NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 4 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Goedemorgen dames,

    Mijn tempratuur is na 2 dagen hoog gelukkig weer laag. Werd er toch wel onzeker van en ging twijfelen of ik toch niet eerder een eisprong had gehad maar dat is gelukkig niet zo. Dus vanaf morgen starten met ovulatie testen en dan hopelijk snel een eisprong!

    Wens jullie een fijne dag toe!
     
  2. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    381
    256
    63
    Vrouw
    Hee nenp, wat vervelend dat het bij jou zo lang duurt! Ik hoop voor je cyclus snel terug is! Is er niet iets wat de fertiliteitsarts voor je kan doen? Of wil je het liever zo natuurlijk mogelijk doen?

    Mijn vmk was wel echt heel vroeg (4+5 gok ik) dus hopelijk is het effect daardoor op m'n lichaam minder dan bij jou. Lees ook hier en daar dat een miskraam ervoor heeft gezorgd dat mensen met PCOS weer een cyclus kregen. Dus die hoop hou ik even deze maand. Mocht dat niet zo werken ga ik aan de pillen van de arts die eigenlijk voor deze 'cyclus' klaar lagen. Maar daar mag ik nu dus niet aan beginnen omdat dit niet telt als ongesteldheid maar als vmk.
     
  3. doublerainbow

    doublerainbow Actief lid

    12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021

    ♡♡♡♡♡

    1 augustus (0)

    2 augustus (2)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk
    Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

    3 augustus (1)

    Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5

    4 augustus (0)


    5 augustus (4)
    Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk
    Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel
    Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3

    6 augustus (0)

    7 augustus (1)
    Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7

    8 augustus (0)

    9 augustus (0)


    10 augustus (0)

    11 augustus (1)

    Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus :$) - 1e kindje - ronde 9

    12 augustus (0)

    13 augustus (0)

    Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?)

    14 augustus (0)

    15 augustus (0)


    ♡♡♡♡♡

    Totaal (9)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  4. doublerainbow

    doublerainbow Actief lid

    12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Heb mezelf ook maar op de lijst gezet. Nog niet ongesteld maar nu op CD 31, 13DPO en vandaag weer negatief getest. Hopelijk word ik vandaag ongesteld. Verwacht mijn nieuwe NOD rond 11 augustus maar die zal ook nog wel veranderen.

    Voel me een beetje verslagen. Het is allemaal zo oneerlijk. Waarom lukt het een vriendin en duizenden vreemde binnen 1 a 2 rondes en moet ik meerdere miskramen doorstaan en wilt het nu nog niet lukken :cry:
     
  5. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Vreselijk he... maar geloof me, je staat er zo niet alleen voor. Heel veel mensen hebben problemen en zijn lang bezig. Maar snap de frustratie... ik hoop echt dat alle mensen in dit lijstje snel roze kleuren..

    Probeer hoop te houden hoe lastig ook!
     
    doublerainbow vindt dit leuk.
  6. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik heb 6 maanden bij de gynaecoloog gelopen omdat mijn cyclus dus niet kwam... maar doordat ik nu een soort van 2 menstruatie 's heb gehad is dat nu stop gezet.

    Ik kan haar altijd bereiken.

    Die 2 cyclussen was mijn LF 5 en 7 dagen, veel te kort dus. Als deze cyclus nu weer zo kort is neem ik opnieuw contact op.

    Gebruik er verder geen medicatie voor oid.

    Ja je hoort idd vaker dat de cyclus dan weer opgang komt. Bij mij is het helaas andersom. Hopelijk nu weer normaal.

    En ik hoop voor jou uiteraard ook op een normale cyclus.
     
  7. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    381
    256
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar, heb ook het idee dat de hele wereld zwanger is! Vanochtend bij bootcamp van de 6 mensen 1 zwangere en 1 iemand die weer voor het eerst was na bevallen, buurvrouw zwanger, collega's zwanger, goede vriendin per ongeluk zwanger.. ik wil ook! :)

    Heb bedacht dat ik vitamine e ga slikken, las dat dat een positief effect kan hebben. Verder ga ik denk ik elke avond mediteren, beetje geloof in de kracht van je lichaam. Zweverig voor mijn doen maar ach je gaat gekke dingen doen als je iets graag wil hè haha:)
     
    doublerainbow vindt dit leuk.
  8. doublerainbow

    doublerainbow Actief lid

    12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Thanks ladies. Het is gewoon allemaal ruk!! Het zou gewoon allemaal wat eerlijker verdeelt moeten zijn. Maar je kan er zo weinig aan doen, dus dan maar proberen positief te blijven.

    Zojuist ongesteld geworden dus dit is CD1 voor mij. Vol goede moed deze ronde weer in :thumup:
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  9. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021

    ♡♡♡♡♡

    1 augustus (0)

    2 augustus (2)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk
    Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

    3 augustus (1)

    Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5

    4 augustus (1)

    Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4
    5 augustus (4)
    Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk
    Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel
    Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3

    6 augustus (0)

    7 augustus (1)
    Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7

    8 augustus (0)

    9 augustus (0)


    10 augustus (0)

    11 augustus (1)

    Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus :$) - 1e kindje - ronde 9

    12 augustus (0)

    13 augustus (0)

    Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?)

    14 augustus (0)

    15 augustus (0)


    ♡♡♡♡♡

    Totaal (10)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  10. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal, vanmorgen ongesteld geworden op cd 24, 8 dpo.. Dus dat was niet zo leuk natuurlijk.. Nu dus een nieuwe ronde beginnen en ben ik vandaag cd 1
    Nieuwe nod staat op 4 augustus als m'n cyclus het deze ronde wel netjes 25 dagen volhoud.. Hoop het iniedergeval wel..
    Iedereen hier succes!! Op hopelijk heel erg vel roze!
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  11. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    381
    256
    63
    Vrouw
    Ja dat is even balen. Hopelijk volgende ronde meer succes!
     
  12. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    T wordt hier langzamerhand gezelliger.. welkom iedereen!

    T is heel oneerlijk. Ik heb 2 prachtige meiden en ik ben zo zo dankbaar. Maar ik ken genoeg koppels, waar t niet lukt. En dat doet mij ook pijn... de meeste zijn nu al best oud, 40+. Die hebben t nu opgegeven. Familieleden. Telkens wanneer ik ze zie met mijn meisjes, moet ik even slikken..
     
    doublerainbow vindt dit leuk.
  13. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Hoop houden! Onze tijd gaat komen, hoe lastig en frustrerend het ook is... succes deze ronde weer!
     
  14. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Snap dat dat angst geeft maar probeer ook hoop te houden. Het is ooit gelukt. Dus het kan weer, elk lichaam is anders. Vergelijken heeft geen zin al doe je dat wel continu, is iets menselijks. Maar blijf erin geloven!
     
    Kaktus vindt dit leuk.
  15. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    381
    256
    63
    Vrouw
    Gister een ovulatietest gedaan en vanochtend zwangerschapstest en ze waren beiden spierwit, dus dat is fijn een schone lei!

    Ook helemaal geen last meer van zwangerschapskwaaltjes. Ik draag een smartwatch en na de innesteling ging mijn rusthartslag elke dag een beetje omhoog tot uiteindelijk zelfs 60! Inmiddels ook weer m'n normale rusthartslag terug ( zo rond de 47). Bloeden wordt ook al minder dus ik heb goede hoop dat de vmk niet te verstorend zal zijn voor mijn prachtige cyclus van 28 dagen van de afgelopen maand :)
     
    Roni7888, Primerose en doublerainbow vinden dit leuk.
  16. Primerose

    Primerose Actief lid

    19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Dat is na een vmk fijn om even te zien. Hoewel je het het liefste anders had gehad natuurlijk.

    Dat was toen ik zwanger was van ons eerste kindje ook precies hetgeen waardoor wij dachten dat ik misschien zwanger was, terwijl wij daar totaal nog niet mee bezig waren, maar het was zo opvallend dat mijn hartslag opeens iedere dag omhoog ging! Op het moment dat wij bewust voor een tweede gingen heb ik hem wel afgedaan, ik was er namelijk alleen maar bezig met kijken naar die hartslag :roflmao:
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  17. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    381
    256
    63
    Vrouw
    Haha ja ben ik ook bang voor dat ik dat na m'n ovulatie ga doen. Maar zonder horloge lijkt me ook wel gek, geen stappen tellen enzo. Vind het ergens ook wel prima, krijg ik ook geen valse hoop als ik zie dat m'n hartslag niet omhoog gaat. of zou ik mezelf zo gek kunnen maken dat m'n hartslag 10 slagen omhoog gaat alleen van hopen dat ik zwanger ben??
     
    Primerose vindt dit leuk.
  18. Primerose

    Primerose Actief lid

    19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Haha geen idee! Ik werd er zelf gewoon helemaal obsessief van, omdat hij dus bij de eerste poging voor de tweede ook heel netjes omhoog ging, dus ik echt al overtuigd was dat ik weer zwanger was! Helaas brak toen toch mijn menstruatie door. Wel vroeger dan gepland, dus of dat een heel vroege mk is geweest, weet ik niet. Ik heb toen niet getest, maar was heftig teleurgesteld en verdrietig. Toen bij poging twee was ik wederom zo’n beetje 10x op een dag aan kijken en grafieken van de vorige keren aan het vergelijken. Daar werd ik zo onzeker van dat ik hem heb afgedaan (ook onder lichte druk van mijn man :p) Het was in het begin zeker gek om zonder smartwatch rond te lopen.. Ik had hem 3 jaar lang non-stop om gehad.

    Hopelijk kun jij er gewoon relaxed mee omgaan! :D Het is gewoon super verleidelijk, ook omdat je gewoon het liefst de volgende dag al zou willen weten of het is gelukt, tenminste ik wel :o:
     
  19. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik hoop dat je je cyclus terug hebt! Maar gun je lichaam de tijd! Het is iets wat je totaal niet in de hand hebt. En het heeft tijd nodig om weer in balans te komen.

    Ik had geen smart watch om bij mijn eerste zwangerschap dus geen idee of mijn hartslag omhoog ging. Nu draag ik er wel een maar ik ben er niet op gefocust. Wel op mijn symptomen en tempratuur. De lijstjes die ik daarvan heb bekijk ik regelmatig om te vergelijken. Dat mag wel wat minder haha maar het geeft me wel inzicht. En het eerste symptoom dat ik echt had voor de positieve test was regelmatig plassen, ook snachts. Dat was echt iets wat nog lang na de miskraam heeft aangehouden waarvan ik wist, mijn lichaam is nog niet hersteld. Ik denk wel 3 a 4 maanden daarna. Nu hoef ik er gelukkig niet meer uit. Maar zodra dat weer begint zullen er wel alarmbellen gaan rinkelen aangezien ik nooit snachts hoef te plassen. Dat was overigens ook mijn enige symptoom tot een week na de positieve test.

    Ik ga vandaag starten op cd 11 met ovulatie testen. Ik hoop echt dat ik mijn ei ga vinden deze week. Heb nu weer minder gevoelige ovulatietesten dus of ze echt gaan knallen weet ik niet maar moet wel even schakelen. Want het is 25 miu ipv de 10 miu die ik de afgelopen maanden heb gebruikt. Dus ik zal minder snel streepjes plassen en als er dan een streepje komt moet ik er gebruik van maken! Haha ben benieuwd. De ronde dat ik zwanger ben geworden had ik ze ook en toen had ik ook niet echt een knaller maar wel een duidelijke streep. Maargoed ik ga t zien.

    Ik heb nu lekker 5 dagen vrij en ga zaterdag de nachtdienst in. Het nadeel van de nachtdienst is dat ik niet kan tempen. Als ik smiddags wakker wordt is mijn temp altijd 37 of hoger voor of na eisprong. Dus dat word lastig en kom er pas woensdag uit dus ik noet het denk ik maar gewoon heel gezellig gaan maken de komende 10 dagen... sowieso om de dag...
     
    doublerainbow en Primerose vinden dit leuk.
  20. Primerose

    Primerose Actief lid

    19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Spannend weer hoor! Ik hoop dat we allemaal snel een eisprong hebben (gevonden) :D
     

Deel Deze Pagina