twigger, ik zou wachten op uitslag bloedtest, anders word je helemaal gek van de stress.... .............. en das niet goed voor baby's
Ik ga zondag testen als ik niet ongesteld word en hopelijk zit ik dan samen met mijn hubbie in Parijs. Mijn zoontje is momenteel ziek, dus als ie nog ziek is blijven we thuis en anders gaan we zaterdagochtend weg. Zou wel gaaf zijn een positieve test in het romantische Parijs.
Hi hi, Hier ben ik dan weer even. Ik merk dat Twigger de boel hier bezig houdt. Nu alleen nog maar een happy end Hier niks bijzonders. Al enkele dagen ik geloof 4 dagen krampen in mijn buik en een spierpijngevoel maar i know i know dat zegt niks maar tja ik voel het wel he. Ik kwam net thuis en toen vriendlief vroeg hoe het ging begon ik spontaan te janken en tegelijkertijd te lachen Ik voelde me op dat moment echt stom. Maar ik stond al te janken bij de lift omdat ik mezelf heel zielig vond (vraag me niet waarom). Nu ga ik weer vrolijk verder met studeren. Ik moet ook op de 13e testen whoehoeeeee nog eventjes. gr, Tischa
@twigger: ik wou zeggen dat ALS je zwanger bent (duim duim duim) je niet teveel mag stressen maar ik begrijp dat het moeilijk (lees: killing) is...
@ Klingel: hihihihi, ja dat ken ik van die brief posten... Was zelf vanmiddag ook nog effe in de stad. Een t-shirt en een vestje gekocht bij de Esprit. Dat is dan wel weer leuk, om iets nieuws te hebben voor op vakantie. En verders, voel totaal niets verdachts zo kort voor mijn NOD. Eerlijk gezegd verwacht ik of vrijdag of zaterdag weer rood te worden.... Balen van je tempdaling. Maar wie weet, het was ook vandaag gewoon kouder? @ Tascha: jaaaaa, we hebben ook al een posi-test uit Rome van Iloiza gehad. Eentje uit Parijs erbij kan geen enkele kwaad. En wie weet: misschien wel een posi-test vanaf de Brandaris op Terschelling want dat is mijn romatische plekje van volgende week 8) .
@noppie: esprit, ben ik ook gewees vanmid, altijd fijn! was met vriendin met baby (naar wie je maar hoeft te wijzen of ze is zwanger: nummer 3 in 3 jaar! ), en das shoptechnisch toch echt MINDER hoor. was even een beetje minder probaby. nouja, meer antibaby van een ander temp van vanmorg was 2 uur eerder dan normaal genomen na 5 uur slaap, dus ik bombardeer hem als 'onbetrouwbaar'. mooi he, het menselijk troost/hoop-vermogen! 8) ja doe maar een posi test vanaf oerol. oerol rockt! (but, ik blijf trouw aan parade wederom) liefs! klingel.
We gaan tegelijk op, Tischa! Ik ben ook heel vrolijk (ahum!) aan het studeren EN testen op de 13e! Hoe vind jij die combinatie nou..?
Nou meiden.. er lees al een boel spannende signalen. Nu maar hopen dat dat goed nieuws is.. Ik voel helemaal niks bijzonders (ja.. zeurderige hoofdpijn vandaag en da's meestal geen goed teken).. vrijdag wordt sowieso spannend met alle testers. Hier ook een allesaandekantvoorhetek man.. Nog 2/12 week (zucht)..
@kippie hihihih ja mannen en ek.. ach ik ben zelf ook wel fan van oranje hoor, maar ik hoef niet persé de ins en outs van de roemeense voetbalploeg te weten zegmaar! grumbl! geeft opzich niet maar mijn vent is toch al niet zo'n prater en nou is ie helemaal onbereikbaar! ach ja er zijn ergere dingen. piekeren en peinzen over het grote geheim Hoe Zwanger Te Worden bv. (zouden onze mannen er vaak mee bezig zijn? konden we maar niet alleen in onze baarmoeder, amar ook in hun hersenen kijken!) ik ga even op bank met drinkje en katje en tv'tje. liefs klingel
Hey meiden, wat een spanning! Hou alles netjes bij, maar reageer niet zoveel omdat ik druk bezig ben met werk, inpakken voor ons weekendje weg en we hebben net een nieuwe bank gekregen dus de kamer moest opgeruimd worden... Nu lekker slapen! Ik heb alleen gek genoeg het gevoel dat ik mn ei heb...steken onderin mijn lies, dat kan toch helemaal niet?
@ Daphne: Misschien is je ei vroeg? Ben je aan het tempen dat je daaraan wat kan zien? Anders voor de zekerheid klusserdeklus! @ Klingel (en andere vrouwen van voetbalgekke mannen): mijn man is echt superdesuper voetbalfan. Heeft het idee dat hij niks mag missen, dat er geen wedstrijd gespeeld word zonder hem voor de buis! Mag hem ook niet storen als er voetbal op is (en er is nu hele dagen voetbal op).. of hij ook zo bezig is met zwanger worden.. uhhh.. hahahahahah.. niet echt. Hij vind mij veel te ongeduldig.. en dat ben ik ook! Weltrusten allemaal!
Dames, bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik gewoon moet afwachten. Hou jullie op de hoogte. Trusten!
Hee dames, laat berichtje van mij Hebben vanaaf maar even geklust omdat morgen niet gaat, hopelijk is het goed omdat ovutest nog niet vet positief was maar smiddags wel een dikkere streep dan smorgens