NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 4 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Neee het gaat raak zijn hoor! Met of zonder hulp maar jouw tijd gaat komen. Ik geloof erin! Ik hoop gewoon dat je nog een positieve test krijgt komende dagen.
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  2. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Oké lieve dames, ik ga nog eens m'n gal spugen en hopen op wat ervaringen want k maak mezelf ene beetje gek hier.. Ik ben na 23 dagen dus ongesteld geworden had ovulatietesten gebruikt en 3 juli een positieve test, 4/5 juli ei gesprongen en 11 juli ongesteld geworden.. Nu ben ik 3 dagen flink ongesteld geweest, echt maandverband moeten verwisselen, buikkrampen erbij alles, zelfs vanmiddag nog flink bloed. En nu ineens is het gestopt. Van het een op het andere moment.. Ik snap er helemaal niks meer van? Is mijn ei dan toch niet gesprongen en wat doet dit met mijn aankomende cyclus.. Echt ben zo bang dat m'n cyclus nu helemaal naar de klote is.. Nog even gedacht aan miss toch een hevige innesteling maar de test is spierwit... M'n hoofd slaat echt op hol nu..
     
  3. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Zoals je weet heb ik hiervoor ook een ronde gehad van 17 dagen, van ene op andere moment zwaar bloedverlies . Maar ook maar 1 dag, heeft verder niks met mijn volgende cyclus gedaan. Gewoon dikke positieve ovu testen en eisprong.
    Dus het hoeft niks in de war te gooien
     
  4. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Ja ook al zoiets idd.. Was 't bij jou ook van 't een op 't andere moment weg, ik was rond half 7 gaan plassen had k nog flink bloed en net ineens niks meer? Meestal word m'n menstruatie langzaam minder namelijk..
     
  5. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Hier ook al 2 rondes snel na eisprong ongesteld. Snap dat het frustrerend is en je zo je best hebt gedaan (voor niets) en dan zo snel ongesteld. Het lichaam is een bijzonder iets en zal het niet voor niets doen. Hopelijk je volgende cyclus weer normaal.

    Ik had altijd keurig netjes een LF van 14 dagen... nooit een dag eerder en dan nu 1x 5 dagen en 1x 7 dagen en dat maakt me onwijs onzeker maar ik hoop gewoon dat t iets was dat nodig was en deze aankomende maand weer normaal gaat zijn. Dus blijf positief en probeer jezelf niet gek te maken. Hoe teleurstellend het is. Soms gaat het gewoon anders dan dat je gewend bent.
     
  6. gekkiej

    gekkiej Actief lid

    25 mei 2021
    339
    338
    63
    Vrouw
    Wat betreft de alcohol , hier tot we echt besloten voor wen derde te gaan washet behoorlijk veel en vaak . Toen drastisch geminderd.
    Nu drink ik eigenlijk alleen een of twee glaasjes wijn als ik ongesteld ben en verder gewoon niks meer. Ja als ik gezellig borrel met de rest een lekker alcohol vrij drankje :)
    Bevalt me prima scheelt ook qua kilos ( hoefde niks af te vallen maar ben er wel mooi 5 kwijt ) geen love handles meer :rolleyes::thumup:

    En he @Maudje123 , had eigenlijk er op gehoopt dat je je hier niet hoeft aan te sluiten.

    Heb trouwens hier ook korte menstruatie s nu na 4 jaar spiraaltje (kyleena) 3-4 dagen is het klaar
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  7. xDanielle

    xDanielle Fanatiek lid

    4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Goedemorgen dames.

    Hier mijn temp weer terug naar 37°
    Is het verstandig om dan toch de arts te raadplegen aangezien ik natuurlijk niet zeker weet of het een miskraam of menstruatie is?

    Bloed is helder rood, en waterig wat ik normaal tijdens menstruatie niet zo ervaar.
    Dag 5 inmiddels en het bloedverlies is nog redelijk veel vergeleken bij normaal.




    Ik heb altijd relatief korte menstruaties.. 1 dag normaal 2 heftig 1 weinig en klaar.
    Voor ik kinderen kreeg was het wel echt 7 dagen ofzo
     
  8. doublerainbow

    doublerainbow Actief lid

    12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Je kan altijd even bellen om te informeren wat te doen? Als het een vmk is, is het wel fijn om zeker te weten dat alles weg is natuurlijk en dat alles daarbinnen er nog goed uitziet?
     
  9. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja ik zou inderdaad even bellen.
     
  10. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Vraag van Danielle doet me wel aan het volgende denken. Heb zelf ook een vmk gehad. Inmiddels is het bloeden gestopt. De echo die eigenlijk voor de eerste check baby gepland stond wordt nu gebruikt om te zien of alles oke is daarbinnen. Die staat nu gepland op 27-7. Denken jullie dat dat oke is qua datum of toch wat aan de late kant?
     
  11. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Nou het rood bloed ja, maandags hele dag en dinsdags was alleen wat bruine prut, niet noemenswaardig. Toen ineens gewoon weg
     
  12. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Daar had ik ook stiekem op gehoopt, ben nog niet ongesteld maar heb geen hoop met voor deze ronde.
     
    gekkiej vindt dit leuk.
  13. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Dat is een prima datum... gun je lichaam even de tijd. Als je cyclus zich herpakt is de kans dan groot dat er een eisprong te zien is... en een opgebouwd baarmoederslijmvlies. Als je eerder gaat is het allemaal nog erg vaag en rommelig.. stom he dat t zo moest aflopen... :(
     
  14. doublerainbow

    doublerainbow Actief lid

    12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Ja denk dat dit prima is hoor. Zoals nenp als aangeeft denk ik dat je dan of je aankomende eisprong kan zien, of dat hij geweest is!
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  15. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Oke bedankt allebei.
    Ik ben veel te ongeduldig, ik weet het.. :):)
     
  16. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Begint er steeds meer op te lijken dat ik mij hier gewoon kom aansluiten hoor :cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. doublerainbow

    doublerainbow Actief lid

    12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Ah meis toch wat klote weer. Dikke knuffel, ooit komt het goed!
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  18. bambiniheart

    bambiniheart Actief lid

    18 dec 2016
    439
    342
    63
    Vrouw
    Geen cyclus hetzelfde hier, 'normaal' test ik 1 dag estrogen rise en dan lh surge, nu al 3 dagen 'high estrogen rise'. Dat is niet mijn piek... Dus toch een redelijk normale cyclus misschien? Vond het al raar cd 8 'high' te testen, dat is nu dus cd8, cd9 en cd10..
     
  19. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja die zijn wel wit :(

    Even kut over voelen en hopelijk weer met frisse moed naar de volgende ronde. Het komt een keer goed!
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  20. gekkiej

    gekkiej Actief lid

    25 mei 2021
    339
    338
    63
    Vrouw
    he bah ja die zijn idd wit :( knuffel
     
    Maudje123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina