ik lees net dat folium zuur ook een miskraam kan verkleinen... bij mn 2e zwangerschao heb ik geen foliumzuur geslikt omdat ik op vakantie was en het erna niet in huis heb.. laat dezenou op een miskraam zijn uitgelopen...
maar meiden ik ga weer eens wat doen heel erg bedankt voor het advies en medeleven doet me altijd ontzettend goed om hier wat mee te komen lezen en mijn zorgjes kwijt te kunnen ik kom later op de avond nog wel eventjes kijken doei doei
ik hou je zeker in de gaten depressief ben ik niet als de duivels eraan komen want meestal test ik voor mijn duiveltjes, dan heb ik al wat rust in mijn hoofd en de dag daarna verlies ik al de eerste druppel bloed dus ik ben als het ware een stukje voorbereid als ik negatief test deze maand wil ik vooral rekening gaan houden met mijn temp: als die voor mijn NOD al daalt, moet ik mij al aan niets verwachten, maar blijft die hoog tot aan mijn NOD, dan ga ik hopen vrees ik.... het tempen is bij mij ook een stukje geruststellend; tegen je NOD aan KAN het voorspellend zijn maar niet bij iedereen daalt de temp als de duiveltjes onderweg zijn en dit is mijn eerste maand nog maar dat ik temp, dus nog helemaal geen ervaring mee hoe het zal verlopen tegen mijn NOD aan vind het best spannend hoor en tja, nog 10 dagen pfffffft das nog lang als je eraan denkt
@claire das heel zeker nog lang ik doe verder eigenlijk ook nog niets heb altijd gezegd wil het eerst zo proberen zonder al die poeha maar merk wel dat je daardoor veel onrustiger bent dus wie weet ga ik me binnenkort ook eens verdiepen in het tempen
Dit heb ik nu precies hetzelfde. De eerste twee ronde had ik last van alle kwaaltjes die je maar kon bedenken en heb nu praktisch nergens last van, zelfs geen last meer van mijn (*)(*). Heb er deze maand ook veel minder over. Ben er de eerste ronde echt teveel mee bezig geweest. Wilde er toen ook constant over praten. Misschien ook maar goed dat het wat rustifger wordt, want als het zoals vorige ronde gaat wat betreft zenuwen kom ik nog eens in een gekkenhuis Maar wss ben ik zo rustig omdat ik niks voel en mezelf bescherm omdat ik denk dat ik niet zwanger kan zijn
Ik denk dat iedereen die hier op het forum zit dat allemaal voelt en denkt... en dus ook dat je iedere maand maar weer opnieuw bedenkt om er niet zoveel mee bezig te zijn en over te willen kletsen... Dit lukt dus niet dames! hahaha. Daar zijn we geloof ik veel te enthousiast en ongeduldig voor.... Gelukkig hebben we dus elkaar die helemaal in hetzelfde schuitje zitten. 8) Liefs.
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & ukkie87 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita & Taby 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel & Kareltje 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: SheDevil & KellyM 28 juni: jessica83 & hopes & Sssassskia & mamajanneke 29 juni: Hummel 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 151 passagiers voor de Roze LIMO! 7 ongi.... 3 zwanger.... 2 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 3. ichtus 4. MissN 5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6. Sab85 7. Pooh69 8 dani86 Testmarathon 10 juni 1. vivian 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 7. Barbie79 Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly @ Brenda, Sssassskia, mamajanneke, marleen123 jullie staan er bij! @ Eekje, marleen123 en sssassskia dikke knuffel!
welke testen gebruiken jullie? en hoeveel hcg moet je hebben? ik heb net testen gekocht online.. krijg ze over 6 dagen.. daar moet je 20 voor hebben dus ze zijn erg gevoelig
Zat me wat af te vragen he; kan je een paar dagen na je eisprong al kwaaltjes krijgen die duiden op een zwangerschap? Of gebeurd dit pas na de innesteling?
racebabe: ik had bij mn eerste zwangerschap al kwaaltjes voor mn innesteling en nu weer dus het kan wel.. tenminste bij mij
race baby heb het even opgezocht... en duizelingen en misselijk beginne ongeveer 6 dagen na de eisprong.. ofja kunne beginnen... welk esymptomen heb je?
Zeurderig gevoel onder in mn rug, misselijk, hoofdpijn en af en toe wat draaierig. Maar zit nu nog maar 2 dagen na eisprong, dus ik betwijfel of het ergens op zou kunnen wijzen. daarbij zijn er ook dames die totaal geen klachten hebben en hartstikke zwanger zijn
hi ja dt is misschien wat vroeg.. ik kreeg het dee keer 5 dagen na mn eisprong.. heb mn eisprong eerder gehad als 26 mei
Ik wilde even zeggen dat ik super blij ben met jullie allemaal! Ik zit hier nog maar twee maandjes maar zou jullie niet meer willen missen! Het forum en jullie zijn een dagelijks ritueel geworden! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
idem dito! en leuk pooh, en heel erg bedankt dat je steeds die lijsten zo goed bijhoud en jullie zijn allemaal schatten van mensen en sleuren elkaar toch elke keer weer door schitterend gewoon dat het zo kan! ik ga pump gaan geven! liefs claire
hallo meiden voor alle nieuwsgierigen ik heb eindelijk wat foto's geplaatst in mijn album.. dus als je wil kijken wie er achter de naam schuil gaan, neem dan gerust een kijkje! liefs dionne
idem dito! en pooh: heel erg bedankt en schitterend gewoon dat je telkens die lijsten zo goed bijhoudt voor ons een pluim voor je werk hoor! en alle meiden: jullie zijn allemaal schatten! elke maand sleuren we elkaar door die moeilijke tijden, we lachen samen bij vreugde en janken bijna bij slecht nieuws ik vind het fantastisch dat het op die manier is ik ga pump gaan geven meiden! liefs claire
he meiden ik kijk net in mijn agenda en zie dat mijn nod niet klopt met wat ik hier doorgegeven heb foutje zou iemand me kunnen verplaatsen naar de 7e ipv 9e @claire probeer evengoed te wachten met testen tot de 10e vind het leuker om samen met iemand te testen!
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & ukkie87 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita & Taby 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel & Kareltje 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: SheDevil & KellyM 28 juni: jessica83 & hopes & Sssassskia & mamajanneke 29 juni: Hummel 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 151 passagiers voor de Roze LIMO! 7 ongi.... 3 zwanger.... 2 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 3. ichtus 4. MissN 5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6. Sab85 7. Pooh69 8 dani86 Testmarathon 10 juni 1. vivian 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 7. Barbie79 Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly @ Vivian ik heb het veranderd! We hebben dezelfde nod!