hihihi ik ga niet wachten tot 10 juni Ik moet tussen 4 en 6 juni ongi worden Ik ga voor je duimen claire
Nou, áls het positief is, wat ik niet verwacht, dan weten jullie het zo hoor! Dat kan ik niet voor me houden!
Maak mijn naam maar rood, ben ongi geworden daarnet Snap geen bal van m'n cyclus... zo onregelmatig...
@Claire: onder jouw banner staat ook dat je naar de Gyn gaat. Heb jij ook ergens last van? Sorry als het al gevraagd is
Geloof iets van 2 uur? Dit zodat je urine geconcentreerder is ofzo Gewoon testen meid, dan ben je van die spanning af
saskia, dat is wel balen meid! maar met de volle moed verder gaan hé kop op er staat al een vervoersmiddel klaar voor de zwangeren in juli en hopelijk mag je erop springen volgende maand, die rijdt toch als een slak cristel, leuk dat je met me wil testen en dat je gaat wachten vind ik prettig als ik me aan iemand kan optrekken, dan hou ik het langer vol (hoop ik) daantje, ik duim ook voor jou hoor! hopelijk brengt dat wat op ik mankeer niets of zo, maar in belgie is het de gewoonte jaarlijks naar de gyn te gaan voor uitstrijkje en zo, en lijkt me nu de ideale moment om mijn ganse boeltje vanbinnen eens te laten nazien om te kijken of alles wel gereed is om voor een beebje te gaan vind niet erg dat dat gevraagd wordt hoor ik hoop dat alles in orde is, maar ben toch een klein beetje zenuwachtig aangezien ik vorige twee maanden geen positieve ovutest had....ik dacht eigenlijk dat ik wel eens geen eisprong zou hebben daarom ben ik ook begonnen met tempen en deze maand dus mooi mijn ei gevonden
O dat kennen wij hier in Nederland pas als je 30 bent. Dan wordt je opgeroepen voor een uitstrijkje. Maar eens paar jaar... luxe hoor. Goed idee om dan gewoon maar eens alles te checken. Snap de zenuwen, maar is vast allemaal goed!
@ Daantje: gelukkig goed nieuws. Kan me voorstellen dat je die liever laat zitten op die plek. En het aftellen is begonnen 8) ...hou je het nog een beetje vol? Andere dames...succes met testen of met klussen. Hier duurt het nog wel even pfffffffffffffff... Maar ik weet het zeker we worden rose deze maand [-o< [-o< [-o<
ja claire wachten duurt lang maarja wat heb je dr aan om te vroeg te testen meestal toch nega en dat is natuurlijk weggegoit geld... pfff nog maar 10 dagen is zo voorbij hoop ik
Ik ben wel heel nieuwsgierig dit keer. Ook omdat ik 21 juni op vakantie ga, ben benieuwt of ik kan drinken of aan de sapjes moet hihihi