NOD-lijst 1 t/m 15 december 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door WinMom90, 5 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SRD1990

    SRD1990 Lid

    1 nov 2021
    90
    182
    33
    Vrouw
    Hierbij mijn testen, inmiddels allemaal opgedroogd. Het duurt ook steeds 2 minuten voor überhaupt het test streepje verschijnt, voelt zo ‘zwak’ nog allemaal dat ik erg twijfel. Mijn temperatuur is vandaag ook erg gedaald dus ik denk echt dat ‘t mis gaat helaas.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BibiQ vindt dit leuk.
  2. Bruce

    Bruce Lid

    14 aug 2019
    25
    40
    13
    NOD-lijst 1 t/m 15 december!



    1 december (1)

    Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7

    2 december (1)
    Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Bruce- 32 jaar - 3e kindje - ronde 1

    3 december (2)

    Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7
    Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden)

    4 december (2)

    Vlindermama93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken
    Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7

    5 december (3)

    WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14
    Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA

    6 december (2)

    Stacey4 - 36 jaar- 4e kindje(1e kindje samen)- ronde 2
    Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz

    7 december (3)

    Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7
    Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4
    Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19


    8 december (0)

    9 december (1)

    Angelmom1 - 37 jaar 3e(4e) kindje - ronde 9

    10 december (1)

    sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31

    11 december (2)

    MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1

    12 december (0)

    13 december (1)

    JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz

    14 december (0)

    15 december (0)





    Totaal: (20)

    Wachten op eisprong (20)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.

    HEEL BELANGRIJK:
    Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  3. Bruce

    Bruce Lid

    14 aug 2019
    25
    40
    13
    Hoi allemaal,

    Altijd een stille meelezer geweest, maar het lijkt mij nu een keer leuk om mee te kletsen.

    Hier deze maand een eerste poging. Nog geen hulpmiddelen om de ovulatie te bepalen. Ik houd wel de verandering van mijn afscheiding in de gaten om de eisprong te voorspellen. Op dit moment nog één grote droge bedoening ;).
     
    Dutchgirl1991, MommyW en WinMom90 vinden dit leuk.
  4. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    De oploop lijkt me nog prima, temp hoeft niet direct wat te zeggen
    Ik duim voor je dat het goed gaat
     
  5. MommyW

    MommyW Lid

    4 nov 2021
    85
    135
    33
    Vrouw
    Ik mag me hier ook weer melden, vandaag ongesteld geworden. Ik verwacht mijn ovulatie 29 november en nod 13 december. Ik duim voor iedereen!
     
  6. MommyW

    MommyW Lid

    4 nov 2021
    85
    135
    33
    Vrouw
    #106 MommyW, 14 nov 2021
    Laatst bewerkt: 14 nov 2021
    NOD-lijst 1 t/m 15 december!



    1 december (1)

    Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7

    2 december (1)
    Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Bruce- 32 jaar - 3e kindje - ronde 1

    3 december (2)

    Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7
    Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden)

    4 december (2)

    Vlindermama93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken
    Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7

    5 december (3)

    WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14
    Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA

    6 december (2)

    Stacey4 - 36 jaar- 4e kindje(1e kindje samen)- ronde 2
    Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz

    7 december (3)

    Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7
    Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4
    Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19


    8 december (0)

    9 december (1)

    Angelmom1 - 37 jaar 3e(4e) kindje - ronde 9

    10 december (1)

    sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31

    11 december (2)

    MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1

    12 december (0)

    13 december (2)

    JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz
    MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

    14 december (0)

    15 december (0)





    Totaal: (21)

    Wachten op eisprong (21)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.

    HEEL BELANGRIJK:
    Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.[/QUOTE]
     
  7. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @SRD1990 hmm... ik vind ze best wel netjes. Ik hoop dat t goed blijft gaan!
     
  8. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Ahhh nee! Hopelijk lopen de testen weer mooi op
     
  9. JEKplus1

    JEKplus1 Actief lid

    20 aug 2021
    317
    363
    63
    Vrouw
    Kan bijna geen toeval zijn toch. Ik ben mijn eerste menstruatie na een vervelende buitenbaarmoederlijke zwangerschap aan het afwachten. Ik gokte ruim en heb mijn NOD met een natte vinger op 13 december gezet. Word ik vandaag ineens ongesteld. Uitgerekende cyclus: precies 13 december !

    Misschien hebben vrouwen toch een betere biologische klok dan ik dacht.
     
    BibiQ, Dutchgirl1991, Kanoet en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Hoe gaat ie hier dames.

    Wij zitten een beetje in een periode van wel niet wel niet. Mijn man heeft een leuke opdracht binnen gesleept maar dat gaat ook gepaard met (voor hem) drukke maanden. Hij werkt nu aardig wat en straks dus nog meer.
    We willen het "hoofdstuk" baby niet afsluiten maar als ik deze maand zwanger zou worden is dat ook niet heel handig.
    Uitstellen kan natuurlijk ook maar aan dat idee zou ik dan echt moeten wennen zeg maar. We worden er ook niet jonger op
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  11. xDanielle

    xDanielle Fanatiek lid

    4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Mijn man werkt 6 dagen per week. (Onderhouds/storingsmonteur in diepvrieshuis) en hij gaat 1 avond in de week naar school.
    We hebben 2 kinderen thuis wonen, we volgens een IAG training (autisme/lvb) en hij heeft 1x per week(soms 2weken) mediation met zijn expartner ivm omgang met zijn zoon.
    Een van onze thuiswonende kinderen heeft autisme en vergt veel energie naast ons drukke leventje wat we al hebben haha.
    Ik zou het niet onholt kunnen zetten hoor.. Wij zijn nog jong (31&35) maar toch..
    Ik ben van mening dat het komt zoals het komt en wanneer het de juiste tijd is..
    Dus de baby bepaalt wel of het wel of niet het moment is dus lekker genieten van elkaar.
    Niks plannen gewoon op zn beloop laten! Want waarom zou het niet handig zijn precies?
    Ik zeg ga op je gevoel af!
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  12. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Ow wauw! Drukke boel! En dan kom ik met mijn issue. Mijn man is jurist en werkt 5/6 dagen. Soms zijn het lange dagen. Nu heeft hij een extern aanbod gekregen waar in de komende maanden veel tijd gaat zitten. Hij heeft dit vroeger al een keer met groot succes gedaan maar goed toen kende ik hem nog niet.
    We hebben 3 thuiswonende kinderen (mijn kinderen) met hun papa heb ik co ouderschap. Dus de kinderen zijn de helft van de week bij ons en de andere helft bij hun vader. De weekenden zijn om en om. De baby zou onze eerste en tevens laatste kindje samen zijn.

    Je hebt helemaal gelijk hoor in het "de baby komt wanneer de tijd daar is". Ik ben bang dat we ons erop verkijken hoe hoog de druk zou kunnen zijn met de komst van een baby, ons werk en de andere kinderen.
     
    BibiQ en xDanielle vinden dit leuk.
  13. xDanielle

    xDanielle Fanatiek lid

    4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Herkenbaar de kinderen wonen bij ons en hebben om het weekend 2 nachtjes bij hun vader.
    Voor ons zou het ook zeker de laatste zijn we willen echt zo graag samen een kindje.

    Hoe denkt je man er over? Wat wil hij?

    Ik denk echt dat je gewoon van elkaar moet genieten zonder er druk op te leggen.. Komt daar een baby uit.. Geweldig! Zo niet? Dan de volgende keer beter.

    Stel, je zet het onholt en er is straks iets mis en het lukt niet ofzo.. dan krijg je eeuwig spijt.

    Ik heb 2 kinderen mijn man 1 en toch zijn we inmiddels 14 maanden verder en hebben we nog geen kindje samen.
     
  14. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Mijn man zou het helemaal geweldig vinden als er een kindje van ons samen komt, met en zonder drukke maanden. Het definitieve besluit laat hij bij mij. Mocht ik het nu echt niet zien zitten dan berust hij zich daarop. Hij wilt het heel graag (ik ook) maar hij wilt geen druk op mij leggen.

    Van mijn kant uit is het ook een beetje angst alles weer alleen te moeten doen. Toen ik nog samen was met de vader van mijn kinderen kwam letterlijk alles op mijn schouders terecht. Nu zal mijn man me echt niet aan m'n lot overlaten hoor maar het is wel het stukje angst uit mijn verleden dat nu naar boven komt.
     
    xDanielle vindt dit leuk.
  15. Vlindermama93

    Vlindermama93 Actief lid

    10 okt 2021
    107
    108
    43
    Vrouw
    Bij zoveel twijfel, misschien verstandig om even te ervaren hoe de drukte gaat zijn? En dan pas beginnen?
     
  16. Kanoet

    Kanoet Actief lid

    10 apr 2019
    136
    215
    43
    Vrouw
    Ik duim voor je dat het goed zit!
    Ik vind niet dat je testen erg aflopen hoor. Bij de zwangerschap van mijn zoontje liep mijn temperatuur ook af en het resultaat wordt twee in februari :)

    Ik ben al een paar dagen geleden begonnen met de ovulatietesten. Heb hiervoor een ander merk geprobeerd, maar daarbij knalde de test niet. Nu weer sensitest gebruikt en vandaag kunnen we weer een "dansje" doen ;).
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BibiQ vindt dit leuk.
  17. xDanielle

    xDanielle Fanatiek lid

    4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ook herkenbaar!!
    Maar ik denk dat je dit soort dingen gewoon samen kan doen ongeacht de drukte.. Je weet namelijk nooit of hij binnen nu en 4 jaar bijvoorbeeld weer zo'n geweldige kans krijgt.
    Ik ken je niet maar ik denk dat je gewoon niet op moet focussen maar gewoon go with the flow :roflmao::roflmao:
     
    Stacey4 vindt dit leuk.
  18. Stacey4

    Stacey4 Actief lid

    24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Deze begin/opstart periode is het drukst en dat zal ongeveer 4/5 maanden duren als hij goed door knalt. Daarna wordt het rustiger omdat het grote werk dan klaar is. Laat mij het zo zeggen; als de werkdruk nu op 85% staat, dan is dat straks rond de 60/65%.
    De overige percentage is gezin, familie verhuizing.
     
    Vlindermama93 vindt dit leuk.
  19. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hier begonnen met ovu testen! Uiteraard negatief maar t voelt goed om 'bezig' te zijn. Haha

    Mijn man werkt 6 dagen in de week, 14 uur per dag. Ik werk vanuit huis, 6 dagen in de week. Maar deel de tijd zelf in. Als ik geen zin heb, maakt manlief t af. We werken samen en zijn eigen baas.
    De kids gaan nu naar school dus overdag krijg ik veel gedaan. Maar toen ze klein waren, werkte ik nauwelijks. Ze zijn ook niet naar de kinderopvang geweest oid. Dus nu genieten we wel van de uren wanneer ze op school zitten. En weekend zijn ze vrij, ook weer super leuk! Soms denk ik, t gaat prima nu. Goeie routine, loopt lekker chill. Maar we voelen gewoon dat we niet compleet zijn. T blijft knagen ofzo. Die wens gaat niet weg en wordt alleen maar groter.
     
  20. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    De afscheiding is lekker aanwezig weer. Gister wel veel. Vandaag valt t mee. Vandaag gaf de paarse clearblue een knipperende smiley. De sensitest negatief. Maja, ik lees heel vaak dat de roze clearblue beter is dan de paarse. Ik koop ze altijd op vinted/marktplaats. En de paarse waren een paar euro. Dus ik heb de paarse nu. Ach ja.. ik test vrolijk verder en we zullen zien....
     

Deel Deze Pagina