurt wachten lang