NOD-lijst 1 t/m 15 december 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door WinMom90, 5 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Duizelig ben ik sowieso af en toe wel.. maar als ze m'n temp of bloeddruk meten zien ze wel dat het echt laag is, heb altijd een lage bloeddruk.. en ben bang dat ze mij in de toekomst dan echt niet meer serieus nemen :(
    Al gebeurd het nu ook niet echt..

    Maarja denk nu ook, heb ik zo nog wel zin in een goede zwangerschap?
    Om nog controles etc te laten doen door mensen die mij nu eigenlijk maar lekker door laten lopen ondanks meerdere malen genoemde klachten..

    Stel, het is wél een bbz, en er gaat wat mis..
    Ik vind het echt echt doodeng dit :cry:
     
  2. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ik heb het eerst gezegd en anderen met mij, en het is misschien niet helemaal zoals het hoort. Maar dan moet je het maar flink aandikken, dan overdrijf je maar. Een bbz is ook gevaarlijk!
     
    auguste961 en WinMom90 vinden dit leuk.
  3. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Eens met Maudje123. En anders ook aangeven dat je er aan onder doorgaat. Dat je dit nu echt niet aan kan.
     
    WinMom90 en Maudje123 vinden dit leuk.
  4. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Maudje123 @Chanan82
    Huisartsen spoeddienst roept geen op als je niet onder behandeling staat van hun is mij verteld..
    Maar kan het altijd nog eens proberen.

    Ik ben benieuwd of en en zo ja wanneer de verloskundige terug belt.

    Ik wacht tot 1300, dan geen telefoontje ga ik andere actie ondernemen.
     
    auguste961 en capo vinden dit leuk.
  5. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Huh wat is dat nou voor onzin :confused:
    Als jij ernstige klachten hebt en bij je vk geen gehoor krijgt moeten ze je toch helpen?
    Heeeeeeeel vreemd dit hoor
     
  6. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ben bang dat het een beetje door onze regio komt.. Hier is sowieso al minder te vinden aan huisartsen, verloskundigen en huisartsen spoeddienst in ziekenhuis is voor een mega regio en dat willen ze niet teveel belasten.
     
  7. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Vind het echt bizar. Jou test zou mijn sensitest op het moment kunnen zijn. Zoveel lijkt het op elkaar. Ik schat dat ik dinsdag op vijf en een halve week zit. Dan is er mogelijk net wat te zien.
    Ik duim voor je dat je toch een echo krijgt. Misschien waren ze toch te vroeg? Zo niet hoort het gewoonweg niet op te lopen. Je hoort goed gemonitord te worden. Of het nu druk is of niet. Je zit nu ook niet te wachten op een spoed opname als er wel wat is.
     
    Yasminnetje vindt dit leuk.
  8. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Kun je niet de kraamafdeling zelf bellen? Kom even niet op de juiste naam. Maar toen ik onder behandeling van zkh stond kon ik ten alle tijden bellen daarheen.
     
  9. Yasminnetje

    Yasminnetje Bekend lid

    30 nov 2021
    675
    596
    93
    Vrouw
    Belachelijk dat zij zo met je omgaan. Druk of niet dit soort dingen moeten zij serieus nemen, blijven bellen en er op staan dat je geholpen wordt!
     
  10. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Jaaaa ik mag m'n 6 weken dansje doen!
    Ik lig nog steeds op bed met een vage misselijkheid daar niet van maar Netflix houdt me gezelschap.
     
    Femc, Chanan82 en Maudje123 vinden dit leuk.
  11. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Al iets gehoord?
     
  12. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ik zat ook al elke keer te checken
     
    Chanan82 vindt dit leuk.
  13. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik kon vandaag toch nog langs komen.
    Nogmaals inwendige en uitwendige echo.
    Er was geen vocht te zien wat zou betekenen dat er geen bbz zou zijn.
    Ook de echo foto's bekeken en nu kon je op beeld zien dat het baarmoederslijmvlies aan het los laten is.
    Waarschijnlijk heeft er dus nog wat gezeten wat alles in stand hield.

    Sowieso nog 2 keer prikken deze week en op basis van die uitslagen verder kijken.

    Ze had gesproken over medicatie waar ik al het een en ander over gelezen had, maar geen beste verhalen en dan mag je ook 3 maanden niet zwanger worden dus aangegeven bloedonderzoeken af te wachten van maandag en donderdag.

    Ook eierstokken extra bekeken en echt niets te zien..

    Het verklaard nog niet waar de pijn weg komt, maar op pijn liezen na gaat het nu oke gelukkig..
     
  14. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Fijn dat je nog terecht kon en dat niks verkeerds te zien is
    Hopenlijk daalt je hcg nu en komt alles los en kun je weer door
     
  15. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Fijn dat je langs kon komen. Beter dat je dan ziet dat het los aan het laten is en dat er verder niets te zien is bij de eierstokken.
    Die medicatie waar je het over hebt is inderdaad een soort van chemo… zit je niet op te wachten. Laat ze dan maar je goed in de gaten houden. Als er nu niets te zien is dan “lost” het misschien vanzelf op. Heel veel sterkte. Ik hoop dat de testen heel snel minder worden.
     
  16. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Hoi iedereen, ik zou normaal nu 6 weken ongeveer zijn. Maar heb dus net een uur geleden rood bloed gezien, en afgeveegd, maar daarna nog 2x naar toilet geweest en dan was het roze. En ook mn urine zag niet rood. Voor de rest voel ik niet zo veel, had vandaag wzl last van mn darmen en licht verkouden. Heb al naar onthaal van gynaecoloog in ziekenhuis gebeld en alles verteld en ze zei dat ik moest afwachten. Maar ik kom wel volledig zot nu :(
     
  17. MommyW

    MommyW Lid

    4 nov 2021
    85
    135
    33
    Vrouw
    Jeetje kan me voorstellen dat het schrikken is zeg. Wanneer zou je je eerste echo hebben? Kan je niet vragen of die vervroegd kan worden?
     
  18. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Och dat zeker schrikken. Was het veel? Roze bloed is op zich niet zo erg heb ik altijd begrepen. Heb je nog steeds buikpijn? Heet kan ook heel onschuldig zijn hè. Maar ik snap dat je zot wordt.
     
  19. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    7 januari pas en nee da doen ze niet, maar moest ik feller gaan bloedden dan moest ik via spoed en dn deden ze wel eventueel echo. A heb opt moment ook geen krampen of buikpijn. En sindsdien die 1x keer ook geen bloedverlies voorlopig.
     
  20. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Ik heb niet egt buikpijn of felle krampen, tot nu toe ook geen bloedverlies meer, toen was het wel heel wc papier rood bloed, maar niets bij mn urine en daarna was het roze. Een uurtje geleden ng eens naar toilet en geen bloed meer. Huisarts gebeld en ze zei dat het ook wel innesteling kon zijn en niet perse direct een miskraam. Dus nu even in het oog houden. Maar pff nu ben ik wel ff ongerust.
     

Deel Deze Pagina