NOD-lijst 1 t/m 15 december 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door WinMom90, 5 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Bloedverlies komt vaak voor. Als je geen krampen hebt en het is hier bij gebleven dan is het misschien niets. Maar ik begrijp je zorgen goed.
     
    Femc vindt dit leuk.
  2. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Ja het is niet leuk zo he. Nu juist wat minimaal bruin verlies. Maar voor de rest nog niets 'fel of extreem'. Ik heb 2 dagen voor mn positieve test dag voor mn nod hebk da ook gehad.
     
  3. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Ja het komt vaak voor. En bruin bloed is oud bloed. Misschien valt het allemaal wel mee. En anders gewoon weer aandringen bij BV de verloskundige.
     
  4. Femc

    Femc Actief lid

    18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Ja ik ga proberen wat te aanzien. En hopen op een goede echo binnekort.
     
  5. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.508
    4.308
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoe gaat het hier met iedereen?
     
  6. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Hier een off day. Heb iets heel doms gedaan. Had het ook al in een ander topic geplaatst maar komt ie.

    Morning, hier wat paniek.
    Ik moest gisteren iets bij de action bestellen maar had het minimum bedrag van 15 euro niet dus dacht ach dan een zwangerschapstest erbij zodat ik aan het bedrag kom en mijn bestelling kan plaatsen.

    Tot mijn grote schrik sloeg de test lichter uit dan de laatste test die ik met precies 5 weken deed. Ik heb wel over het hook effect gelezen en dat je na 6 weken eigenlijk niet meer moet testen omdat de hcg dan zo hoog kan zijn dat de testen lichter kunnen uitslaan of zelfs negatief. Maar toch...
    Ik heb geen bloed, krampen oid maar echt zoo stom! Waarom heb ik die kl.te test nou gedaan.

    Aan de ene kant denk ik.. geen bloed geeft moed en alles is oke en als het niet oke is dan heb ik daar helaas geen invloed op. Maar aan de andere kant denk ik.. wat nou als het niet oke is.

    Pfff pas volgende week woensdag de echo.

    Sorry moest dit even kwijt
     
  7. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.508
    4.308
    113
    Vrouw
    Nederland
    Je bent de 6 weken voorbij toch? Kans heel erg groot dat je HCG idd te hoog is waardoor ze lichter zijn.
    De ene test reageert er meer op dan de ander.
    Maar hoe dan ook geeft het inderdaad altijd stress, ook al is er geen bloed oid.

    Nu niet meer testen he, haha ♡
     

Deel Deze Pagina