Nee, heb nog niet getest..... Morgenochtend! @ Leeuwtje: Jammer zeg, een nega-test....Hopelijk blijven de duivels alsnog uit. @ over Kris: Zij gaat morgen testen......en ze gaat niet mee met het uitje......
En ja, ik heb net de lijst helemaal bijgewerkt....... Weet niet waarom ik het doe, maar kijk iedere keer bij de meiden die nog niks van zich hebben laten horen om te zien of ze zwanger zijn, of toch ongie, of nog wachten........nu toch weer 3 ongie's opgespoord, en 1'tje die helemaal niet bestaat (lovely81).....Vind het zo irri als mensen niks laten horen......dus ga ik maar naar hun op zoek.
@koeky ja ze kunnen er wat van hier @knor whaha ja dus.....zat ook te checken bij degene die niets hebben laten weten en zag bij de laatste bezoekers jou ook elke keer staan....1+1=1
Herken het, vind het ook maar niets en doe het af en toe ook....maarja liep nu achter de feiten aan volgende keer samen zoeken? ieder de helft
@ Kris niet mee. Baal ik echt van. Zow hee... Maar ja... Hoop wel dat ze positief test! @ Leeuwpadje ik hoop dat jij gewoon later positief test... dus *muurjte dans de duvelop dans om Leeuwtje heen!* @ Knor, bij Sijf eten? Of bij Bazar? Of evt dimdum bij grand palace? Op t schouwburg pein?
@maaikyb = dat is een goed plan........het is veel werk.......maar vind het wel fijn dat nu de lijst steeds goed bijgewerkt wordt......
oh knor, denk dat die lovely niet bestond omdat de nieuw aangemaakte acounts tijdens de verhuizing verloren zijn gegaan...
volgens mij is ze hier ook nog wel weer geweest onder een andere naam omdat ze er niet meer in kon ofzo?! zal ff speuren...
Bazar ziet er mooi uit enzo, maar vind het eten niet echt wat = niet mijn ding..........Ik zeg: lulu, dippers&fondue, mexicaan stadhuisplein.........Het maakt mij niks uit........Maar bazar vind ik qua eten niet echt wat........ En activiteit: Parade? Picknicken???
@Ego: Ik ga positief denken en mezelf op de lijst als 'negatieve test' neerzetten. Die duvels moeten het wagen om morgen langs te komen, ik sla ze zo weer terug!
@ Muurtje: Sijf ik leuk.......Grand palace, ben ik zelf nog nooit geweest, hoor er vaak slechte dingen over qua eten enzo......(niet gaar enz).....
Haha! Koeky gaat op KOEKIE jacht! hihi! @ Knor prima plan! We kijken wel wat we savonds doen. Jij ook al Bazar niet zo... Kunnen we elkaar de hand schudden hihi. Was alleen maar een naam die in mij op kwam.. hihi
hey meiden, gezien de komende bruiloft heb ik niet echt veel te besteden....en baal ervan dat die trein zo prijzig is.. moet nog even kijken hoe ik dat allemaal ga doen..