NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze DEEL 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.315
    2.227
    113
    Vrouw
    Oeh spannend! Op een goed moment gezellig gemaakt; dat sowieso!
    Ik denk wel dat hij nog gaat springen.. Je testje gaat wel echt richting positief:thumup: hopelijk morgen piek en dan overmorgen ei:D
     
  2. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Vandaag weer 1 doen. Ziet er goed uit! En fijn dat jullie het gezellig hadden, dat blijft het belangrijkste :cool:
     
  3. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Ik geloof dat deze positief is haha
     
  4. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    De vk zei dat het niet nodig was om te prikken. Het verschilt per persoon, ben ik al wel achter.
    Bij sommige duurt het 6 weken tot een negatieve test en bij sommige maar 1 week.
    Maar ik heb nog heel veel ovulatietesten liggen, dus ik kan daar volgende week wel mee beginnen :)
     
  5. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Screenshot_20200604-074650_Gallery.jpg Ik heb gisteravond het eerste drupje bloed gespot. Echt maar een drupje. Maar zo begint het wel elke maand.. Ik heb het weer compleet opgegeven. Volgens mijn man doe ik dat elke maand om vervolgens rond de ovulatie weer hoop te hebben. Maar we hadden eigenlijk afgesproken het tot de zomer te proberen en dan het af te sluiten. Ik wil niet ondankbaar zijn voor mn 3 kinderen die ik al heb. Maar merk dat ik het toch wel heel moeilijk vind. Mijn temperatuur doet volgens mij ook niet wat het zou moeten doen. Ik zal even kijken of ik hem kan uploaden.
     
  6. Wensje2014

    Wensje2014 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Wat moeilijk! Ik zou bij zo'n kaartje van mij zelf al bedacht hebben dat het een menstruatie wordt als ik hem vergelijk met het kaartje toen ik zwanger was.
    Een drupje bloed zou hier nog innesteling kunnen zijn. Ik weet niet of dat voor jou gewoon is. Je zit nu in ronde 5?
    Sta je erachter wat jullie hebben besloten? Gemiddeld duurt het 6-12 maanden om zwanger te worden, toch? Doen jullie jezelf dan niet te kort? Een deadline stellen lan ik me aan de ene kant goed voorstellen. Want elke maand dat het niet lukt is zo'n teleurstelling, maar een deadline maakt ook dat de druk groter wordt. Wat meer stress of spanning kan geven wat weer niet bevorderlijk is voor het zwanger worden.
    Ik hoop gewoon dat het ook voor jullie snel raak is en een vierde kindje jullie gegund is.
     
  7. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ik herken wat je bedoeld... die hoop elke maand is pijnlijk. En sta op t punt om ook op te geven.
     
  8. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Ik snap wat je bedoeld van die druk.. Ik heb zelf gewoon enorm het gevoel dat mn lijf niet meer lekker werkt.. heb veel minder hevige menstruaties (van 1,5 week flink bloeden naar 4 dagen ongesteld waarvan maar 1 dag hevig) en dus steeds ruim voor de NOD al bloedverlies. Volgens de dokter was er niks aan de hand en mag ik inderdaad terug komen als we een jaar bezig zijn.
    Verder hadden we de hoop dat het vlot zou lukken, eigenlijk ben ik altijd heel snel zwanger geraakt, als ik maar een eisprong had. (Dat duurde soms nogal even waardoor het langer duurde)

    En langer de tijd nemen is inderdaad een optie, maar ergens wil ik ook weer 'door' met mn leven ofzo.. zou het zo naar vinden om er over een hele poos alsnog mee te moeten stoppen omdat het niet gelukt zou zijn. Het wordt elke maand moeilijker om afstand te nemen van de kinderwens.
     
    Wensje2014 vindt dit leuk.
  9. Nuna4

    Nuna4 Actief lid

    2 feb 2020
    122
    183
    43
    Vrouw
    @novemberzes vervelend dat je nog steeds positief test. Hopelijk verandert dat snel!
    @michele25 wat spannend! Ik vind het wel hoopvol eigenlijk! Heb je vanochtend nog een test gedaan?
    @tafeltent ja, die maandelijkse hoop is erg moeilijk. Daar mag je best van balen en je hoeft je niet ondankbaar te voelen. Maar bent nog niet echt ongesteld geworden dus? En lastig om te merken dat je lichaam verandert. Ik hoop dat het gaat lukken voor je. Ik zal voor je duimen!

    Ik heb me ingehouden met vroege testjes. Morgen ga ik testen. Ik let in elk geval niet meer op symptomen, want die waren de vorige keren ook zo misleidend. Misselijk, gevoelige borsten etc.. terwijl ik gewoon weer ongesteld werd.
     
    tafeltent vindt dit leuk.
  10. MICH18

    MICH18 Fanatiek lid

    12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    De onderste twee testjes zijn van zojuist.. Dus ja heb mijn piek gevonden!

    Ik hoop dat we het vanavond nog een keer gezellig kunnen maken :D:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dale Cooper, Mama to B, bluedrake en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ik had al zoiets van volgens mij is ie toch echt positief hoor... zet 'm op meid!
     
    MICH18 vindt dit leuk.
  12. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Oh we lopen gelijk met de banners. Ben benieuwd bij jou!
     
  13. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    @michele25 waarom test je niet? Ik kwam helemaal kijken voor je positieve test ;)
     
  14. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hier sinds 6 Dagen nu menstruatie pijn. Dan een dag weg maar afg Dinsdag was het het heftigste. Echt medicatie ervoor moeten pakken. Als k ongesteld ben doe ik t al automatisch dus voel ik t minder. Maar gisteren was de pijn weer weg vandaag weer terug. Snap niet dat ik t zover vantevoren ( een week)al heb gekregen.
     
  15. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Haha omdat t nog maar 12 uur geleden is... en ik bang ben dat t toch negatief uitpakt. Dus wacht wel gewoon op t rood morgen/zaterdag tot ik t weer op mn heupen krijg
     
    Wensje2014 vindt dit leuk.
  16. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Ja maar dat was in de avond, nu is 't ochtend. We zijn gewoon samen deze maand zwanger, oké? :p
     
    michele25 vindt dit leuk.
  17. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Ik ging eens voor de grap kijken welke datum ik dan uitgerekend zou zijn als het deze maand lukt: 1 dag na de verjaardag van de jongste o_O
     
  18. Wensje2014

    Wensje2014 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Is dat vervelend voor jou?

    En beval je eerder? Of later? Of rond uitgerekende datum? Geen garantie natuurlijk.

    Als ik uitgerekende datum ga bekijken houd ik er rekening mee dat het een week later wordt. Bij mij 40+6 en 41+2
     
  19. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Wat fijn zeg! Succes vanavond ;)
     
    MICH18 vindt dit leuk.
  20. STine08

    STine08 Bekend lid

    14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Zo, het nieuwe topic ook gevonden. Ik schrijf wat minder mee, maar ik probeer wel nog alles te lezen! :)
     

Deel Deze Pagina