NOD-lijst 1 t/m 15 April 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nola26, 1 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 April 2021♡

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

    1 April (0)

    2 April (0)

    3 April (1)
    Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 7 (na ma)
    4 April (0)

    5 April (0)

    6 April (0)

    7 April (0)

    8 April (0)

    9 April (0)


    10 April (0)

    11 April (0)

    12 April (0)

    13 April (0)


    14 April (0)

    15 April (0)

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

    Totaal (1)
    Wachtend op de eisprong (1)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  2. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw
    Ik heb alvast maar een nieuwe gemaakt! kunnen er misschien alvast wat dames aansluiten.
    Iedereen veel succes deze ronde!
    Dat hij maar mooi roze mag kleuren in April❤
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.
  3. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ik ga aansluiten, al weet ik nog niet precies wanneer. Vandaag op NOD negatief getest dus wacht maar gewoon af wanneer het bloed komt. Mijn cyclus is meestal 31/32 dagen dus zal begin april zijn.
     
  4. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw
    Gezellig dat je erbij komt!:)
    Al had ik het voor ons anders gezien, maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen!
    Hier ook negatief getest en ook in afwachting van de menstruatie..
    Ik heb maar even gegokt wanneer mijn nod is, meestal rond 30/32 dagen
     
  5. ekmef87

    ekmef87 Actief lid

    12 okt 2020
    132
    127
    43
    Vrouw
    Hé meiden! Met lood in de schoenen kom ik mij toch ook maar aanmelden.. Gister ben ik ongesteld geworden op dag 33 van de cyclus. Dit was voor mij de derde ronde na mijn miskraam in november '20. Elke keer weer een enorme teleurstelling als het niet gelukt blijkt te zijn.

    Mijn cyclus is meestal rond de 32/33 dagen dus ik kom ergens begin april uit!

    Jullie zijn nog in afwachting van de menstruatie?
     
  6. ekmef87

    ekmef87 Actief lid

    12 okt 2020
    132
    127
    43
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 April 2021♡

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

    1 April (0)

    2 April (0)

    3 April (2)
    Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 7 (na ma)
    Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 4 na miskraam

    4 April (0)

    5 April (0)

    6 April (0)

    7 April (0)

    8 April (0)

    9 April (0)


    10 April (0)

    11 April (0)

    12 April (0)

    13 April (0)


    14 April (0)

    15 April (0)

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

    Totaal (2)
    Wachtend op de eisprong (2)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  7. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw
    Welkom!
    Ontzettend balen :( herkenbaar gevoel wanneer de rode duivels zich weer laten zien:(
    Klopt ik ben nog in afwachting van.
    Dit word mijn 7e ronde na een missed abortion, hopelijk de laatste en dat hoop ik voor jullie ook❤
     
    ekmef87 vindt dit leuk.
  8. ekmef87

    ekmef87 Actief lid

    12 okt 2020
    132
    127
    43
    Vrouw
    Dankjewel:)! Jaa echt ontzettend balen, frustrerend, oneerlijk, verdrietig en alles tegelijk.. Pfff.... Voor jou ook spannend dus, wanneer is/was je NOD? En jij hebt ook al een verdrietige situatie achter de rug dus :( Hoe ver was je ongeveer? Hopelijk was dit voor jou ook de laatste (mislukte) ronde en brengt de komende maand ons meer geluk!!! <3
     
    Nola26 vindt dit leuk.
  9. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw
    Morgen of overmorgen is mijn nod
    Met de 8 weken echo bleek het met 6+2 week al gestopt te zijn, ondanks dat de zwangerschapskwaaltjes toenamen en borsten en buik groeiden:( was echt een enorme klap! Daarna 2x medicatie gehad, wat ik erg heftig vond.
    Na 4 week kwam het in zijn geheel/intact los en ving ik het op na wat drukken/persen:cry: omdat ik nog zo vroeg was had ik niet verwacht dat het er zo uitkwam. Daarna begraven❤

    En jij hebt helaas ook een miskraam moeten meemaken:( hoe ver was jij?

    Dankjewel, dat hoop ik ook voor ons!
    Daar gaan we voor, op een mooie positieve test straks!:D
     
  10. ekmef87

    ekmef87 Actief lid

    12 okt 2020
    132
    127
    43
    Vrouw
    Wat een heftig verhaal.. echt een vreselijke ervaring :cry::( en het heeft bij jou ook lang geduurd voordat je het vruchtje bent verloren en dan ook nog helemaal intact..

    Ik was ook rond de 7/8 weken toen ik alles verloor, had al een weekje bloedverlies en toen zagen ze op de echo dat het niet goed was:(.. Ik kreeg toen de keuze of ik wilde wachten tot het lichaam zelf zijn werk deed of een doorverwijzing naar de gynaecoloog en dan het verder opwekken met medicatie. Toen hebben mijn vriend en ik voor het laatste gekozen, ik vond de medicatie wel heftig hoor en heb best veel pijn gehad..

    Het lijkt nu soms zo onwerkelijk dat ik ooit wel zwanger ben geweest ofzo, heel gek! Hopen dat het oooooit weer mag lukken en dat het dan wel goed gaat.. het lijkt nog zo ver weg en mijn vertrouwen wordt elke keer minder. Maar goed we gaan we toch maar weer voor!
     
  11. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw
    #11 Nola26, 3 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2021

    In principe soortgelijke ervaring:(
    Je wil er dan ook graag zo snel mogelijk "vanaf" om het te kunnen afsluiten.
    Ja die medicatie was heftig hé!
    echt soort van pijnlijke weeën, maar die deden bij mij dan niks behalve grote stolsels losmaken pff!

    Kan ik me voorstellen, helemaal als zoiets gebeurt bij je eerste zwangerschap:( heel logisch die onzekerheid en het vertrouwen die dan afneemt!

    Maar weet dat het niks voor de toekomstige rondes en zwangerschap hoeft te betekenen! Houdt moed en hoop❤
     
  12. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Pff meiden wat klinkt dat heftig (lichamelijk en geestelijk). Ik was in oktober ook pril zwanger, maar heb wat dat betreft geluk gehad dat alles vlug en soepel verliep. De tests liepen snel af, ik bloedde een paar dagen wat heviger en voelde me vooral heel heel leeg. precies 16 dagen nadat de bloeding startte had ik mijn eisprong en kon ik verder. Ik merk overigens wel dat ik het mentaal niet zo gemakkelijk achter me kan laten als mijn lichaam dat kon. Elke menstruatie sindsdien voelt een beetje zwaarder, en het idee dat ik ooit nog zwanger wordt begint steeds onrealistischer te worden.

    Ik ben inmiddels gistermiddag alsnog op mijn NOD ongesteld geworden. Overigens doe ik hierbij een belofte aan jullie maar vooral aan mezelf om niet meer voor de NOD te testen. Ik neem me zelfs voor om tot de dag er na te wachten.
    Deze maand gaat hopelijk wat vlugger dan de anderen. Op 11/3 heb ik een HSG onderzoek, omdat we ivm de zaadkwaliteit van mijn vriend mogelijk wat hulp gaan inschakelen en dan willen ze dat voor de zekerheid doen, al is er geen aanleiding om aan te nemen dat er iets mis is met de eileiders.
    23/3 zullen ze dan het zaad onderzoeken om te kijken of het voldoende verbeterd is ten opzichte van voorheen zodat we weten welke hulp ze kunnen geven. We staan zelf heel erg achter IUI, IVF lijkt ons nu nog een brug te ver, maar daarvoor moeten we ook eerst maar even afwachten wat die onderzoeken ons brengen. En we hebben deze maand weer zin om er samen voor te gaan dus wellicht is hulp niet nodig en is dit onze maand. Ik hoop het, en op zeker ook voor jullie.

    Liefs!

    D
     
  13. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    NOD-lijst 1 t/m 15 April 2021♡

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

    1 April (0)

    2 April (0)
    Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 na vmk

    3 April (2)
    Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 7 (na ma)
    Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 4 na miskraam

    4 April (0)

    5 April (0)

    6 April (0)

    7 April (0)

    8 April (0)

    9 April (0)


    10 April (0)

    11 April (0)

    12 April (0)

    13 April (0)


    14 April (0)

    15 April (0)

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

    Totaal (3)
    Wachtend op de eisprong (3)

    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  14. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw

    Elk verlies is een verlies en op welke manier dan ook blijft ontzettend verdrietig!:(
    Heel herkenbaar het lege gevoel en het mentale aspect! Het is niet niks als je zoiets meemaakt.

    Sterk dat je tot NOD wil wachten in vervolg, het zal je de slopende dagen met turen naar die rot testen en jezelf gek maken besparen, tenminste zo kwel ik mijzelf wel altijd:oops:
    Ik roep het ook elke ronde, maar ik ga proberen met je mee te doen, heb me voorgenomen om echt tot 12 dpo te wachten:$

    Fijn dat er toch gekeken word d.m.v. een HSG onderzoek, zekere voor het onzekere is nooit verkeerd!
    Hopelijk verloopt dat allemaal positief!
    Ik ben er niet helemaal in thuis, maar het lijkt me enigszins gerustellend dat de onderzoeken lopen en als het nodig is er straks een plan is ❤
    Maar ik hoop nog meer voor jullie dat het deze ronde gewoon raak zal zijn!!
     
    Rowena25 en deentjepeentje vinden dit leuk.
  15. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    We slepen elkaar er gewoon doorheen dan qua niet testen.
     
    Nola26 vindt dit leuk.
  16. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw
    Gaan we doen:)
     
  17. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    721
    630
    93
    Vrouw
    Ik heb net het eerste bloed ook gespot!
    Precies optijd volgens FF:o:

    Als ik mijn eisprong weer op cd18 heb zoals vorige ronde, dan heb ik mijn NOD op mijn verjaardag!
    Dat word ofwel een mooi en positief verjaardagscadeau of een heel slecht cadeau:p:oops:
     
    deentjepeentje vindt dit leuk.
  18. priscilla1987

    priscilla1987 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    3.370
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Ik kom er ook weer gezellig bij 4 dagen over tijd vanmorgen ongesteld geworden...
     
  19. priscilla1987

    priscilla1987 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    3.370
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    NOD-lijst 1 t/m 15 April 2021♡

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

    1 April (0)

    2 April (0)
    Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 na vmk

    3 April (2)
    Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 7 (na ma)
    Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 4 na miskraam

    4 April (0)
    Priscilla1987 - 33 jaar - 5e kindje - ronde 4
    5 April (0)

    6 April (0)

    7 April (0)

    8 April (0)

    9 April (0)


    10 April (0)

    11 April (0)

    12 April (0)

    13 April (0)


    14 April (0)

    15 April (0)

    ♡♡♡♡♡♡♡♡

    Totaal (3)
    Wachtend op de eisprong (3)

    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  20. ekmef87

    ekmef87 Actief lid

    12 okt 2020
    132
    127
    43
    Vrouw
    Het was inderdaad een nogal heftige ervaring.. Mentaal is het soms nog wel lastig.. vooral wanneer je geconfronteerd wordt met mensen die wél zwanger zijn, soms komt het gewoon even ontzettend hard binnen! En inderdaad, elk verlies is zo ontzettend verdrietig, of je nou 5 weken, 8 weken of nog langer zwanger was..:( Ik herken je gevoel wel dat elke menstruatie zwaarder wordt en zelf heb ik het gevoel dat het nooit meer zal gaan lukken..

    Fijn dat ze bij jou en je vriend onderzoeken gaan doen! Is dat naar aanleiding van je mk of op eigen verzoek? Hopelijk lukt het zonder "hulp" maar wel fijn om dingen te laten onderzoeken en uit te kunnen sluiten.

    Ik vind het wel heel fijn om op het forum soortelijke ervaringen te lezen van andere meiden, dan voel ik me toch iets minder "alleen". Je hoort in het dagelijks leven toch minder over miskramen en op het forum lees je toch wel dat het regelmatig gebeurt en wat voor gevoelens daar bij komen kijken en dat het niet raar is dat ik me voel hoe ik me voel.
     

Deel Deze Pagina