NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze DEEL 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
  2. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw

    Klote.. :(
    Jij?

    Zit jij alweer rond je nod?
     
  3. Wensje2014

    Wensje2014 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    @Lyn23 wat erg! :cry: ik heb er gewoon geen woorden voor. Zo oneerlijk. Heel veel sterkte ♡
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  4. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Logisch... Al begonnen met pillen?

    Ik denk dat ik een lange cyclus heb, volgens mij voelde ik m'n eisprong pas later. Dus zit nu net na m'n eisprong, nod 25 april
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  5. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw

    Ja direct dezelfde dag nog.
    Het zat heel hoog in mijn baarmoeder dus ging anders nog wel weken duren. En aangezien ik veel last had van zwangerschapssymptomen wilde ik zsm ook dat t dan maar klaar was.
    In de nacht van donderdag op vrijdag ben ik t grootste gedeelte verloren, veel pijn gehad en veel bloed verloren.
    Ik bloed nu nog steeds, iets meer dan normale menstruatie, maar geen weefsel of stolsels meer. Voel me ook echt niet meer zwanger.

    Ik kan de gedachte bijna niet verdragen dat ik eindelijk na meer dan 2 jaar zwanger was en nu dus niet meer:cry:
     
  6. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    1.724
    1.180
    113
    Vrouw
    @Lyn23

    Hoi lieverd.
    Ik volg dit topic af en toe en ik volg jou ook omdat ik het je zo gun!! Ik was zo blij voor je toen ik zag dat je zwanger was.. Ik vind t echt onvoorstelbaar en oneerlijk dat het nu zo geëindigd is. Echt erg.

    Ik wilde je graag heel veel kracht, sterkte en liefs wensen. Het is je zo gegund, blijf sterk en geef de moed niet op. Je weet dat het kan, en het gaat écht gebeuren.

    Veel liefs:thumup:
     
    michele25, Lyn23, Mama to B en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Ik dacht dat ik alles al kwijt was maar bleef zoveel bloeden..
    Eergisteren savonds dus pas t vruchtzakje en vruchtje verloren.

    Gisteren bij de gyn controle gehad. Alles is er nu uit.

    Als we niet zwanger waren geworden mochten we 1 juni terugkomen om een traject te starten. Maar nu we dus zwanger zijn geworden ook al is t mis gegaan mag dat niet. Eind van t jaar mogen we pas weer bellen.
    Maarja, ik word komende week ook 38, we gaan niet eindeloos door.

    En ik weet niet eens of ik zo'n traject wel wilde, maar voelt toch als n domper dat t nu ook niet meer kan
     
  8. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Pfff @Lyn23 blijf het echt enorm heftig vinden. Hoop dat het jullie snel gegund is. :thumup:
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  9. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    @Lyn23 aah nee ook dat nog erbij! Ik wens jouw en je partner veel sterkte toe!
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  10. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.315
    2.227
    113
    Vrouw
    Nou, wat een staart heeft het dan ook nog gekregen zeg.. heel veel sterkte voor jou en je partner!♡
    Ik ga er vol voor geloven dat het jullie heel snel weer (blijvend) gegund is. Allemaal positieve karma en hcg'tjes stuur ik naar je toe.. Kom op universum!
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  11. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Hier even een update:
    Nog steeds geen telefoontje van de fertiliteit. Zou binnen 3 werkdagen gebeld worden. Doorverwijzing was 30 maart.. Dokters assistent zegt: bel de poli gynaecologie. Dus ik bel. Poli zegt: nee hoor je bent niet naar ons verwezen maar naar centrum voor kinderwens. M'n zorgdomein kan ik niet inloggen omdat ze een keer een verkeerd telefoonnr hebben ingevoerd. Dus ik wordt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Op de website zie ik dat het centrum na het eerste telefoontje een wachtlijst van 70 dagen heeft tot het eerste gesprek.
    Alles bij elkaar denk ik nu ook: laat maar!
     
  12. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Is dat toevallig in Leiderdorp? Wij werden uiteindelijk een stuk eerder uitgenodigd dan de termijn die ons destijds was gegeven. Misschien geeft dat nog wat hoop.. uiteindelijk de afspraak afgezegd want ik bleek toen ineens zwanger te zijn.
     
  13. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Nee niet in Leiderdorp. Mei en Juni waren nog wat plekjes, maar ik ben nog niet aan de beurt.
     
  14. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Jammer zeg dat je dan moet afwachten, hopelijk gebeurd er nog een wonder.
     
  15. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    En weer op rood
     
  16. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Shitzooi
    Balen zeg!

    En dan ook die wachtlijst van 70 dagen erbij, bah! Niet leuk.
    Hopelijk kom je komende dagen een beetje door.

    Ik bloed nog steeds, verlies ook nog steeds stukjes weefsel/stolsels af en toe. Word er niet goed van.
    En ik ben jarig vandaag.. 38o_O
    Voel me een beetje melancholisch.

    Zullen we symbolisch 'samen' op tijd in bed kruipen met wijn en tony chocolonely vanavond?!:oops:
     
  17. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Nog steeds bloed? Is dat 'normaal'?

    Merk wel dat ik me iets beter staande houd dan de afgelopen maanden met ovulatietesten etc. Ik heb ook geen zwangerschapstest gedaan voor nod. Maar misschien komt het ook wel omdat ik het stiekem al heb opgegeven.

    Vanavond gaan we zeker aan de wijn (alleen niet in bed, ik ga met m'n man lekker netflixen). Samen symbolisch aan de wijn vind ik een goed idee! Maar dan wel met Japanse mix want daar heb ik al de hele week trek in ;)

    Overigens ironisch genoeg hebben we vandaag een deal gesloten voor inruil van onze auto en er komt een grote voor in de plaats. Deze week is ook het dakkapel geplaatst op zolder. Dit is natuurlijk niet omdat er eventueel een derde kon komen, (dakkapel wilde we al 1.5 jaar geleden, maar je moet natuurlijk eerst sparen) maar wel even zuur dat er letterlijk meer ruimte komt, maar niet vanwege de reden die we hoopten.

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk toch een klein feestje!
     
  18. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    @Lyn23 proost! Ik ga aan m'n tweede glas ;)
     
  19. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Lekker, een wijntje.. die heb ik al heel lang niet op!

    Hier binnenkort groei echo's, ook spannend weer..
     
  20. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    We mogen 10 juni naar centrum voor kinderwens. Ben benieuwd...
     
    Lyn23 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina