NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze DEEL 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Ajuuparaplu dat is helemaal balen dat je niet eens weet wat je kan verwachten..ik wens je alvast veel succes!

    Schiet ook niet op zeg, dan kan je het maar beter allemaal kwijt zijn want zo kom je ook niet verder.
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  2. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Er moeten volgens mij nog 5 dames uit onze lijst bevallen..
    En 2 nog altijd niet zwanger..
    Ik was bang over te blijven maar had t toch niet verwacht ofzo.
    Voel me down :cry:
     
  3. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Lyn23 ach lieve meid toch, het is ook echt niet makkelijk. Dikke knuffel.
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  4. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Mijn hcg is nu 80, het zakt.. heel langzaam, maar t zakt
    Over 2 weken moet ik opnieuw prikken

    :$anders hadden we deze week de geslachtsbepaling gehad
     
  5. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Nou we zijn geweest. M'n man mag wat inleveren voor het geval hij eerder een luckyshot had. En ik moest bloedprikken voor chlamidia. Maar dat zal 't niet zijn. Heb nog nooit andere bedpartners gehad en m'n man ook niet. Er is nogmaals een interne echo gemaakt en die last een flinke niche zien. Maar de gynaecoloog zei dat met mijn leeftijd en al 2 kinderen er uit de kansberekening zal komen dat m'n kans om spontaan zwanger te worden te hoog is om iets te doen. Ze nemen in die berekening de niche en eerdere keizersnedes niet mee. Maar voor nu lijkt dat de grootste oorzaak. Als er niets uit het zaadonderzoek en m'n bloedonderzoek komt wilt hij een echo maken met een camera om goed naar de niche te kijken.
    Enige optie wat dan zou zijn is eventueel IUI om de zaadcellen voorbij de niche te plaatsen. Maar door de kansberekening kom ik daar waarschijnlijk niet eerder voor in aanmerking dan over een jaar... Afgezien daarvan ziet m'n man IUI niet zitten. Ovulatietesten hoef ik niet te doen, dan wordt de seks een 'moetje' en dat raadt hij af na zo lang. Ik voel m'n eisprong namelijk prima.
     
  6. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Ajuuparaplu heftig zeg, weet je al iets meer uit de onderzoeken die gedaan zijn of dat niet?
     
  7. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Geen chlamidia, maar dat wist ik ook wel. M'n man moet nog onderzocht worden.
     
  8. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Geen idee of iemand hier nog is, maar ik mag weer op rood en zit even in een flinke dip. Ik zie t niet meer gebeuren na zolang en het ziekenhuis dat zegt 'ja maar volgens de berekeningen moet het gewoon kunnen'. Resultaten uit het verleden bieden duidelijk geen garantie voor de toekomst. Er is 2 keer in m'n baarmoeder gesneden en opeens lukt het niet meer om zwanger te worden, maar dat rekenen we niet mee want er is niet voldoende onderzoek naar gedaan. Dat is de grootste verandering geweest, lijkt me toch duidelijk waar het door komt? Voel me zo hopeloos.

    @Lyn23 jij al een negatieve zwangerschapstest?
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  9. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Ajuuparaplu ik lees nog steeds mee, en vind het echt ontzettend rot voor je. Zeker als de wens zo groot is, en je weer ongesteld bent. Echt een hele dikke knuffel. Ook jammer dat je eigenlijk nog niets wijzer bent...
     
  10. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.315
    2.227
    113
    Vrouw
    Ik lees ook nog mee hoor, meid!
    Over vruchtbaarheidsproblemen na keizersnede(s) heb ik ook gehoord.. Zo'n niche kan helaas de boel echt flink verpesten. Ik volg een vlogster die hetzelfde probleem heeft (Amerikaanse). Geloof dat er wel een ingreep mogelijk is om zo'n niche te herstellen, een laparoscopische niche resectie heet het. Maar ik weet niet in hoeverre je daar precies op zit te wachten, natuurlijk..
     
  11. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.315
    2.227
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu?:$
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  12. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Dat klinkt echt mega frustrerend. Ik zou ook denken, dat moet het dan toch zijn? Knuffel en heel veel sterkte.
     
  13. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook nog @Ajuuparaplu
    Weliswaar ook in een dip:$

    Vanochtend weer geprikt, 36 nu.
    In dit tempo duurt het nog minstens een maand, misschien langer.
    Voelt alsof we een half jaar weggooien..
    Ik bloed nog iedere dag, heel licht, en er komen nog steeds geen stolsels mee. Mijn gyn zegt dat ze misschien pas met de volgende menstruatie meekomen:(

    Kan niks anders doen dan afwachten, en heb nog steeds geen afsluiting van mijn miskraam op deze manier.
     
  14. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Man man man wat een ellende zeg. Hoop zo dat er een wonder gebeurd en je eindelijk zwanger mag zijn. Dikke knuffel :oops:
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  15. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk heftig:( knuffel
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  16. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Lyn23 vindt dit leuk.
  17. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Ik wou dat ik wat beters te melden heb, maar t is hier nog steeds tzelfde. Ik bloed wel meer de afgelopen week, maar dat maakt t niet beter. Komende donderdag weer bloedprikken om te zien wat de waardes zijn.
    Bah ik voel me ook zo vies.. mag geen tampons gebruiken dus vieze maandverband al 3 maand lang. Bah
    Sorry

    Maar wel lief dat je ernaar vraagt
    Oh en ik jank nog steeds af en toe als ik een dikke buik zie:cry:

    Wil t gewoon achter me laten.. 2,5 jaar zijn we al bezig ondertussen:(
    Ik weet t niet of we t nog moeten willen. Ik wil dit echt niet weer
    Tis ook zo raar.. mijn miskraam is nog niet compleet maar ik zou nu wel bijna 5 mnd zwanger zijn geweest.. En de wereld gaat gewoon verder


    Hoe is t met jou dan? Last van t benauwde weer? Nog 3 weekjes, wauw echt de tijd vliegt hè. Ben je er helemaal klaar voor? Of misschien wel al helemaal klaar mee? ;)
     
  18. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Lyn23 ach meid wat heb ik met je te doen, had zo gehoopt dat het beter zou gaan. Het is niet niks zeg! Hoop echt voor je dat je waardes flink gedaald zijn en dat het bloeden snel stopt.

    Begrijp heel goed dat je huilt als je een dikke buik ziet, ik heb dat ook heel lang gehad. En vraag mij soms af of ik zelf mensen niet kwets met hoe ik er nu bij loop.

    Het is inderdaad gek dat de wereld gewoon door gaat dan hè. En begrijp zo je twijfels dan of je het nog wel wilt. Toch lees ik tussen de regels door dat je wens er nog steeds is. Ik ga echt voor je duimen!

    Dat ik wat later reageer heeft te maken dat het hier niet allemaal soepel loopt. M'n bloeddruk is enorm gestegen dus heb allerlei onderzoeken gehad op zwangerschapsvergiftiging etc. Ze kunnen geen oorzaak vinden, maar daardoor voel ik mij regelmatig beroerd. Verder sta ik nu dus onder strenge controle.

    Ben er opzich niet klaar mee, alleen wil wel echt het beste voor het kind, en dat is momenteel enorm zoeken hoe en wat. De tijd vliegt wat dat betreft zeker!
     
  19. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Ik ben net een week ziek geweest, dus ik denk dat we m'n eisprong hebben gemist dus geen kans deze maand. Voor de rest ben ik er even niet zo mee bezig. Zit niet lekker in m'n vel en heb 't druk.
     
  20. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw

    Ach wat vervelend ja, helemaal als je je dan ook nog zo beroerd voelt. Echt zware laatste loodjes dus.. sterkte

    Hier is de wens er nog steeds, dat klopt. Al weet ik niet hoe verstandig het nog is. Maar verstand en gevoel gaan op dit soort vlakken niet altijd goed samen.

    Ik ben gisteren weer in het zh geweest, waarde nu 12. Over 2 weken moet ik weer. Hij zit dan hopelijk net onder de 5 en dan kan mijn cyclus hopelijk eindelijk weer opstarten.
     
    bluedrake vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina