NOD-lijst 1-15 maart 2020- door tot iedereen op roze DEEL 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensje2014

    Wensje2014 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Hmm honger en kunnen blijven eten is wel een teken dat menstruatie eraan komt bij mij.

    Bij cyclus van 31 dagen zou vandaag mijn nod zijn maar mijn ei was echt iets later. Dus hoop en al opgegeven hebben wisselen elkaar af.
     
    michele25 vindt dit leuk.
  2. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.315
    2.227
    113
    Vrouw
    @michele25 omg ik vind het zo spannend voor jou! Testen please:D
     
    michele25 vindt dit leuk.
  3. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Ik breek even in.
    Na mijn curretage heb ik juist mijn kortste cyclus ooit gehad. (25 dagen) die daarna was toen ineens juist weer 34 dagen. En halverwege een positieve ovulatietest en daarna Temp verhoging (dus alles deed het blijkbaar weer) Ik moet wel zeggen dat ik toen in ieder geval op dag 10 een negatieve zwangerschapstest had.

    Heb je niet nog een ovulatie test liggen?
    Ik bedoel te zeggen dat het niet zo hoeft te zijn dat het 4-6 weken duurt.


    Oh ja, @michele25 ook ik ben benieuwd naar je test! ;)
     
    michele25 en novemberzes vinden dit leuk.
  4. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    O jee spannend hier! Ik zag wel een streepje @michele25 , maar zo ging het precies ook bij mij vorige ronde, met dezelfde testjes! Normaal heb ik dat nooit! Denk echt dat er iets zat bij mij, bij jou hopelijk ook, maar dan een plakker:)

    Verder heb ik alles gelezen en ben ik ook alles vergeten:o:

    Ei is nog ver weg, maar merk al wel aan m’n glibber dat het in aantocht is. Maar alvast wat klaarleggen vanavond of zo. En ik ga heel hard proberen te wachten met testen.... we zullen zien of dat lukt, maar ik vind het niet zo leuk meer. Beetje obsessief. En na afgelopen ronde al die vage testjes van verschillende merken toch gewoon ongesteld worden, heeft het ook geen zak zin!

    we hebben er nog wel zin in:) Man ook! We fantaseren steeds meer over de volgende mini en letten op alle namen die we voorbij zien komen en dat vind ik zo leuk! Verder ben ik er niet zo mee bezig en ben ik gewoon ontspannen gelukkig. Tot ik weer op het wachtbankje zit:oops:

    Ben een beetje aan het afvallen denk ik. Lijkt erop dat de knop om is! Yes! En ik ga deze maand tarwekiemolie proberen, deze maand was weer zo’n rare menstruatie. Dus, hopelijk helpen die 2 dingen ook wat mee:thumup:

    nou, en nu weer de volgende golf roze hoor!
     
  5. MICH18

    MICH18 Fanatiek lid

    12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

    Ik ben ook bezig met afvallen met nu in bijna 2 weken bijna 5 kg afgevallen. Maar heb net wel een wafel gegeten. Kon het niet weerstaan. :o:
     
  6. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    Ik was er 4 kwijt en toen was ik ineens zwanger :roflmao: wilde er eigenlijk nog 10 vanaf maar dat komt dan volgend jaar wel :o:. Ik leef nu op dubbelvla en aardbeitjes maar denk toch dat ik nog steeds aankom :rolleyes:

    Dus het kan zeker helpen, die 4 kg was er namelijk aangeslopen sinds de miskraam van januari. :|
     
  7. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Mijn testen beginnen nu af te lopen. Ik had nog een extra vroege test liggen, en het is nog wel erg duidelijk zegmaar..
     
  8. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Hij is al wel lichter dan dat hij was toen ik mijn nod had. Ik zie dit wel als iets positiefs haha.
    Oh ja, om even terug te komen op mn ovulatietesten, ik keek steeds naar t verkeerde lijntje. Hij is dus wel knal positief, maar door die rot hcg hormonen. Sukkel ben ik haha
     
  9. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Of is dit nog steeds knal positief? Ik baal weer enorm nu, k*tzooi.
    Dit is met een extra vroeger test.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    Die kunnen wel veel harder knallen hoor! Zeker voor een vroege. Ik zou ze bewaren en de afloop in de gaten houden. Nou moet ik zeggen dat ik dat zelf nooit heb gehad, zo'n streepje. Na een zichtbaar streepje heb ik alleen nog op clearblue geplast.. en op de moeders voor moeders test vandaag.
     
  11. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Die is inderdaad nog wel positief :(.
    Ik weet nog dat ik zo blij was met eindelijk een negatieve test. En nu baal ik er juist van.
    Is de streep wel iets lichter dan de vorige? Heb je al een controle gehad?
     
  12. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Ja! De controle echo was helemaal goed.
    Deze test is al wel lichter dan die van een paar dagen geleden. Maar hij knalt nog steeds zo erg vind ik. Maar momenteel vind ik alles wat positief is al te donker.
     
  13. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    De test van gisteren was minder donker. Was trouwens met een normale dipstick, geen extra vroege. Zou dat al kunnen schelen?
     
  14. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    @novemberzes ik hoop zo dat hij snel negatief is.. en over n paar weken weer positief.. lijkt me erg pijnlijk zo.

    Ik vandaag mn sensitest testen binnen gehad. Heb ze nog nooit gebruikt maar ik vond die action dingen en die andere dipsticks maar niks. Nog steeds geen rood.
     
  15. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Gebruik er dan nu een aub. Ik ben zo benieuwd!!!
     
  16. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Hopelijk heb ik binnenkort een negatieve test, jij dan een positieve oke?
     
    michele25 vindt dit leuk.
  17. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Oh man ik durf niet... word gewoon helemaal misselijk van t feit weer een witte test te krijgen. En ik kan morgen ook nog ongesteld worden.. heb sinds vanmorgen 2x tampon verwisseld maar nog niks. Maar wie weet morgen toch...
     
  18. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Doe het! :roflmao:
     
    Snoozey vindt dit leuk.
  19. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    Ja scheelt zeker meis!
     
    novemberzes vindt dit leuk.
  20. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Ik krijg hier steeds geen meldingen ondanks dat ik het onderwerp volg.. ga even teruglezen. Maar eerst afwassen, de vaatwasser is stuk :mad: keukenkastje vol met vochtplekken :(
     

Deel Deze Pagina