@ Angel... http://9maand.be/scripts/showforumreactions.php?topic=56280 meid met zelfde vraag als jij... Zwanger Worden .NU • Toon onderwerp - Te lang gewacht met resultaat aflezen? Angel, verder ben ik uitgepoept. Ik kan verder niets vinden. Succes
Heeft iemand ervaring met ovulatietesten? Zouden jullie in mijn album willen kijken, heb gister rond 18.00 onwijze eipijn gehad die ik altijd heb op de dag van mijn eisprong, alleen nu was de ovulatietest nog steeds donker. Maar is mijn ei nu al geweest, of moet hij nog komen?
Ik heb een tijdje terug ook een indrooglijntje gehad, maar die zat er pas na ruim 12 uur en was ook meer een veegje. Nou ja, we wachten af. Het houdt het wel spannend!!
He meiden, Wat een mooie tickers van evenhealth! Leuk... Ik ben opgestaan met steken in mijn hoofd, keelpijn... aargh. Echt rotgevoel. liefs!
@ Sammie: Ik zou zeggen dat je gisteren idd je ei hebt gehad, omdat het streepje nu alweer iets lichter is.
@ Angel: GEFELICITEERD!! had je gelijk met je pendel! hoe voel je je? was zijn je symptomen??? spannend hoor, vrijdag is je test superduidelijk daar duim ik voor! @ Loesje GEFELICITEERD! willen snel streepjes loeren! @all goedenmiddag bt the way! @ ego, heb steeds steekjes in mijn buik rond liezen, schaamstreek en ik kan moeilijk naar het toilet, is dat ook een symptoom voor je NOD? x
3 Kats, je hebt je vergist, dit was een hele oude, hele valse indroogstreep, zit nu gewoon lekker op me ei te wachten!! De 'het houdt het spannend' ging over Angel
ik vind het vervelend om te zeggen maar... je kan ook 1 of 2 dagen voor je ei al eipijn hebben... Dus ik zou zeggen voor de zekerheid nog een keer klussen!!!
@ 3kats, spannend... ik herken het wel wat je benoemd... hihi (maak jezelf niet gek en blijf aan de grond!) @ Rapoenzel! AfBLIJVEN! NIET DOEN!!! FOEI! WACHTEN JIJ EN LIJM die voetjes vast!!!
Goed zo Rapoenzel, afblijven hoor! Nog 5 daagjes.. *Loesje staat met haar pompons Rapoenzel aan te moedigen om nog even te wachten*
Komt helemaal goed Loesje... Af en toe last van mijn tepels en gezeur onderin, maar verder geen kwaaltjes grr !!
Ik wil het ook weten!!! Heb zitten zoeken of er testen zijn waarmee je vroeg kan testen Mjaaa die van kruidvat gaan pas 3 dagen voor NOD dus moet zowiezo nog wachten... Pff ik wil weten waar ik sta! Zaterdag lijkt nog ZOOOO ver weg! En als ik DPO 14 tel, kan ik pas vanaf zondag testen in principe. Pff nog langer wachten!